Haha ja beter. Bij onze 1E kwam ik er wat later achter dat ik zwanger was... die test was ook niet mega knallend.. ach ben vandaag 2 dagen overtijd dus ik vind het goed haha.. we wachten af..
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Ik heb een dochtertje van november 2016, en nu gingen we voor een tweede kindje. Halverwege december met de pil gestopt, mijn eerste spontane menstruatie afgewacht en halverwege januari kwam die al. Dus nu de eerste ronde gehad. Afgelopen donderdag voelde ik me moe, raar, duizelig. Om mezelf er van te overtuigen dat het nog niet van een zwangerschap kon zijn, deed ik gewoon een testje. 's Avonds..niet erg slim dus. En toch... Stond er ineens een streepje op! (overigens wel een early test can de action) Dat maakte me dus alleen maar onzekerder. Dus zondagochtend een zelfde test gedaan en die was duidelijk opgelopen. Voelde ook wel.wat trekken en steken soms in mijn onderbuik. Was ook sneller duizelig. Nu was dat gevoel gisteren weer weg, dus ik heb vanmorgen nog een keer getest en de streep is wel weer iets duidelijker... Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was of wanneer NOD zou zijn. Maar ik ga er nu wel van uit dat het goed zit. Durf alleen nog even niet de verloskundige te bellen. Als ik uit ga van mijn laatste menstruatie is mijn uitgerekende datum 23 oktober. Dus dat houd ik maar even aan. Bij mijn dochter was ik 22 oktober uitgerekend,best wel toevallig dus.
Welkom en gefeliciteerd!! Je testjes zijn zeker duidelijk opgelopen. Ziet er goed uit! En wat toevallig dat je dan rond dezelfde datum uitgerekend bent als je eerste kindje.
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019 ❤️ 16 oktober 17 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 20: Emib - intake + 1e echo 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 6: Lotion - vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 12: TantePollewop89 - vroege echo 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho April: 16: Lotion - intake
Mijlpaal De vorige twee keren kwamen we niet verder dan 1-2. Dit stelt toch weer wat gerust. Ik durf het denk ik nu ook wel aan te wachten tot 7/8 weken.
Lastig he, dat loslaten. Ik heb vrijdag en zondag getest. Een keer met predictor express en een keer met de early. Vanochtend dan met de clearblue digital en als het goed is, krijg ik er daar vanmiddag nog 2 van binnen. Ik wacht nu tot zondag om weer digitaal te testen. Wil nog wel heel graag de 3+ zien. Bij mijn zoontje had ik helemaal niet verwacht zwanger te zijn (ronde 1, we deden maar, dachten never nooit dat t meteen raak zou zijn), tot ik toch een hele rare ongesteldheid had en toch maar een testje deed. Ik had toen iets van KV (niet die 2 v 5, maar 1 test) die positief was. Ik ben toen naar de dichtstbijzijnde winkel gelopen (soort van gerend ) en heb een digitale aangeschaft en testte toen zwanger 2-3 weken. Daarna helemaal niet meer getest. Gewoon VK gebeld en afgewacht tot ik met iets meer dan 8 wk terecht kon.
@Vrouw1982 bizar he hoe onzeker je word. Zeker omdat je al een zwangerschap heb meegemaakt. De eerste keer heb ik ook maar 1x getest. Een week later kreeg ik een miskraam . Bij C heb ik maar 3 testen gedaan. Bij N 5 En nu al 10 @ProudMammie hoe is het gegaan?
De echo zag er goed uit, me slijmvlies was 16mm en was een warm bedje voor de baby. Ze gaan nu me hcg hormoon nog prikken en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van. Als dat goed is dan ben ik gerust gesteld. Volgende week krijg ik weer een echo.
Wij zijn vanaf juli 2016 ongeveer bezig voor een tweede. Ik raakte toen weer (zonder ovutesten, cyclustellen etc.) direct zwanger. Ik heb 1 keer getest met een digitale, die gaf toen 1-2 aan. Waren heel blij, maar ergens vond ik het raar, omdat ik toen al verder had moeten zijn. Dag daarna ging het mis. Daarna heeft het heel lang geduurd voordat mijn cyclus weer op orde was. In december heb ik toen nog een keer een test gehad die positief leek, maar de tweede test was wit. Denk dat die test doorgelopen was. Daarna een tijdje pauze (ivm steeds die teleurstelling en omdat ik een opleiding ging volgen). Toen vanaf mei weer aan de slag, maar cyclussen zijn heel onregelmatig (tussen 28-44 dagen, elke keer anders) en voelde ook eisprong niet. Toen niet gelukt. In december weer gestopt ivm nieuwe baan en omdat we het ook echt zat waren (inmiddels heel veel geld verder aan negatieve testen, ovutesten etc) en juli van dit jaar weer gestart. In september zwanger, toen meerdere testen gedaan, met oploop, maar dat ging ook weer mis (tussen 4.1-4.3w). Nu dus na 3 maanden weer zwanger en we hopen dat deze blijft plakken. Ik heb er sowieso een veel beter gevoel bij. Vorige zwangerschap testte ik met 8 dpo al een goede 2e streep (geen tuurtest) die extreem snel opliep. Ook heel veel kwalen (buik/borsten enorm vergroot). Het ging allemaal veel te snel voor mijn gevoel. Nu pas met 13dpo getest en voor die termijn een goede streep. de 2-3 klopt voor mijn gevoel ook en alles voelt veel normaler. Zegt nog niks, maar ik word er wel rustiger van. Voor mijn zoon wist ik van deze wereld (ovu testen, eisprong, vruchtbare dagen, miskramen, oploop zwangerschapstesten etc.) heel weinig/niks af. We gingen er gewoon voor en er was een baby. Dat is nu echt heel anders, ook omdat ik inmiddels een eindje ouder ben.
Wat ik daarover weet (lees) is dat als het te dun is, de innesteling niet/heel lastig gaat. Ik lees wel dat t 7 mm min moet zijn en daar zit jij boven. En dik slijm kan wijzen op zwangerschap of zware ongesteldheid. Even je hcg afwachten. Ben benieuwd hoe hoog dat is! Hebben ze er verder niets over gezegd? Anders zou ik dat zeker nog even navragen! Anders blijft die vraag misschien toch door je hoofd spoken.