Voor alle goede echo’s vandaag, super fijn! Ik moet nog 11 dagen wachten tot de eerste echo. Mijn buik begint te groeien. Ben benieuwd of ik het nog zo lang kan verbergen. Als ik via verschillende websites mijn uitgerekende datum bepaal via de eerste dag van de laatste menstruatie kom ik op verschillende data uit. Ook verschil in weken. Hebben jullie dat ook? Ik weet onderhand niet meer hoe ver ik precies ben. Ook al word dat natuurlijk pas bepaald met de termijn echo.. De meiden die morgen voor een echo moeten, veel succes!!
Zo, net even alle berichten bijgelezen. Wat een verschillende emoties vandaag. veel sterkte aan wie het nodig heeft. Maar ook zo fijn om veel blije en goede berichten te lezen. Succes aan iedereen die morgen een echo heeft!
Wat een verschrikkelijk nieuws heb je vandaag gekregen. Heel veel sterkte aankomende tijd Meis. Vind het heel erg voor jullie... dikke knuffel en sterkte!
@Nikki15 Ook heel fijn dat je een goede echo hebt gehad na alle ellende. Dat geeft toch hoop heel fijn voor jullie!
@angela22 nog een keer heel veel sterkte! Wat naar allemaal zeg, zo rot om te lezen! @Nikki15 wat fijn meid! Lekker gaan genieten !
Heel spannend dus! Maar daar zou ik dan gewoon op staan als ik jou was. Mijn man zei ook dat als zij het zelf niet had voorgesteld hij dat wel had gedaan. Dus mss je man laten voorstellen als je het zelf moeilijk vind?
Voor de dames met een echo vandaag ; veel succes. Ik heb aan het einde van de dag alleen de intake met de verloskundige. Geen echo verder maar gewoon de intake. Neem mijn dochtertje mee ; vind ze denk ik wel leuk om te zien hoe groot die is geworden. @angela22 ik heb gewoon de hele tijd aan jullie gedacht. Hoop dat jullie de nacht een beetje zijn doorgekomen.
Succes vandaag met de echo's meiden! @angela22 hopelijk ben je de nacht een beetje door kunnen komen.
Succes vandaag met de echo’s! Hebben hier meiden ook zo’n last van het feit dat je maag alleen nog maar vloeibaar voedsel kan verdragen? Ik zit nu al een paar dagen op de drinkontbijt. Wanneer ik een cracker/brood/diner eet, word ik gek van de maagpijn. Begin dan te kaken en soms spugen. Vloeibaar is nog te doen. Hoop zo dat het een buikgriep is en snel over is.
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Micki - 1e kindje - ?? Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar 18 oktober Joelle23 - 2e kindje - ?? 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar 20 oktober Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar Pucks- 3e kindje - 32 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar Averna - 2e kindje - 31 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 23 oktober Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar Cste - 1e kindje - 37 jaar Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar 26 oktober 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar Nikki15 - 3e kindje - 38 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Sterretjes ☆ ☆Momma2b ☆SD90 ☆Angela22 Afspraken: Maart 12: TantePollewop89 - vroege echo 12: Katjes123 - intake + eerste echo 12: Active83 - intake + vroege echo 12: cbss - intake verloskundige 12: Inu - vroege echo + gesprek perinatoloog 13: Kolibrie 2- eerste echo 13: Lana88 - 2e echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 14: Ikkiee- eerste echo + intake 14: Cste - afspraak gyn 15: vrouw1982 - intake 18: Annedore - eerste echo 18: Nikki15 - tweede echo 19: Ikke2015 - intake 21: ElinevK - intake 21: ProudMammie - vierde echo 22: dreames - vroege echo 22: Ltje - 1e echo 22: Ila - 2e echo 25: aapie88- eerste echo & intake 25: Micki - termijnecho 26: TantePollewop89 - intake 26: PreciousBaby - termijnecho 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige 29: Annedore - intake & echo April: 1: ElinevK - termijnecho 1: wolkje1994 - termijnecho 1: KleineLai - intake + 1e echo 2: ikkiee - termijn echo 2: Averna - termijn echo + afspraak vk 4: Active82 - termijnecho 8: aapie88 - tweede afspraak verloskundige 10: dreames - intake + termijnecho 16: Lotion - intake
Over minder dan een uur heb ik mn eerste echo. Ik begin m nu toch behoorlijk te knijpen hoor. Het is zo dubbel allemaal. Om de haverklap weer iemand hier die slecht nieuws komt brengen. Dat zet je gelijk weer met beide benen op de grond. Ik vind het zo erg voor de meiden waarbij het niet goed is gegaan. Ik hoop zo dat ik zometeen een goede echo mag krijgen. Ik zeg nu misschien iets wat veel van jullie ook denken maar misschien niet uitspreken. We weten allemaal dat er een percentage van de zwangerschappen niet goed zal aflopen. Als je dan met zo'n enorme groep meiden bent voelt het haast als Russische roulette of jij mss 1 van die ongelukkigen zal zijn. Voelt heel naar. Je hoopt dat we allemaal een gezonde baby hebben aan het einde van de rit maar helaas werkt de natuur niet zo. Sorry dames dat ik dit zo hard uitspreek maar dit is het bange spook dat spreekt in mn hoofd. Ben gewoon bang dat het allemaal te mooi is om waar te zijn. Pfff ik ga maar eens de auto in. Het uur van de waarheid is bijna aangebroken....