Goedemorgen Hier weet nog niemand het haha! Gister vroeg mijn zus wel wanneer we nou is voor een 2e gingen. Hier moest ik hard om lachen haha. . Wil eerst de echo van 14 maart afwachten. Daarna vertellen we het eerst ons zoontje en daarna de rest.
@wolkje1994 ik vertel het gewoon aan familieleden en vrienden. Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam een week voor mijn verjaardag. En toen wist niemand het. Zat ik een beetje nep vrolijk te doen op mijn verjaardag omdat niemand ervan wist. Bij de jongens wel krampachtig gewacht met vertellen tot na minstens de eerste echo. En nu floepte ik het er gewoon uit na de positieve testen Iedereen vindt het leuk om te weten en zegt 'we gaan er vanuit dat het goed gaat, maar zo niet dan zijn we er voor je'. Dat vind ik heel fijn Alleen bij mijn oma ga ik het even anders aanpakken. Daar moet ik nog even over nadenken...als het goed is krijgt ze er dit jaar 2 achterkleinkinderen bij. De eerste 2 kwamen van mij en nu dan een van mijn neefje en nog een van mij. Best bijzonder. Volgende maand wordt ze 88. Sommige collega's weten het ook al. Sommigen zien het al aan me En ik ben best misselijk soms en er is een kind met vermoedelijk vijfde ziekte waardoor ik even niet op mijn vaste vestiging werk totdat ik de uitslag van mijn bloed heb. Dus allemaal omstandigheden waardoor sommige mensen het eerder weten dan ik had gewild. Overigens begon mijn miskraam destijds op mijn werk....dus ja....ook een beetje ongemakkelijk vond ik dat. Liever lekker open en transparant over alles, dan kan men een beetje rekening houden met eventuele ongemakken bij mij. Maar dat hele open en transparant zijn moet maar net bij je karakter passen, dat besef ik me Ik ga met 16 weken een geslachtsbepalingsecho laten doen en met het onthullen van het geslacht wil ik deze keer iets leuks/gezelligs/bijzonders organiseren om het te delen. Maar niet iets afgezaagds waar heel internet mee vol staat dus ook daar ga ik nog even over nadenken! Gaan jullie van te voren het geslacht weten??? Ik wil het eigenlijk niet, maar mijn oudste zoon gedijt het beste bij zo min mogelijk verrassingen Dus voor hem gaan we het wel weten. Ik wist het bij mijn jongens ook en vond het ook wel heel leuk om te weten wat er in mijn buik zat. Maar het zelf ontdekken als ie op mijn buik wordt gelegd lijkt me ook mooi.
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar SD90 - 1e kindje - 29 jaar 17 oktober Elena83 - 1e kindje - 35 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar Angela22 - 2e kindje - 26 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar 26 oktober 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar Annedore - 3e kindje - 33 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 4: SD90 - 1e echo 5: Elena83 - 1ste echo + intake verloskundige 5: Averna - 1e echo 5: cbss - 1e vroege echo 6: Lotion - vroege echo 7: ElinevK- vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 8: Emmlinayano - vroege echo 8: Ila - 1e echo 8: wolkje1994 - 1e echo 8: Lotje111 - 1e echo 11: vrouw1982 1e echo 11: viethetlevennu 1e echo plus intake. 12: vrouw1982 intake 12: TantePollewop89 - vroege echo 12: Katjes123 - intake + eerste echo 12: Active83 - intake + vroege echo 12: cbss - intake verloskundige 12: Inu - vroege echo + gesprek perinatoloog 13: Kolibrie 2- eerste echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 14: Ikkiee- eerste echo + intake 18: Annedore - eerste echo 22: dreames vroege echo 22: Ltje - 1e echo 25: aapie88- eerste echo & intake 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige 29: Annedore - intake & echo April: 2: ikkiee - termijn echo 4: Active82 - termijnecho 8: aapie88: tweede afspraak verloskundige 10: dreames: intake + termijnecho 16: Lotion - intake[/QUOTE]
@Lotion ik zou ook voor de eerste gaan. @angela22 wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. En een kloppend hartje, Super fijn! @PreciousBaby jeetje wat heftig je klachten. Ik hoop dat je er iets voor kunt krijgen. Ik snap wel dat je niet de puf hebt st3eds bij de lezen en te schrijven hier. Rustig aan. Welkom nieuwe dames! Het word hier steeds drukken zeg. Alleen de 26e is nog open maar verder op iedere dag wel iemand uitgerekend. Houd het op een gegeven moment niet meer bij met lezen. Zelf bijna geen kwaaltjes. De moeheid valt mee, nog niet misselijk. Wel wat trekjes en steken in de liezen bij onverwachte beweging. Verder voel ik me best prima. Wel wat minder zin in sommige etenswaren wat ik normaal wel lekker vind. Denk dat t pas gaat leven als ik of misselijk word of de echo is geweest haha. We gaan het afwachten.
Ja hier ook een geslachtsbepaling.. Ga na een goede echo een afspraak maken... Kleine hier begon van de week dat hij een broertje wilde. Toen ik hem uitlegde dat als mama een baby in dr buik heeft je geen keuze hebt zei hij gelijk dan maakt het niet uit een broertj3 of zusje
Ik stem ook op de eerste @Lotion Vertellen: Ik heb het mijn ouders 2 dagen na de positieve test verteld. De rest van de wereld weet het nog niet. Ik denk niet dat ik iets groots ga plannen, gewoon boers/zussen/vrienden bellen of appen. Voor op Facebook maak ik misschien een fotootje of zo. Geen idee, haha. Geslacht vertellen: ik ben een beetje allergisch voor al die Amerikaanse toestanden van genderreveal partys, baby showers, zwangerschapsshoots. Ik vind dat allemaal een beetje overdreven. Jij krijgt een baby en dan moet je omgeving 2 of 3x keer komen opdraven voor een feestje mèt cadeautje etc. En iedereen kent wel 2 of 3 zwangeren tegelijk dus tel uit je falissement Daarnaast vind ik het hartstikke leuk dat mijn broer een dochtertje krijgt hoor, maar daar geef je toch geen feestje voor? Geslacht is ondergeschikt, het gaat toch om een gezonde zwangerschap en een gezonde baby lijkt mij. Volgens mij vier je met een reveal-feestje echt het verkeerde. Maar dat ben ik hoor. Doe vooral wat je leuk vind
@Annedore Wel fijn dat je het op je werk gewoon kwijt kan. Vanochtend vroeg er 1 aan mij of we nog een 3e willen. Ineens lijkt iedereen dat te willen weten Wij willen het geslacht niet weten. Vorige keren wisten we het ook niet
C blijft trouwens ook constant vragen waarom mijn buik ineens zo dik is En zelf zegt ze constant dat ze een zusje krijgt hahaha.
@Annedore ik snap dat je het dan nu liever verteld! Mijn vriend wilde eerst wachten tot de tien weken. Ik zag dat echt niet zitten, heb voor 100% het gevoel dat het goed zit en blijft zitten. Maar toch vind ik het wel heel fijn als mijn ouders en zijn ouders het straks weten! Toch een soort gevoel! Vanaf tien weken vertel ik het mijn broertje, hij heeft flinke autisme en ik kan het hem niet aandoen drie weken zijn mond te moeten houden. Babyshower Ik weet nu al dat mijn schoonmoeder en schoonzus dit willen regelen voor me. Ik heb dit ook voor mijn schoonzus gedaan. Alleen van mij hoeft het echt niet, hun zullen dan alleen het idee hebben, ben je er niet blij mee dan? Nog even bedenken hoe ik dat tactisch kan brengen. Zijn nogal kort door bocht qua denken... Van mij hoeft het ook niet om de reden waarom dan ook al bij elkaar komen. En ik houd er niet zo van in het middelpunt te staan
Wij willen het geslacht wel weten trouwens Bij mijn zoontje wist ik het met 12 weken al (vanwege de NUB theorie) en met 17 weken kregen we de bevestiging dmv een echo. Deze keer ga ik ook weer om de NUB vragen bij de termijnecho.
Wij hebben het nog aan niemand verteld. Waarschijnlijk volgend weekend, dus niet aankomend weekend, aan ouders en schoonouders! Wij willen ook dit keer het geslacht niet weten. We vinden de verrassing zo leuk!
Ik kan mij helemaal vinden in jouw mening over revealfeestjes en babyshowers. Ik heb er ook helemaal niks mee. Gelukkig is er de vorige keren ook geen babyshower georganiseerd en dat hoeft nu ook echt niet! Als de kleine er is, dan is het dan het moment om het vieren. Maar dat is mijn mening
Niet erg charmant maar zijn jullie ook zo gassy? Vooral savonds, ik krijg bijna medelijden met mn vriend. BIJNA!
Ja de hele dag door al de hele tijd. Ik werd vannacht kotsmisselijk wakker. Het was potverdorrie 2:00 uur. Moest eigenlijk ook heel nodig plassen maar omdat ik zo misselijk was durfde ik niet op te staan. Om 4 uur weer wakker door de misselijkheid en om half 6 ook weer. Begint nu echt toe te nemen.
Yep, hier ook! Zijn er andere die zich een beetje benauwd voelen? Ik adem zwaar, alsof ik buiten adem ben. Ik ben ook heel erg moe maar heb toch ook moeite met slapen. Ik zweet ook heel erg veel in mijn slaap (bah!) en droom heftig. Allemaal niet fijn.
Ja ik ben heel snel buiten adem! Had ik al voor nod, als ik een trap op loop en ondertussen aan het praten ben dan hoor je echt dat ik buiten adem ben haha. Het zweten en heftig dromen heb ik niet.