Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePollewop89

    TantePollewop89 Actief lid

    17 feb 2017
    324
    143
    43
    Wat een mooie testen allemaal dames!

    @Lotion oeps dat is wel even een confronterende vraag van je dochter haha ik snap wel dat je dan even hakkelt

    Heb hier ook t idee alsof mevrouw iets doorheeft want ze is echt zwaankleefaan de laatste dagen.

    @Vrouw1982 zo'n berging scheelt wel een hoop. Dat hebben wij niet echt hier. En dan is 2 weken ook niet zo lang om het verborgen te houden. Is nog te doen.

    Borsten
    Over gevoelige borsten gesproken. Hier was dat niet aan de orde en ik geef nog borstvoeding aan mn dochter dus mn borsten reageren sowieso anders heb ik t idee. Wel krijg ik steeds gevoeliger tempels voel ik tijdens het voeden. Was toch ook al wat aan het afbouwen. Ik weet niet eens op mn productie wel op pijl blijft want lees overal dat het bij 13 weken bij de meeste vrouwen flink afneemt of zelfs stopt dus wie weet is ons avontuur dan ineens ten einde. we gaan het zien.

    Speen
    Hier heeft onze meid nooit een speen gehad. Wel geprobeerd maar ze wilde het niet. Ze wilde alleen de borst dus ik was haar speen haha. We gaan zien of baby 2 wel een speen wil. Die bibspenen zijn wel heel leuk idd.

    Fietsen
    We hebben hier vanmiddag lekker gezond gedaan. 15 km gefietst met man en kind samen. Was heerlijk met dit weer en daarna aan de tafel met een bordje gezond (groente en fruit) (mocht wel na die appelflap en chococakeje van eerder de dag hahaha) wat een honger heb ik vandaag zeg.

    Kamers
    Hier gaat dochter naar de grotere kamer en krijgt de baby haar kamer dus gaat nog lekker geklust worden. weten nog n iet goed wat we willen maar mintgroen vinden we beide heel mooi. Nog even over nadenken wie wat krijgt. We willen wel weten wat het word dus daarna zullen we aan de klus gaan.
     
  2. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hier gaan de andere 2 samen op een kamer.
    We gaan die kamer verven en ze krijgen een stapelbed.

    De kamer van N word de babykamer.
    Er zit een donkere groen op de muur en die laten we zitten.
    Hoeft niet veel aan te gebeuren.

    @TantePollewop89 hier was mijn pink de speen. Daar werd ik zo gek van dat ik op een gegeven moment alle spenen heb geprobeerd tot ze er 1 pakte.
    Maar ze hadden dan ook beide enorm veel zuigbehoefte.
    Heerlijk fietstochtje zo te horen!
     
  3. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier heeft zoon net een eigen kamer daarvoor was ons huis te klein dus sliep hij bij ons.

    Nu wil die dus nog niet naar zolder dus baby komt voorlopig op onze kamer. Die is groot zat dus de ene kant word baby de andere van onszelf
     
  4. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Onze zoon is rond zijn derde verjaardag naar een grote kamer gegaan. De babykamer is nog volledig zoals ie was. Alles staat er nog. Moet alleen afgestoft worden en ik wil dan behangen. Het is een kleinere kamer, maar wel ruim voor een kleine kamer.

    Zoon heeft een speen overdag en nacht gehad totdat ie 1 was wegens enorme zuigbehoefte. Toen vanaf 1 alleen nog in de nacht en toen tot bijna 3 in de nacht.
     
  5. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Gekke vraag; transpireren jullie ook zoveel in bed als jullie slapen? :$
     
  6. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Nee, (nog) geen last van.. wel slapeloze nachten. Zoals nu wakker liggen haha
     
  7. TantePollewop89

    TantePollewop89 Actief lid

    17 feb 2017
    324
    143
    43
    Nee dat niet maar wel dat ik het warmer heb dan normaal. Ik sliep eerst met een dun fleecedekentje en dan ons dekbed erop in de winter en dan moest er soms ook nog een pyjama aan maar nu heb ik amper kleren aan en ik lig alleen onder het dekbed en heb ik t al warm.

    Ook ben ik steeds vroeg wakker. 5 uur al terwijl ik tot 7 kan slapen. Kom gewoon niet meer in slaap.
    Reden: Voor mij is elke dag 1 en liefst spoel ik de tijd vooruit. T is maar goed dat ik overdag wel afleiding heb haha. Morgen mag ik de 6 weken aantikken. Ik weet dat ik ook zou moeten genieten maar dat vind ik echt moeilijk in deze tijd van de zwangerschap. Kon ik bij de eerste ook niet. Ik kon meteen weet herinneren dat ik die eerste weken niet gemist had haha. Gelukkig wacht ik niet alleen en doen we het allemaal samen.
     
  8. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Borsten
    Gevoeligheid is hier heel wisselend. Ene moment zijn ze gevoeliger dan ander moment.

    Kamer
    Wij zijn in december verhuisd. Hier hebben beide kinderen een ruime eigen kamer. Voor de baby is nog een aparte kamer (wel ietsje kleiner) over. De babykamer wordt mintgroen met zwart/ wit.

    Slapen
    Slaap nu wel beter als aan het begin van de week. Minder vroeg wakker.

    Rommelende darmen
    Daar heb ik nu last van. Liep gisteren te boeren niet normaal. Gisteren in de ochtend ook diarree. Merk dat er van alles aan het gebeuren is.
     
  9. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Fijn om hier herkenning te lezen! Ik heb het iedere avond ontzettend koud en iedere nacht loeiheet, zo raar! Ook hier kruipt langzaam de tijd voorbij. Het voordeel van de 2e vind ik, is dat er al 1 rondloopt die veel afleiding biedt!
     
  10. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Dat in de avond koud en in de nacht heel warm herken ik ook ja.
     
  11. ProudMammie

    ProudMammie Actief lid

    30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Ja ik heb het in de nacht echt super heet dat ik gewoon zonder kleren in bed ga liggen.
    Terwijl ik eerst altijd een koukleum was haha.

    Vandaag ga ik lekker taart en cake bakken met mijn zoontje. Dat vind hij zo geweldig, en ik geniet daar ook echt heel erg van.
     
  12. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier herkenbaar. Had net ook na na de wc gaan wat bloed verlies.. blegh ben helemaal niet fit
     
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Ja ik heb er ook erg last van :( dat weet ik van mijn vorige zwangerschap ook nog wel.
     
  14. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    5 weekjes vandaag! :D
     
    Nikki15 en ElinevK vinden dit leuk.
  15. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Yes!!

    Hier 6 woopwoop
     
    Nikki15 vindt dit leuk.
  16. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    He bah! Hopelijk blijft het hierbij!
     
  17. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019

    16 oktober
    Emib - 3de kindje - 31 jaar
    SD90 - 1e kindje - 29 jaar

    17 oktober

    18 oktober
    PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar
    Lana88 - 1e kindje - 30 jaar
    Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar
    Joelle23 - 2e kindje - ??
    ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar -

    19 oktober
    Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar
    Angela22 - 2e kindje - 26 jaar

    20 oktober
    Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar
    Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar

    21 oktober
    Lotion - 3e kindje - 27 jaar -
    TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar -
    Ila -1e kindje- 38 jaar
    Active82 - 3e kindje - 32 jaar

    22 oktober
    cbss - 2e kindje - 25 jaar -

    23 oktober
    Averna - 2e kindje - 31 jaar
    Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar

    24 oktober
    ElinevK - 2e kindje - 29 jaar
    Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar

    25 oktober
    Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar

    26 oktober


    27 oktober
    KleineLai - 2e kindje - 28 jaar

    28 oktober
    Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar

    29 oktober
    Dreames - 3e kindje - 33 jaar

    30 oktober

    31 oktober

    Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar
    Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar

    ----------------------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0)
    ----------------------------------------------------------


    Afspraken:

    Februari

    27: Lana88 - intake + 1e echo
    28: PreciousBaby - intake + 1e echo

    Maart
    4: SD90 - 1e echo
    5: Averna - 1e echo
    5: cbss - 1e vroege echo
    6: Lotion - vroege echo
    7: ElinevK- vroege echo
    8: Ikke2015 - 1e echo
    8: Emmlinayano - vroege echo
    8: Ila - 1e echo
    8: wolkje1994 - 1e echo
    8: Lotje111 - 1e echo
    11: vrouw1982 1e echo
    12: vrouw1982 intake
    12: TantePollewop89 - vroege echo
    12: Katjes123 - intake + eerste echo
    12: Active83 - intake + vroege echo
    13: Kolibrie 2- eerste echo
    13: cbss - intake verloskundige
    14: Kanarie1988 - eerste echo
    14: Ikkiee- eerste echo + intake
    22: dreames vroege echo
    25: aapie88- eerste echo & intake
    26: TantePollewop89 - intake
    27: Lotion - termijnecho
    29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige

    April:
    2: ikkiee - termijn echo
    4: Active82 - termijnecho
    8: aapie88: tweede afspraak verloskundige
    10: dreames: intake + termijnecho
    16: Lotion - intake
     
  18. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Gisteren was ik de hele dag zo moe. Ik liep al gapend door de Ikea , ik verlangde echt naar mijn bed.
    Vandaag ook weer zo moe, maar ik kan niet slapen. Ik voel me schuldig naar mijn zoontje en vriend dat ik de hele tijd zo moe ben. Daarnaast door de hormonen ook zo emotioneel en snel prikkelbaar. En bovenop alles voel ik me ook zo misselijk vandaag :(

    Ik ben super blij dat ik zwanger ben hoor, maar ik voel me tegelijkertijd gewoon best kut :oops:
     
  19. Averna

    Averna Bekend lid

    15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor. Ik ben sinds een paar dagen zo moe en misselijk. Ben gistermiddag en vandaag met mijn dochtertje samen in bed gaan liggen. Alleen slaapt zij binnen 5 minuten en ik lig maar wakker. :rolleyes:
    Vanmiddag naar de verjaardag van mijn broertje. Benieuwd of ik het vol houd.
     
  20. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Dames,

    Ik lees en klets graag met jullie mee. Zwanger van ons derde wondertje! Heel bijzonder weer. Ik denk dat mijn uitgerekende datum 21 oktober is. 12 maart intake en vroege echo!

    Bij mijn 1e zwangerschap had ik ontzettend veel last van mijn borsten, maar bij mijn tweede zwangerschap helemaal niet en nu ook niet!

    Wel is sinds vrijdag de moeheid toegeslagen. Tot die tijd super veel energie, maar nu niet meer dus. Helaas. Daarnaast nu last van een buikgriepje, dus ook niet fijn :| .

    Wel super blij om weer zwanger te zijn en ook dit keer ging dat snel. Dus heb mij wel weer aangemeld voor MvM en inmiddels mee begonnen. Dat wordt hier op woensdag opgehaald, wel een waardeloze dag met ophalen en spelende kinderen in de buurt, maar goed we zien wel hoe het loopt!
     

Deel Deze Pagina