@ProudMammie gelukkig een goede echo, ben benieuwd naar je hcg. @Lotion haha iedere zwangerschap meer testen. Vorige was 7 stuks en nu 6 maar ik heb er nog 2 dus ja zal het overtreffen haha. Ik houd me in nu om dus om de dag te testen maar is best moeilijk. Op de dag dat ik mezelf een test beloof ben ik in de nacht heel onrustig en slaap ik heel slecht. Dus zie de bui alweer hangen vannacht...
@ProudMammie wat fijn, een goede echo. Nu hopen dat je hcg waarden ook goed zijn. Haha ik heb bij mijn vorige kindje 2 testen gedaan. De eerste was al goed, daarna nog een keer ter bevestiging voordat ik de verloskundige belde en een Clear blue voor de weekaanduiding. Nu heb ik er al 3 gedaan, één veel te vroeg, een om te zien of het opliep en vanmorgen een omdat ik ongerust was dat ik niets meer voelde. En dit waren allemaal early testen, dus denk dat ik donderdag of vrijdag (zal wel donderdag worden ) nog een normale doe omdat ik verwacht dat mijn NOD dan wel geweest is. Zijn jullie trouwens ook zo prikkelbaar/chagrijnig/snel boos en aan het huilen? Ik kan echt bijna mijn werk niet meer doen. Werk als gastouder, heb vandaag 4 zieke kindjes die alleen maar hangen en ruzie maken en ben al 2x onder gespuugd. Ik sta op het punt de ouders te bellen dat ze maar allemaal.hun kind komen halen.
@Averna ja dat heb ik ook. Mn dochter zit in haar 1 na laatste sprongetje en jengelt halve dag om niks. Kan het normaal heel goed hebben maar nu??? Pff ben zo prikkelbaar, sjaggie. Dat beloofd wat voor die andere 8 maanden haha. Huilen nog niet zo zeer maar dat komt vast nog.
@TantePollewop89 Poeh, gelukkig ben ik niet de enige. Die sprongetjes zijn ook niet leuk nee.. mijn dochter is nu echt in de "Ik ben twee en zeg nee" fase. Vanmorgen was ze boos omdat ik haar vieze zakdoek vol snot in de prullenbak gooide. Heel drama om niks. En dan nog 3 zieke kindjes er bij. Nee, ik kan alleen maar hopen dat mijn man op tijd thuis is straks.
Dan is een zoon van 6 makkelijker Die zit nu lekker op school en ik ben aan het werk. Ik moet wel veel huilen en ik heb het steeds zuur. Dat heb ik de vorige keren niet gehad en ik heb het normaal bijna nooit. Heel irritant. Gisteren misselijk, maar vandaag gelukkig niet.
Wat een weg hebben jullie afgelegd! Als het goed voelt zit het vaak wel goed. Ik was na de miskraam echt depressief. Toen ik positief testte van C voelde het gelijk goed. Ik was nog wel bang en ongerust maar we hadden er gelijk een goed gevoel bij.
Hier is de stervende zwaan dagelijks een voorstelling. N laat zich graag ten gronde gaan als die zijn zin niet krijgt. Ik hoor de hele dag Nooouuuhoooouuuu En hij is een echt terror peuter. Bekijk bijlage 606976 Thats me!
Nou dat kan ik mij heel goed voorstellen. Dat de dag maar snel om mag zijn dan @Lotion haha dat is een goede verwoording haha de stervende zwaan. Doet mijn dochter van 14 mnd dus ook. O hemel echte drama hoor
Ik heb nog steeds niets gehoord van de arts, het kon zijn dat ik ook vanavond pas gebeld wordt. Nou daar zit ik dan in spanning haha
Assistente belde net dat de uitslag nog niet binnen was. Ze houden het in de gaten en bellen mij vanavond. Dus ik ben benieuwd.
Hebben jullie ook als je een onverwachte beweging maak (bijv opeens opstaat) dat er een felle steek in je zij schiet? Alsof er een mes in gestoken word. Ik heb dit nu al een paar keer gehad en kan dan echt 30 sec geen beweging maken van de pijn. Ik dacht bandenpijn maar dat lijkt me nogal vroeg?
Oeh nee, dat herken ik niet! Zwakt het dan wel snel af? Wat fijn dat de echo er goed uit zag. Hoop dat ze snel bellen!
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019 ❤️ 16 oktober 17 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - 22 oktober 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 20: Emib - intake + 1e echo 21: Averna - intake 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 5: Averna - 1e echo 6: Lotion - vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 12: TantePollewop89 - vroege echo 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho April: 16: Lotion - intake