Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Bij mij zijn mijn zere boobies afgenomen, wel zijn ze enorm groot. Maar dat is niet erg haha.

    Bij mijn zoontje ben ik geen moment misselijk geweest en nu helaas wel maja doe je toch niks aan.

    Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
     
  2. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik heb me ook dinsdag pas aangemeld en gisteren pas gebeld. Begreep ook dat sommige delen van het land een stop hebben, omdat ze voldoende aanmeldingen hebben.
     
    Lotje111 vindt dit leuk.
  3. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Vandaag alweer 6 weken en 1 dag :D:D:D
     
    TantePollewop89, Katjes123 en Lotje111 vinden dit leuk.
  4. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Check, heel erg. Had ik bij mijn zoon veel minder. Nu moet ik zelfs met mijn eigen armen oppassen dat ik er niet per ongeluk tegenaan stoot. :|
     
  5. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    @Ila, met mijn vorige zwangerschap die uitmondde in een miskraam had ik net besloten mee te doen met mvm. Had me net aangemeld toen het misging. Instructrice afgemeld, kreeg een heel lief berichtje. 3 dagen later kreeg ik een brief van mvm met de officiële bevestiging dat ik afgemeld was van deelname. Daar heb ik toen een mail over gestuurd. Vond het echt totaal onnodig. Dit was alleen voor hun eugen administratie, maar als vrouw die helemaal in de put vanwege die miskraam en alles er om heen, hoefde ik niet nog dieper in de put. Heb nu wel even getwijfeld, maar doe toch mee.

    @TantePollewop89, wij hebben een berging waar ik dit goed kan verstoppen en ik kan het ook vrij discreet wegzetten en wegbrengen gaat ook wel lukken. En na de eerste echo gaan we het vertellen, dus het is 2 weken lang verstoppen. Heb wel tegen die instructrice gezegd dat mijn zoontje nog van niks weet en die is maandag wel thuis, dus ben heel benieuwd.
     
  6. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Morgen 6 weken. Vind dat ook weer zo’n mijlpaal!
     
    Nikki15 vindt dit leuk.
  7. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Ja had het bij me zoontje ook niet maar nu pfff indd met alles oppassen en ze voelen echt als ballonnen
     
  8. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Lotion je stak me aan met je testen voor de controle streep, heb er gelijk even één tegenaan gegooid, heerlijk om te zien.

    @TantePollewop89 ik ben ook sinds twee dagen niet meer misselijk! Ik heb alleen wat homeopathisch gekregen en dat helpt als een tierelier.

    Ik was gisteren aan het douchen en opeens keek ik vol verbazing naar mijn boobies, jeetje wat zijn die gegroeid in een weekje tijd! Doet ook wel erg zeer, maargoed liever dat dan misselijkheid !

    MvM
    Ik miet nog even kijken of dit kan, maar wij hebben met 6,4 weken de eerste echo. Willen het daarna aan mijn ouders en schoonouders vertellen. Ik woon met mijn schoonouders op het erf. Ik durf het nu gewoon nog niet, schoonmoeders heeft echt alles door... #langelevewonenopéénerf:roflmao:
     
  9. Ikke2015

    Ikke2015 Actief lid

    21 jul 2015
    158
    243
    43
    Vrouw
    Levensgenieter
    Flevoland
    10 pagina's bijgelezen, dames wat kunnen jullie kletsen :D

    Ik ben gelukkig weer aan de beterende hand, wat voelde ik me beroerd afgelopen week. Hier nog geen kwaaltjes. Alleen een constante HONGERRRR, maar ondertussen staat al het eten me ook tegen. Topcombinatie :rolleyes:

    MvM is hier net geweest. Vorige zwangerschap meegedaan, en nu weer. Maar 4 bussen ipv 8 deze keer, dat scheelt al de helft :p En een prachtige test :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Averna

    Averna Bekend lid

    15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Hier juist nog helemaal geen pijnlijke borsten of zo. Alleen die rot misselijkheid en duizeligheid. Vandaag al sinds het opstaan zo misselijk, al moeten overgeven en nog een paar keer boven de wc gehangen dat er toch net niets kwam. Dit heb ik echt niet gemist aan zwanger zijn. :rolleyes: En dan te bedenken dat zowel mijn moeder als mijn zusje totaal niet misselijk zijn geweest tijdens de zwangerschap. Wat lijkt me dat heerlijk, helaas heb ik dat schijnbaar niet geërfd. :p

    Morgenmiddag gaan we naar de verjaardag van mijn broertje. Hopelijk zonder dat ik steeds begin te kokhalzen, dan kan ik het niet lang meer verborgen houden ben ik bang..
     
  11. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Ik kon het niet laten en heb zojuist mijn eerste baby spulletjes geshopt. :p

    Was veel afgeprijsd dus ik dacht laat ik het maar doen haha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vrouw1982, Kolibrie2, ikkiee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn dochter kwam vanochtend naar me toe en begon ineens over mijn buik te aaien.
    Vraagt ze plots: mama heb jij een baby in je buik?
    Dus ik nogal schokkerig nee joh gekkie!
    Zegt ze.. maar mama jou buik is zo vol

    Dus uhm :rolleyes:
     
    Lotje111, ElinevK, Kolibrie2 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Op een of andere manier voelen kindjes dat toch haha. Mijn zoontje is nu ook ineens heel aanhankelijk geworden. Kusjes geven en knuffelen terwijl het eerst altijd ieuwww was haha
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ja dat idee heb ik ook.
    Ze zegt ook telkens dat ze een baby zusje in der buik heeft. En heeft het ineens constant over baby's.
    Maar ik schrok wel hoor van die vraag en mijn vriend stond ook even met zijn mond vol tanden :roflmao:
     
  15. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    @Lotion o o haha kinderen zijn ook zo lekker eerlijk en direct hahaha

    @ProudMammie super leuk. Ik heb van de week ook al een fles en fup gekocht en 2 kruikzakken hahaha..
     
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb een bib speen gekocht :p
    En morgen gaan we naar de 9maandenbeurs.
    Daar zal ik vast wel iets kopen.
     
  17. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ga pas kopen als ik weet wat het wordt. Tot die tijd wacht ik echt. We hebben nog een aantal grote spullen nodig, maar t meeste hebben we nog van mijn zoontje. Wil wel t kamertje anders behangen/inrichten met andere lampen en accessoires, maar de meubels blijven t zelfde.
     
  18. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Ja ik koop lekkere natuurlijke tintjes die zowel voor meisje als jongen kunnen :)

    Babykamer komt pas over paar maanden. Want dan moet de kamer van zoonlief ook weer aangepakt worden.
     
  19. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Die bib spenen zijn best populair he, die hadden ze bij de geboorte van zoonlief nog niet.
     
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ja ik zie ze heel veel dus besloot er 1 te kopen. En moet zeggen dat ze er heel natuurlijk uitzien.
    Heel ander dan die van difrax en bibi bijvoorbeeld.

    Ik koop sowieso alles neutraal.
    Het geslacht zullen we pas in oktober weten :p
     

Deel Deze Pagina