Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin18, 15 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    misschien stilletjes (fingers crossed)

Tijm86 vindt dit leuk.
  2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    K hoop het! :) voor nu maar weer op de bank Lucifer kijken, we moeten wat ej tijdens het wachten;)

DCG en Lin18 vinden dit leuk.
  3. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wauw wat fijn dat het zo goed gegaan is. Super dat alles goed gaat met jullie.
    Geniet er lekker van samen!!

Hier alles goed, helaas nog geen baby.
    Vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor controle. Alles was goed, bloeddruk nu ook netjes. Maandagmiddag weer een afspraak, dan inleiden bespreken als hij er nog niet is.
    Hoop echt dat hij zich voor die tijd meldt. Ben er bang voor, zoon moesten ze ook halen.
    Verder wel harde buiken/voorweeën, misselijk dus ja...

Ja dat had ik ook gehoopt. Word iedere morgen wakker met gedachten vannacht weer niks gebeurt hihi. Had hoop op vandaag maar ziet er niet naar uit. Man is maar gaan werken hihi al blijft hij het liefste thuis. Moet ver rijden.

Helaas nog niet.
    Herken wat jij aangeeft. Voel ik hier ook. Vanmorgen echt heel erg dat menstruatie gevoel. Trok naar mijn benen, echt vervelend. Hoop dat het snel gaat doorzetten bij ons

AnnekedB vindt dit leuk.
  4. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ga hier ook maar een filmpje kijken hihi, wat moeten we anders he hihi

Tijm86 vindt dit leuk.
  5. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Inderdaad;)

Hopelijk zet het snel vanzelf door bij je !! En anders hopelijk inleiding met alleen doorprikken van vliezen en niet alle andere poespas..

AnnekedB vindt dit leuk.
  6. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hoop het ook. Inderdaad niet meteen teveel ingrijpen. Hopelijk is het niet nodig :D

Tijm86 vindt dit leuk.
  7. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hier een flinke domper... Mn moeder heeft positief getest op covid19

8. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is inderdaad balen ! Ben je veel in contact geweest met je moeder?

9. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    laatste dagen niet gelukkig..
    Maar ze zou onze kids halen als t begint

10. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Lin18 wel fijn dat je afspraak hebt gemaakt voor het inleiden. Hier staat de datum al, moest ik plannen van het ziekenhuis ivm drukte. Net als jij, hoop ik dat hij voor die datum komt. Ik heb elke keer hoop en dan is het weer weg :(
    wat naar dat je moeder positief getest heeft, heeft ze veel last? Ik hoop dat ze er goed vanaf komt en dat ze er niks aan overhoudt! Heb je wel back up voor mocht je gaan bevallen?

@Tijm86 is het een leuke serie? En ja indd wat zelf vermaak kan geen kwaad. Ik heb een ontspannend dutje gedaan hahaha en nu is m’n dreumes weer wakker dus zij zal ook zeker de aandacht vragen vandaag.

Lin18 vindt dit leuk.
  11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    @Lin18 hoop echt dat die kleine man zich nog voor de inleiding aandient, en anders met zo min mogelijk poespas bij een evt inleiding...

@marloesje24 shit wat klote dat je moeder positief heeft getest! Heeft ze veel klachten?
    Wel iemand anders achter de hand om de kids te halen als de bevalling begint?

Lin18 vindt dit leuk.
  12. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Nee helaas niet.. Alleen mensen die verder weg wonen of zelf ook fulltime werken en in de zorg ook.. Dus afbellen ook niet een optie...
    Moeten maar zien.. Weet t ook niet

13. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @marloesje24. Hè gatver wat een slecht nieuws. Heb je een back-up? Moet ze nu 1p4 dgn wachten voordat ze de baby live mag bewonderen? Misschien als klein lichtpuntje dat de kans daarna nog klein is dat ze het krijgt?

@AnnekedB, @Tijm86 en @Lin18 . Zijn jullie ook zo chagrijnig? Ik had vandaag eigenlijk als uiterste datum gesteld. Maar hij heeft geen haast (en kost me wel mn nachtrust met zn gedraai en voorweeën/ harde buiken). Kan wel stampvoeten net als mn peuter :|

AnnekedB vindt dit leuk.
  14. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Dat is kt! En een buurvrouw? Je zult iets moeten. Waar woon je?

15. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh das even schrikken. Is ze erg ziek?
    Hopelijk knapt ze snel op.

Had je iemand achter de hand waar de kids naartoe kunnen?

@AnnekedB nog geen datum wanneer het gaat gebeuren he. Gaan maandag alleen bespreken wat de opties zijn. Hoop hem dan toch zeker volgende week in mijn armen te hebben. Baal een beetje na zondag/maandag, had toch de hoop dat hij zou komen.
    Voel me vandaag ook niet top. Rugpijn, pijnlijke buik, voorweeën. Het is wat hihi.

Fijn dat jij wel al een eind datum hebt. Hopelijk is het niet nodig, liever natuurlijk he.
    Lekker dat je even hebt geslapen/gerust.

Dank je, hoop ik ook.
    Hoe is het met jullie meisje?

16. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel lastig dan. :( Hopelijk kun je toch een oplossing vinden.

Vandaag wel een beetje aan het balen. Had echt hoop na zondag. Voel me ook niet super.
    Weet dat ik pas net overtijd ben, mijn zoon ook overtijd was maar toch ff mindere dag. Moet ook soms kunnen denk ik. Morgen weer ertegen aan (hoop ik haha)

17. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Koorts.. 38.5 en zere benen armen enz. Goed de griep zeg maar...

18. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
  19. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    @marloesje24 echt super balen zeg !! Hopelijk snel een goed back up plan om op te passen op de kids ... misschien een moeder van school die je wat beter kent ofzo ?

@AnnekedB ja Lucifer is wel leuk tijdverdrijf haha. Maar ik kijk graag series , dus heb al heel wat verschillende soorten series verslonden. ( liefst een beetje fantasy, zoals game of thrones ed )

@Kon 87 ja hier ook niet echt vrolijk. Komt ook omdat mn man en ik besloten hebben om ( behalve schoonouders) niemand te zien en nergens te komen. Ik voel me dus letterlijk opgesloten in huis, vooral nu het slecht weer is. En ook omdat de kans op een inleiding nu groot is vanwege mn tweede.
    Morgen ook naar de verloskundige, maar denk dat k gewoon weer met afwachten maar naar huis terug wordt gestuurd.

20. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dat zou misschien wel een idee zijn idd voor @marloesje24
    Ik kan me je gevoel wel indenken, ik kwam ook totaal nergens, en was ook alleen maar aan huis gekluisterd.
    De Corona tijd van nu is ook niet echt handig om veel kraamvisite te krijgen... hier is het echt de dichtst bijstaande familie die over de vloer komt, maar wij blijven voorzichtig...

@marloesje24 hopelijk blijft het bij die klachten en gaat het niet erger worden... hoop heel hard dat jullie nog een backup plan kunnen bedenken. Wat een lastige situatie zo zeg...

@Lin18 met ons meisje gaat het goed. Ze is nog steeds hartstikke tevreden en heeft vannacht van 00:00 tot 6:00 doorgeslapen :) na de fles bleef ze toch wat simmen en heb ik dr lekker in bed op mijn borst gelegd en hebben we zo nog samen even lekker gedut.
    12 november staat een MRI scan gepland voor haar. Ik wilde het eerst niet delen omdat ik er zo mee in mijn maag zat en vol angst, maar ons meisje is geboren met een kleine aanlegfout. Ze miste een stukje huid op haar kruin en wij zijn voor verder onderzoek naar het wkz gestuurd. Ze blijkt dus ook 2 minimale stukjes schedel te missen, maar de hoop van de arts is groot dat het vanzelf dichtgroeit. We zijn dus heel erg voorzichtig met haar aangezien ze risico heeft op infectie en wrs ligt het hoofdbloedvat van de hersenen onbeschermd, dus daardoor heeft ze risico op een bloeding. De huid is inmiddels alweer aan het herstellen maar voor de schedel staat maanden.... mocht het niet dichtgroeien dan zal ze in de loop der jaren geopereerd moeten worden.
    Inmiddels hebben wij de situatie geaccepteerd en staan wij er nuchter in, de eerste week waren we vooral verdrietig, angstig en in soort van ontkenning. Ons mooie popje en dan zo’n zeldzame afwijking.... nu weten we een beetje waar we aan toe zijn en hebben ook wij goede hoop dat het helemaal dicht gaat groeien. De MRI zal moeten uitwijzen of het hoofdbloedvat dus idd bloot ligt en of er evt afwijkingen te vinden zijn aan haar hersenvlies, bloedvaten en hersenvocht. (Maar hier gaan we niet vanuit) ook wordt heel haar ruggenwervel bekeken (maar die bleek bij alle echo’s tijdens de zwangerschap goed dus maak ik me geen zorgen over)
    Verder is ons meisje tiptop in orde en ontwikkelt zicht razendsnel! Als ze papa hoort volgt ze hem helemaal en ze is zo ontzettend sterk in haar nek!! We leggen haar ook al regelmatig even op haar buik en dat vind ze echt fijn.
    Flesjes leegdrinken heeft ze nog wel wat moeite mee en zichzelf warm houden lukt ook nog niet, ze ligt met kruik en onder meerdere dekentjes en dan komt ze net op 36,5.
    Maar al met al gaat het verder wel van een leien dakje en is ze een zoveel makkelijkere baby als mijn zoontje was!
    We genieten dan ook intens van haar :)

Pioenne en AnnekedB vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina