Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar SD90 - 1e kindje - 29 jaar 17 oktober Elena83 - 1e kindje - 35 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar Angela22 - 2e kindje - 26 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar 26 oktober 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar 30 oktober 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 4: SD90 - 1e echo Elena83 - 1ste echo + intake verloskundige 5: Averna - 1e echo 5: cbss - 1e vroege echo 6: Lotion - vroege echo 7: ElinevK- vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 8: Emmlinayano - vroege echo 8: Ila - 1e echo 8: wolkje1994 - 1e echo 8: Lotje111 - 1e echo 11: vrouw1982 1e echo 12: vrouw1982 intake 12: TantePollewop89 - vroege echo 12: Katjes123 - intake + eerste echo 12: Active83 - intake + vroege echo 12: cbss - intake verloskundige 13: Kolibrie 2- eerste echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 14: Ikkiee- eerste echo + intake 22: dreames vroege echo 25: aapie88- eerste echo & intake 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige April: 2: ikkiee - termijn echo 4: Active82 - termijnecho 8: aapie88: tweede afspraak verloskundige 10: dreames: intake + termijnecho 16: Lotion - intake
Afspraak met de verloskundige is één dag verzet (één dag eerder gelukkig). Zag opeens dat op de eerder geplande afspraak op een dag was dat mijn vriend moet werken (handigggg).. gelukkig kon het verplaatst worden.
Ben al begonnen. De vanochtend opgevangen urine mocht meteen in de fles. Afgesproken dat ik ze zelf wegbreng. Scheelt een hoop gedoe en het is ong. 10 minuten met de auto. Kreeg ook een hele leuke badcape. Ook handig, eerste dingetje voor de baby <3
Okeeeee.. ik heb echt ff een dag dat ik mij amper kan concentreren. Zit op mijn werk echt letterlijk voor mij uit te staren en alleen maar te denken aan de baby enzo. Ook ben ik continue aan het gapen. Thuis kan mijzelf veel beter afleiden en denk ik bijna amper aan de zwangerschap. Maar op mijn werk is het echt drama. Terwijl er echt wel wat te doen is hoor.. maar gewoon ff blehhhh. Zo moest ik even kwijt hihi.
6weken dansje Succes met je examens! Ik Kan me ook niet concentreren op mijn werk @cbss Gelukkig hoef ik ook niet na te denken dus dat scheelt
@Vrouw1982 ja dat kan hier ook maar dan moet ik ruim 20km rijden en dat alleen voor die flessen vind ik nogal wat. Vorige keer heb ik wel meegedaan. Fijn he die omslagdoek! Zo lekker zacht Mooi test!
@Elena83 welkom en van harte! Spannend voor jullie! Bloedverlies is hier gestopt vooralsnog, wel voel ik mijn buik nu. Maar goed, dat kan ook door groei van baarmoeder komen. Afwachten maar...
@Vrouw1982 nou ik heb dus expres mn dochter al weggebracht vanmorgen omdat ik avonddienst heb 3n dan mooi kon leren vanmorgen. Even een proefexamen gedaan en dik geslaagd dus heb er wel vertrouwen in voor zaterdag. Op mn werk heb ik de concentratie van een slak en ik heb echt genoeg te doen maar er komt niks uit mijn handen. Ik hoop dat na mijn examen en dan mn eerste echo het allemaal wat rustiger word e me meer kan focussen op mn werk. Ik sta dit jaar voor een vast contract of helemaal niks. Gelukkig heb ik tot het einde van het jaar nog een contract lopen. Geen zorgen voorlopig. En als ik mn examen dalijk gehaald heb kan ik ook makkelijker ergens anders aan het werk mocht dit niks worden... Nu eerst mn avonddienst werken. Fijne dag allemaal dames!!
Ik zou vandaag een CB digitale doen maar ik vind ze eigenlijk gewoon te duur. Dus ik heb een 1 euro testje gekocht. Tuurstreepje hoor!
Nou echt. Heb em even in negatief gezet maar ik zie amper wat? Is die echt roze? Mooie test! @ElinevK Positief dat het bloedverlies in elk geval gestopt is. Hoe lang moet je nog wachten voor een echo? Tik tak tik tak nog 9 dagen
Ja! Voor mijn gevoel nog 9 hele lange dagen En dan zegt mijn app.. nog maar 34 weken tot je uitgerekende datum. NOG MAAR? Een week duurt momenteel al lang
Erg hè? Ik vind het ook allemaal veel te lang duren! Ik wil voorbij de 12 weken zijn, en ik wil een buik!
Haha ik hoef gelukkig nog maar 8 dagen te wachten op mijn eerste echo. En dat voelt al lang. Die buik hoeft van mij nog niet zo nodig, maar voorbij de 12 weken zijn zou fijn zijn...
Hier maken ze standaard een echo met 7 à 8 weken. Ik ben dan 6+6 maar ze hadden het erg druk dus is vrij vroeg. M'n vorige zwangerschap zat ik bij een andere vk en daar kreeg ik ook automatisch een echo met deze termijn. Gek dat het zo verschillend is..