Ik ga inderdaad het risico niet nemen. Dit is wel een vriendin, maar niet close genoeg om te vertellen. Ik heb PDS en heb het er nu op gegooid dat ik ergens mee bezig ben en echt geen alcohol mag. Ik neem zelf kant en klaar kaasfondue mee @Averna in lees ook wel eens dat symptomen / klachten vanaf zes weken kunnen beginnen.... ik denk dat je gewoon ‘geluk’ hebt! Lekker genieten en succes morgen. Krijg je gelijk een echo?
Graag. Lijkt me erg goed voor mijn zenuwen. Al probeer ik ook maar te denken dat ik moeilijk de hele zwangerschap in een winterslaap kan zijn en dat ik waarschijnlijk later leuk terugkijk op deze tijd.
Ja, bij mijn dochtertje begon ik vanaf 5 weken misselijk te worden, dus ik mag eigenlijk blij zijn dat dit nu nog even lijkt uit te blijven. Ik krijg morgen nog geen echo, daar moet ik nog voor wachten tot 5 maart. Wat betreft die winterslaap tot 12 weken: ik ben al heel blij als ik één nacht mag doorslapen.
Ik heb de hele dag al zo een weeig gevoel in mijn maag. Laat ook constant vieze boertjes. Voel me nou net zo een boerin Scheten en boeren.. lekker charmant..
@Momma2b gatsie wat naar .. heel veel sterkte en hopelijk volgende ronde direct raak. Ga voor jullie duimen.
Hahahhahahaha mag ik even heel hard lachen. Ik ben boerin, werk ook nog 32 uurbuiten de deur hoor. En kijk er soms zo van op hoe we nog bekend staan.... Ik lach je toe hoor, niet uit. Maar wilde wel even reageren
Hahhah mooizo! Nee ik heb serieus een keer op een verjaardag gehad in den haag, dat mensen verbaasd waren dat ik ook boerin ben. Ik zag er zo netjes uit en had zo’n ‘pittige’ baan waar je hersens voor nodig had... Toen heb ik ze wel uitgelachen
Wat ik echt heel bijzonder vind nu ik zwanger ben, is mijn kat. Wilt alleen maar op mijn buik liggen... Was nooit zo extreem. Wel mooi om te zien
Omg Ze denken echt dat je tegenwoordig nog steeds constant in je blauwe overall loopt met klompen eronder
Goeiemorgen! Ik heb prima geslapen. Kids waren weer vroeg wakker 6 uur dat was wel jammer Ik heb weer dat weeïge gevoel in mijn maag en laat weer constant boertjes
Jaaaaa! Van 10 tot 6 geslapen! Ik kan wel huilen van opluchting! Verder nog steeds weinig kwaaltjes, zat alleen vanmorgen te kokhalzen in bed, maar nu helemaal geen last meer van.
Goedemorgen allemaal. Hier heerlijk geslapen en geen last van kwaaltjes tot nu toe dan. Vaak komen ze bij mij richting de avond. Iedereen een fijne dag