Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Ik moet het nog verborgen houden. Heb donderdag de echo pas. Vandaag verjaardag van onze kleine en er kwam iemand naar me toe je bent zwanger he.. Whahaha kon dat niet ontkennen hahaha...

2. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje.

3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad?
    Ja snap dat je het niet gaat ontkennen dan!

Al heb ik het via whatsapp een week geleden wel nog kunnen ontkennen. Vriendin appte of ik zwanger was. Was al een week misselijk...

Ik wist dat ze aan het carnavallen was met onze vriendengroep. Ging dus echt niet toegeven

4. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

@wolkje1994 nee dat zou ik dan ook niet doen...

Nu weten 3 vriendinnen het meer niet... iedereen heeft het erover dat de dagen zo lang duren hier maar voor mij vliegen ze.

Morgen 8 weken en vandaag nog 5 dagen tot de echo.

5. Ikke2015

Ikke2015 Actief lid

21 jul 2015
    158
    243
    43
    Vrouw
    Levensgenieter
    Flevoland
    Hahaha, ik heb het precies andersom. Deze eerste weken zijn onzeker, maar gaan toch best snel. Mijn vorige zwangerschap ben ik ingeleid met 41+6, die laatste twee weken en helemaal de laatste, gingen zo langzaam dat de tijd bijna achteruit liep. Ik vond het verschrikkelijk, heb echt zo veel gehuild toen. Dus doe mij deze weken maar :p

KleineLai en Annedore vinden dit leuk.
  6. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren geluk gehad, niet hoeven overgeven tijdens mijn yogales (alleen daarna). Was al bang dat ik het zou moeten vertellen. Gelukkig dus niet nodig. Weer een week verder. :D
    Gisteravond zijn we spontaan met ons drieën uit eten geweest. Zat dus bomvol, leek even een zwangere buik te hebben. Was voor het eerst in weken niet de hele dag misselijk, dus dat was ook positief.

Oooh ja, ik herken je verhaal (ingeleid met 42 weken). De onzekerheid en nu in mijn geval constante misselijkheid en vermoeidheid zijn verschrikkelijk, maar die laatste weken vond ik ook heel vervelend. Mijn dochter was ook niet ingedaald, dus ik was bang om echt van huis te gaan omdat ik zo snel mogelijk moest liggen als mijn vliezen zouden breken. Voelde me toen echt heel eenzaam en verveelde me echt.

7. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Averna heerlijk even geen misselijkheid! Lekker uit eten! Daarna geen last van gehad?

Hier kwamen gisteren twee vrienden onverwachts bij ons langs. Onze beste vrienden zijn dat, hadden vorige week al gevraagd, ben je zwanger? Nu kwamen ze binnen en zagen een emmer naast de bank staan, plus tijdschrift zwanger ... We hebben het maar verteld :|:roflmao:

8. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Oooh toch nog spugen hier. Had gedacht dat het mij bespaard zou blijven deze keer. Al dreef ik mijn maag nu wel op t uiterste. :confused:

Hebben jullie leuke plannen vandaag? Wij gaan ws bowlen, vraagt de oudste al zo lang om. :)

9. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Nee, gek genoeg voelde ik me beter dan de dagen/weken er voor. Geen misselijkheid of maagzuur gehad. :)

Annedore en wolkje1994 vinden dit leuk.
  10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb ook 100x liever die laatste weken hoor.
    Vind dit gewoon marteling :p

Ik kom net uit bed gerold:D
    De kinderen komen zo thuis. Verder gaan we niks doen.
    Het is hier ook echt shit weer.

Annedore en wolkje1994 vinden dit leuk.
  11. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Oooo wat zitten wij in twijfel en dubio. 2 april hebben wij een termijnecho. Wilden het aan de hele families daarna vertellen.

Nu is 28 maart mijn oma jarig en had het haar zo graag als cadeau gegeven. Eerste achterkleinkind. Weet gelijk iedereen van mijn kant het.
    30 maart is mijn schoonvader jarig, ook de hele familie van mijn vriend bij elkaar.

Nu zitten we zo in dubio, wel vertellen of toch eerst termijn echo afwachten. Of bij één echo praktijk een iets vroegere echo vragen? Maar dan zal ik twee echo’s in een week hebben....

Wat denken jullie?

12. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik redeneer zelf dat ik het nu vertel aan mensen van wie ik steun verwacht en na de echo ga ik het meer mensen vertellen ook in verband met werk.
    Je zou inderdaad bijvoorbeeld een extra echo kunnen doen zodat jullie recent nog zekerheid hebben gehad en twee echo's in een week is zeker geen straf. ;)
    Ik denk dat je ook gewoon moet voelen wat comfortabel voelt.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zou in de week van 25 maart een echo bij een echobureau plannen en het dan op de verjaardag van je oma vertellen. Hoe leuk en bijzonder :)

wolkje1994 vindt dit leuk.
  14. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier vandaag.

Heb vandaag echt een schijtdag .. moe moe moe... komt echt niks uit me vandaag

angela22 vindt dit leuk.
  15. Katjes123

Katjes123 Actief lid

17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde! Helemaal niks waard. Al 3 keer in slaap gevallen

angela22 vindt dit leuk.
  16. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Is het nationale schijtdag?

Net in de jumbo zielig liedje, heb lopen huilen echt top die hormonen :oops:

Heb gigantische jankbuien vandaag wat een ellende zeg, kunnen we al op bed :rolleyes::rolleyes:

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hier vandaag ook rustig dagje. Kwam om half 10 mn bed uit. Daarna ballorig met ons gezinnetje, mn schoonbroer, schoonzus en nichtje.

Daarna spel gedaan bij ons thuis. Nu dadelijk uit eten bij de Griek en dan onderuit op de bank.

18. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk het ik heb ook mega veel geslapen en kijk er naar uit om me bed in te stappen haha

@dreames Eetze zo!

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Dank je. Super herkenbaar overigens. Ik lijk gewoon moe wakker te worden.

20. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou het is echt idd een rot dag Haha. Ook al 2x in slaap gevallen vandaag, mega koppijn.. ook ff lekker lopen janken. Maar vriend lief was zo lief om met de kleine even naar Ballorig te gaan. Dus heb 2,3 uurtjes lekker in bed kunnen liggen. Zo soep met brood eten dan allemaal op tijd het bedje in.

Deel Deze Pagina