Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Haha stel je voor je krijgt ook nog echt een tweeling... als al je dromen tot nu toe zijn uitgekomen
     
    ElinevK vindt dit leuk.
  2. Averna

    Averna Bekend lid

    15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Moet je vaak overgeven? Ik tot nu toe maar 1x, maar wel echt de hele dag misselijk. Bij mijn dochtertje moest ik wekenlang, soms meerdere keren per dag overgeven..maar ik dacht echt, ach dat hoort er bij, niets aan te doen. Ben echt bang dat het nu weer begint.
     
  3. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Als ik mijn tabletjes niet neem moet ik echt door alles overgeven... drinken/eten maakt niks uit... vandaag is de eerste dag sinds ik die tabletjes dus neem het wat beter gaat. Dit was in week 4 al aanwezig, daarna weer even weg en nu dus tien keer zo erg terug.

    Emesafene heb ik overigens van de gynaecoloog op recept gekregen.

    Ik hoop voor jou dat het bij deze ene keer blijft.
     
  4. Averna

    Averna Bekend lid

    15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Oh bah ja, ik vond die misselijkheid vorige zwangerschap echt verschrikkelijk. Heb toen heel wat mensen eerder dan ik wilde moeten vertellen dat ik zwanger was, want al dat overgeven begon ook op te vallen. Dus ik hoop ook dat het deze keer niet terugkomt En anders misschien toch maar eens vragen of ik er iets tegen kan krijgen inderdaad.
    Hopelijk wordt het voor jou ook snel beter. :)

    Vandaag in de stad was ik bijna omgevallen door de duizeligheid. Nog zo iets waar ik gek van word. Maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. :D
     
  5. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Ja ik heb het tot nu toe goed kunnen verbergen maar ik kreeg nu toch al wat vragen hoe het kon dat ik zo ziek was... dus die pilletjes komen net op tijd.

    Ja duizeligheid dat herken ik wel idd... vooral als k snel opsta.

    Uiteindelijk doen we alles voor de kleine beebs:p
     
  6. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Het was echt onderin mijn buik, maar ik heb het niet weer gehad :) dus voel me er al beter onder. Mocht het terug komen en vaker zo zijn dan ga ik wel bellen. Ik was er even van geschrokken maar heb er nu geen naar gevoel meer bij.

    Dank je wel :)
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.455
    113
    Biijjjjjna 5 weekjes zwanger :D
     
    TantePollewop89 en Katjes123 vinden dit leuk.
  8. TantePollewop89

    TantePollewop89 Actief lid

    17 feb 2017
    324
    143
    43
    Jeetje wat zijn er al veel misselijk van jullie. Ik heb nog werkelijk niks. Maar mag niet te hard roepen hihi.
    Ben wel wat sneller duizelig en licht in mn hoofd. Zijn er meerdere die nog niet misselijk zijn?

    @Lotion haha dat zou wat zijn. Plak je er ff een 2ling achteraan hoppa. Heb benieuwd of je droom deze keer weer gelijk krijgt.

    Bij de eerste was ik heilig overtuigd van een jongen maar was toch echt een meid. Wel gewacht to ook de 20 weken echo voor dubbele check haha.
    Deze keer niet duidelijk een gevoel maar ik denk gezien de daad en timing van vermoedelijke ei dat het weer een meid is. Ben zo benieuwd.

    @KleineLai joepie! Fijn is dat het om steeds een weekje verder te zijn. Hier ook, ik kijk uit naar de 6 op maandag.

    @Aapie88 dat is wel even schrikken geweest, gelukkig heb je het niet weer gehad. Hoop dat het nu weg blijft.

    @Vrouw1982 wat goed dat je mvm gaat doen. Heb t ook gedaan met de eerste. Nu goed over na gedacht maar toch besloten het niet te doen. Het is hier niet discreet bij mn dochter weg te houden in de badkamer want beneden kan t niet staan vanwege ruimte en dat het anders verklapt word aan de buitenwereld. Daarnaast met het ophalen hebben wij toen gekozen het weg te brengen en met een kind erbij is dat lastiger en het laten ophalen vind ik vervelend omdat er heel veel kinderen voor de deur spelen bij ons. Dus deze keer doe ik t niet. Vond t wel mooie gedachte om mee te hebben gedaan.

    Jeetje gisteren nadat ik mn dochter op bed had ging ik even plat liggen op bed voor 5 min.. dacht ik... Ik werd wakker gemaakt om half 12 of ik niet ^onder^ de dekens zou willen liggen, ^zonder^ kleren. Hahaha ik was blijkbaar heel erg moe. Oeps.. dat was de vrijdagavond.
     
    Kolibrie2 en KleineLai vinden dit leuk.
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @TantePollewop89 zou wat zijn zeg :roflmao:
    Ik zou het hilarisch vind en maar mijn vriend zou echt schrikken :p
    Jij hebt dus heerlijk geslapen haha!

    Ik heb de laatste test gedaan.
    Hij werd al donker tijdens het doorlopen (2e foto :p)
    20190223_065658.jpg Bekijk bijlage 608038
     
    TantePollewop89 en KleineLai vinden dit leuk.
  10. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.. ik ook niet misselijk. Ben ik bij de 1e ook niet geweest. Kan alleen sommige lichtjes minder goed hebben
    .
    Ben vannacht een paar keer wakker geweest omdat me boobs zo een pijn doen. Hebben meerdere hier last van?
     
  11. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Haha ik had dat met de action test vorige weekend
     
  12. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.456
    3.708
    113
    Mvm
    Ik heb me ook aangemeld. Bij mijn zoontje ook gedaan. Ben nog niet gebeld voor een afspraak.

    Geslacht
    Bij ons is het mijn man die het geslacht altijd goed heeft. Hij zegt nu een meisje.

    Gisteren even een paniekdag. Zo bang dat het fout gaat ineens. Gisterenmiddag nog maar een kv 2v5 gedaan.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    angela22, Lotje111 en KleineLai vinden dit leuk.
  13. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Wat vervelend voor de misselijke dames! Hopelijk neemt dat snel af!

    Hier vooralsnog vooral erg moe en last van mijn darmen (beide kanten op). Door dat laatste beginnen mijn broeken nu ook heel vervelend te zitten, vooral aan het einde van de dag.

    Qua geslacht: de vorige keer droomde ik vlak voor de echo dat de echo roze met zwart was ipv wit met zwart en toch bleek het een jongetje. Ik durf er dus geen uitspraak over te doen haha

    Vanmorgen #testinggoals behaald :roflmao: nu is het klaar met dat getest, over ruim 1,5 week de eerste echo en de tussenliggende tijd maar door zien te komen :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nikki15 en Katjes123 vinden dit leuk.
  14. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Hier ook nog niet misselijk! Wel nog steeds buikkrampen en pijn aan mijn liezen. Verder (nog) nergens last van.

    Gisteren avond ook nog even een test gedaan, gewoon omdat het kan :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Lotje111

    Lotje111 Bekend lid

    18 jan 2015
    666
    491
    63
    Wat goed! Ik heb heel veel pregnyl moeten prikken. Zo dankbaar voor moeders die hieraan meedoen!! Ik heb me dinsdag via de website aangemeld maar nog niks gehoord? Maandag anders maar even bellen.
     
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Allemaal mooie testen :D
    Op naar de goede echo's.
    Nog maar 11 dagen.. tik tak...
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019

    16 oktober
    Emib - 3de kindje - 31 jaar
    SD90 - 1e kindje - 29 jaar

    17 oktober

    18 oktober
    PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar
    Lana88 - 1e kindje - 30 jaar
    Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar
    Joelle23 - 2e kindje - ??
    ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar -

    19 oktober
    Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar
    Angela22 - 2e kindje - 26 jaar

    20 oktober
    Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar
    Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar

    21 oktober
    Lotion - 3e kindje - 27 jaar -
    TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar -
    Ila -1e kindje- 38 jaar

    22 oktober
    cbss - 2e kindje - 25 jaar -

    23 oktober
    Averna - 2e kindje - 31 jaar
    Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar

    24 oktober
    ElinevK - 2e kindje - 29 jaar
    Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar

    25 oktober
    Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar

    26 oktober


    27 oktober
    KleineLai - 2e kindje - 28 jaar

    28 oktober
    Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar

    29 oktober
    Dreames - 3e kindje - 33 jaar

    30 oktober

    31 oktober

    Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar
    Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar

    ----------------------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0)
    ----------------------------------------------------------


    Afspraken:

    Februari

    27: Lana88 - intake + 1e echo
    28: PreciousBaby - intake + 1e echo

    Maart
    4: SD90 - 1e echo
    5: Averna - 1e echo
    5: cbss - 1e vroege echo
    6: Lotion - vroege echo
    7: ElinevK- vroege echo
    8: Ikke2015 - 1e echo
    8: Emmlinayano - vroege echo
    8: Ila - 1e echo
    8: wolkje1994 - 1e echo
    8: Lotje111 - 1e echo
    11: vrouw1982 1e echo
    12: vrouw1982 intake
    12: TantePollewop89 - vroege echo
    12: Katjes123 - intake + eerste echo
    13: Kolibrie 2- eerste echo
    13: cbss - intake verloskundige
    14: Kanarie1988 - eerste echo
    14: Ikkiee- eerste echo + intake
    22: dreames vroege echo
    25: aapie88- eerste echo & intake
    26: TantePollewop89 - intake
    27: Lotion - termijnecho
    29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige

    April:
    2: ikkiee - termijn echo
    8: aapie88: tweede afspraak verloskundige
    10: dreames: intake + termijnecho
    16: Lotion - intake
     
  18. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    @misselijkheid: hier nog gelukkig helemaal geen last van. Bij m’n vorige zwangerschap kreeg ik er vanaf week 7/8 flinke last van, dus ik hou m’n hart vast. Maar ik duim dat het deze keer uitblijft en hou me er maar aan vast dat lang niet alle vrouwen misselijk worden of moeten spugen. Ik heb wel met bepaald eten wat ik normaal eet, nu echt geen trek in heb en in andere dingen juist wel. Normaal ben ik echt een zoetekauw en nu wil ik alleen maar hartig.

    @zere boobs: check! Ze doen behoorlijk zeer, maar dat vind ik helemaal niet erg, zo voel ik in ieder geval dat er iets gebeurd in m’n lijf :D

    @Mvm: deze keer doe ik niet mee. De vorige keer wel, vooral omdat ik zelf ook Pregnyl heb gebruikt. Maar ik vond het vrij snel al best een gedoe en voor m’n karma hoef ik het niet te doen, gezien het alsnog een miskraam werd o_O
     
  19. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Hier zojuist de laatste streepjestest gedaan...de teststreep was er eerder en donker dan de controle streep. Nu ergens volgende week alleen nog een CB met week indicator en dan klaar met testen, en start het zenuwslopende wachten tot de eerste echo...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    angela22 vindt dit leuk.
  20. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik heb dit bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gekregen. Deed helaas weinig. Ik ben bijna 8 maanden lang elke dag misselijk geweest, maar omdat ik kon blijven eten en het vooral in de ochtend en de avond was, was t vol te houden. Ik heb alleen alles heel rustig aan moeten doen. Naar mijn werk gaan in de ochtend was normaal 50 minuten van deur tot deur, tijdens mijn zwangerschap bijna 2,5 uur (moest elke halte van metro/trein uitstappen om frisse lucht te ademen). De middagen waren hemels, want dan had ik nergens last van.
     

Deel Deze Pagina