Misschien hebben jullie een idee hoe de clearblue weken indicator werkt? Ik hoopte op een 3+ maar hij blijft op 2-3 staan.. Ik heb de test uit elkaar gesloopt
Goede middag dames, Een tijdje stilte van mijn kant. Ik heb een paar hele zware dagen gehad. Van extreem blij naar heel veel verdriet en zorgen. Helaas heb ik zojuist ook van de dokter bevestigd gekregen dat deze zwangerschap niet goed is verlopen. Waarschijnlijk is bij de innesteling iets mis gegaan. Heel veel verdriet, voel me even weer heel alleen en het is ergens heel gemeen dat je hebt mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn en dat het daarna ineens afgebroken word. Mijn testen liepen niet op, en inmiddels zijn ze weer bijna wit. Ik ga weer ovulatie testen gebruiken om mijn eitje op te sporen en ga door voor rond 02. Waarin ik natuurlijk hoop op een dikke vette streep en een plakker! Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap en ik hoop dat jullie allemaal plakkertjes hebben tot het einde! En allemaal gezonde kindjes!
Jeetje zeg wat heftig ! Ontzettend rot! Heel veel sterkte en hopen dat het snel raak mag zijn en dat de beeb blijft plakken! Dikke knuffel ♡♡
Hoelang was je heen? Is zeker heel heftig ik weet wat het is.. gun jezelf de tijd om te huilen en om boos te zijn x
Ah nee! Heel veel sterkte @Momma2b ! Gatver wat is moedernatuur soms zo hard! Ik begrijp dat je leeg en alleen voelt maar weet dat je echt niet alleen bent. Heel veel vrouwen maken dit mee (helaas) en je verdriet mag er zijn. Knuffel!
Nou waarschijnlijk is het dus al bij de innesteling fout gegaan, want heb vorige week rond de tijd van innesteling wel een goede bloeding gehad. Waarvan ik eerst dacht een hele heftige innesteling. Want het was precies rond de goede dag. Denk toch dat dat wat anders was. Het is allemaal zo nieuw voor mij. Ik had vorige week ook best wel veel pijn 2 dagen lang en dacht dat dat allemaal normaal was en erbij hoorde. Maar als ik zo verhalen lees van andere vrouwen... komt het toch meer in de buurt van een miskraam. Dus dan ja hoe ver ik dan eigenlijk was geen idee. Maar ik kwam erachter op het moment dat ik 4 weken en 1 dag was.
Heb ik toevallig vandaag ook , en wij zijn even ver zie ik, word er ook onzeker van hoor maar symptomen komen en gaan hoor ik dus ga van het beste uit!
Ik heb vanaf het moment dat ik de positieve test zag nog drie sigaretten gerookt (van de schrik en dat het nog even moest bezinken) en ben toen gestopt. Dat is nu drie dagen terug, gisteren heel chagrijnig, maar vandaag geen moeite mee. Ik weet waarvoor ik het doe dat maakt me sterk! Ik wil gewoon niet roken als ik zwanger ben. Zou het mezelf dan nooit vergeven als er wat aan de hand is. Ik wilde sowieso stoppen, lukte niet. Sinds ik weet dat ik zwanger ben is de knop helemaal om.
Wow wat heftig Momma2B, ik wens je veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke periode. Ik hoop dat ook jij snel een knaltest in handen mag hebben.
Heel goed dat je gestopt bent. Hier ook een rokee, ik ben 1 januari gestopt met roken... dit is me heel goed afgegaan en ben inmiddels alweer bijna 2 maanden rookvrij
Goed zo! Fijn ook dat je je goed voelt! Je doet het inderdaad voor een heel goed doel dus dat maakt het echt zoveel makkelijker
Hier vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek geshopt. Ik eet niet veel dus daar kan het niet aan liggen haha. Ben non stop super misselijk dus ben blij als ik wat binnen krijg. Maar ik kreeg me broeken niet meer dicht.
Andersom jij ook heel hoed bezig natuurlijk! We kunnen het wel je moet er alleen even doorheen. Het maakt het inderdaad makkelijker om te stoppen. Al had ik eigenlijk van te voren al willen stoppen, maar dat lukte dus niet.
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019❤️ 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar SD90 - 1e kindje - 29 jaar 17 oktober 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar Angela22 - 2e kindje - 26 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar 25 oktober 26 oktober 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar 30 oktober 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 20: Emib - intake + 1e echo 21: Averna - intake 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 4: SD90 - 1e echo 5: Averna - 1e echo 5: cbss - 1e vroege echo 6: Lotion - vroege echo 7: ElinevK- vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 8: Emmlinayano - vroege echo 8: Ila - 1e echo 8: wolkje1994 - 1e echo 11: vrouw1982 1e echo 12: vrouw1982 intake 12: TantePollewop89 - vroege echo 13: Kolibrie 2- eerste echo 13: cbss - intake verloskundige 14: Kanarie1988 - eerste echo 14: Ikkiee- eerste echo + intake 22: dreames vroege echo 25: aapie88- eerste echo & intake 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige April: 2: ikkiee - termijn echo 8: aapie88: tweede afspraak verloskundige 10: dreames: intake + termijnecho 16: Lotion - intake
Ik heb hem weer aangepast want niet de laatste lijst was gebruikt alleen mijn naam stond er en verder niks.