Ja inderdaad ik ga haar ook niet pushen, vraag wel heel vaak maar uiteindelijk word dit het niet. Vier weken is inderdaad lang. Ik mag over twee weken weer terug komen en dan over vier weken mag ik naar Maastricht. Snap dat je het moeilijk vind, dat ervaar k zelf ook maar mijn man wil perce wachten.
Tijdens mijn vorige zwangerschap hoefde ik maar 1 x over te geven. Het zou dus kunnen dat dit het was. Ik hoop het! Ik was toen wel tot 18 weken misselijk, maar dus bijna zonder braken.
Ahw dat is vervelend.. maar komt ook wel weer goed. Ben zelf ook heel bang om te overgeven en ben al vanaf week 4 non stop misselijk etc. Dus dit was echt een uitdaging voor me. Maar nu ben ik er wel aan gewend nog even doorzetten. Beterschap x
Dankjewel. Het komt ook wel weer goed. Allemaal voor het goede doel hè Ik ben ook al vanaf week 3 behoorlijk misselijk en sinds gister ineens tien keer erger. Maar dat kotsen....dat is echt een ding. Dacht steeds 'misselijk is kut, maar kotsen is kutter dus wees blij dat je dat niet hoeft' 'je hoeft niet over te geven dus geen reden om te klagen' Tot nu maar wil eigenlijk nog steeds niet klagen. Hoe erg ik overgeven ook vind. Het is niet levensbedreigend of zo
Hahaha nee dat sowieso niet. Maar ben stiekem toch wel heel blij met mijn medicijnen anders zou ik niks kunnen eten en drinken. En dat gaat sinds deze week weer stukken beter. Gelukkig
Ik zit eraan te denken om een echo te boeken voor een vroege geslachtsbepaling... met 13/14 weken. Aan een kant wil ik het heel graag. Maaar kennissen van ons hebben mee gemaakt dat met 13 & 16w werd gezegd dat het een meisje zou zijn. En met de 20w was het toch een jongetje haha... Wat zouden jullie doen?
Ik zou wachten tot 15 weken. Volgens mij heb je dan 98% zekerheid en daarvoor 75% dacht ik. Heb het afgelopen week allemaal gelezen omdat ik ook twijfelde om met die termijn te gaan. Maar na alles gelezen te hebben besloten dat ik toch liever wacht tot 15 weken.
Ik zou sowieso wachten tot 15/16 weken, dan is de kans groter dat het daadwerkelijk klopt. En dan nog een paar weekjes een slag om de arm houden tot de 20 weken echo.
Hahaha ik zou dat echt niet kunnen, knap hoor dat je dat kan. Lijkt me ook echt heel bijzonder om het dan pas te horen. Oke ja dat is ook een optie, eens informeren wat dat hier kost. Lijkt me wel leuk.. even een niet medische echo haha. Ja denk dat ik het dan ook wel laat doen idd rond die termijn.
Aan mij heb je ook niks, want ik zeg: wachten tot de geboorte! Zo leuk op dat moment, maar dat vind ik
Helemaal mee eens Ik dacht dat onze dochter een jongetje was en gilde letterlijk ZE MIST WAT TUSSEN DER BENEN
Wauw wat een geweldig mooie echo's dames. Gefeliciteerd met het goede nieuws! Ik kan bijna niet meer wachten. Toch nog 4 nachtjes slapen. Gelukkig vroeg al om 10 uur. Hoef ik niet heel de dag op de klok te kijken. Morgen gaan mn man en ik voor t eerst in 15 maanden weer eens samen iets doen. Opa en oma (schoonouders) gaan voor het eerst oppassen op de kleine meid. Ze komen samen met haar een broodje eten tussen de middag, haat op bed leggen, flesje geven en lekker spelen namiddags. Wij gaan ergens lunchen en een filmpje pakken waarschijnlijk. Ik ben wel een beetje nerveus maar we blijven in de buurt voor het geval. Vind het maar spannend hihi.
Wat fijn en leuk alle goede echo's!! Leuk, maar ook spannend tantepollewop89, hopelijk lukt het om ervan te genieten. In de avond merk ik zelf dat ik een soort buikpijn heb. na even rust pakken zakt het weer. hebben anderen dat ook? Goed weekend gewenst allemaal!
Wat fijn dat de echo’s van vandaag goed waren! Wat een opluchting voor jullie! Nou lekker gaan genieten ondanks alle kwaaltjes Hier was MVM vandaag. De teststreep was er nog eerder dan de controle streep dus dat zat helemaal goed. Kunnen we weer in een kannetje plassen Ik had per ongeluk vannacht de elektrische deken aan laten staan. Dus werd bloed heet wakker. Dat is natuurlijk niet goed voor de beeb. Hopelijk blijft het goed gaan. Nog 14 dagen wachten tot de eerste echo. Ik was op visite, hun kat die normaal niks van me moet hebben begon helemaal over me heen te lopen en de kroelen. Het is totaal geen schoot kat dus zij keken er van op. Haha ik zwijg maar..
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Micki - 1e kindje - ?? 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar 18 oktober Joelle23 - 2e kindje - ?? 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar Angela22 - 2e kindje - 26 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar Pucks- 3e kindje - 32 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar Averna - 2e kindje - 31 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 23 oktober Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar Cste - 1e kindje - 37 jaar Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar 26 oktober 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Maart 11: vrouw1982 - 1e echo 11: viethetlevennu - 1e echo plus intake. 12: vrouw1982 - intake 12: TantePollewop89 - vroege echo 12: Katjes123 - intake + eerste echo 12: Active83 - intake + vroege echo 12: cbss - intake verloskundige 12: Inu - vroege echo + gesprek perinatoloog 13: Kolibrie 2- eerste echo 13: Lana88 - 2e echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 14: Ikkiee- eerste echo + intake 14: Cste - afspraak gyn 18: Annedore - eerste echo 21: ElinevK - intake 21: ProudMammie - vierde echo 22: dreames - vroege echo 22: Ltje - 1e echo 22: Ila - 2e echo 25: aapie88- eerste echo & intake 25: Micki - termijnecho 26: TantePollewop89 - intake 26: PreciousBaby - termijnecho 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige 29: Annedore - intake & echo April: 1: ElinevK - termijnecho 1: wolkje1994 - termijnecho 1: KleineLai - intake + 1e echo 2: ikkiee - termijn echo 2: Averna - termijn echo + afspraak vk 4: Active82 - termijnecho 8: aapie88 - tweede afspraak verloskundige 10: dreames - intake + termijnecho 16: Lotion - intake