Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin18, 15 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ja heb vaak een doof been heel vaak.. En dat vind ze toch wat gevaarlijk in combi met al t vocht.. Ze staan echt helemaal strak (benen) en ze zullen me in de loop van volgende week strippen als t goed is..

Bij jou nog even weer afw8en dus

2. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    ja snap ik dat Se dat gevaarlijk vindt. Ook vervelend voor je zelf. Heb je er veel last van? We fijn dat ze je in de loop van volgende week gaan strippen. Ja hoop zo dat ze morgen tijd hebben om me te strippen. En dan hopen dat het op gang komt en dat de kleine man er dit weekend is!!!

marloesje24 en Tijm86 vinden dit leuk.
  3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    @AnnekedB wel fijn dat je nu weet dat het in ieder geval kan ! Hopelijk morgen een goede strip poging waardoor het snel kan beginnen, of dat het vandaag nog vanzelf begint natuurlijk:) :)

@marloesje24 wat vervelend zeg al dat vocht en de spier in je been, hopelijk komt het bij jou ook snel op gang

@Lin18 Inderdaad volgende week moeten ze er wel zijn :) wij willen ook onze baby's kroelen :)

Net mn schoonmoeder op winkelpad gestuurd met onze oudste dochter ( want mij lukt dat nu niet )die had zo hard nieuwe kleding nodig! Paar leuke jurkjes had ze gescoord bij de WE en Hema.

Gandy, Kon 87, AnnekedB en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik zit hier gefrustreerd te zijn. Af en toe een wee maar er is nog niet echt iets gaande. Zie zo op tegen wéér een nacht zonder slaap.

Morgen afspraak vk. Benieuwd of ze dan ook ontsluiting/ verweking checken.

Gandy en AnnekedB vinden dit leuk.
  5. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Niet fijn als het niet doorzet he.
    Hopelijk gebeurt er wel wat zodat het niet voor niks is.
    Hoe ver ben je nu?

@Tijm86 Ja zo benieuwd naar dat kleintje :D
    Heb je goed geregeld. En vaak vinden ze dat alleen maar leuk he.

Tijm86 vindt dit leuk.
  6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O vervelend zeg !! Gewoon aangeven dat je dat graag wilt, dan weet je het in ieder geval !

Kon 87 vindt dit leuk.
  7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hihi ja dat vinden ze super leuk en ik vind het wel fijn nu ;) mn schoonmoeder heeft ook een leuke smaak, bij mn eigen moeder zou k het niet aandurven haha

Lin18 en AnnekedB vinden dit leuk.
  8. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hihi ik zou het bij beide niet aandurven :roflmao:
    Fijn dat het kan en nu idd wel zo fijn

Tijm86 vindt dit leuk.
  9. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Vandaag was mijn uitgerekende datum. Ben er altijd ruim onder gebleven dus dat is een gekke beleving. Vooral het slaapgebrek speelt mee nu parten. Steeds die vraag of het nu echt gaat beginnen. Bij de meisjes had ik niet/ nauwelijks weeën vooraf!

Zag trouwens vandaag de aflevering v Friends waar Rachel over tijd loopt. Was een feest der herkenning!

Gandy en AnnekedB vinden dit leuk.
  10. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Same here! :roflmao:

Lin18 vindt dit leuk.
  11. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Tijm86 slim dat je je schoonmoeder stuurt. Shoppen is ook veel leuker om in de winkels te doen dan online. Ik zou het ook niet aandurven om mijn schoonmoeder en eigen moeder op pad te sturen samen met mijn dochter om kleren uit te zoeken. Ik denk dat als ze ouder is en haar eigen kleren uit zoekt, dan wel hahaha. Nu kan ik nog kiezen en daar maak ik ook echt gebruik van haha.

@Kon 87 ja snap ik dat je er gefrustreerd van raakt. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid van de VK. Ik snap dat geen slaap helemaal hinderlijk is trouwens! Uiteindelijk kan je je energie natuurlijk goed gebruiken. Ik hoop echt voor je dat het door gaat zetten en dat je anders een andere oplossing van je vk aangereikt krijgt morgen. Ik zou morgen gewoon vragen of ze het willen checken!

Tijm86 vindt dit leuk.
  12. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik heb een goede nacht gehad! Voel me meteen weer 100x positiever :). Nu alleen nog even bevallen vandaag ;).

Gandy, Tijm86, AnnekedB en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Fijn zeg! Duim voor je!

Hier de kleine man ook niet wakker geweest.. Hoe fijn!

Sinds wakker worden hier wat gerommel en krampen..

Tijm86, AnnekedB, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Die banner verspringt ook wel laat.. Ben 38+5 vandaag.. Gek ding

15. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Kon 87 wat fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Ik heb de onrustige nacht van je overgenomen. :(

@Lin18 spannend. Hopelijk zet het gerommel door.

Hier vannacht veel gerommel en nu steeds. Krampen en harde buiken. De regelmaat ontbreekt nog maar door de krampen en harde buiken slecht geslapen. Ze waren ook wel vervelend maar niet heel pijnlijk, helaas. Hopelijk gaat er verandering in komen gedurende dag.

16. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat gerommel en slecht slapen.
    Hopelijk zet het door vandaag.

Hier gisteravond een mega drukke baby. Geen idee wat die allemaal aan t doen was. Pijn aan de banden en harde buiken. Was echt pijnlijk, misselijk. Nu nog... Verder wel geslapen, uurtje wakker geweest. Het is wat...

AnnekedB vindt dit leuk.
  17. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Dat is ook niet altijd fijn een drukke baby. Wellicht lag hij niet lekker haha. Zo weinig ruimte dat ze ook hebben en nog willen ze er niet uit haha. Wel fijn dat je geslapen hebt. Ik heb ook wel wat geslapen, merk alleen dat mn humeur niet het beste humeur is vandaag

Kon 87 vindt dit leuk.
  18. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hopelijk zet het gerommel door dames !
    Hier best prima geslapen. We wachten weer rustig af

Lin18 en Kon 87 vinden dit leuk.
  19. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Even een update:

Ik ben nog heel erg moe, omdat ze elk 2 uur ook in de nacht vaak wilt drinken. Maar we genieten heel veel van haar. Haar 2 grote broers zijn ook heel lief voor haar. Al merk ik dat ze het soms wel lastig vinden. Middelste gaat dan streken uithalen en oudste ook haha. Maar die kan ik het beter uitleggen dat mama nu moe is en de baby moet voeden vaak.
    Ik neem wel ook bewust momentjes voor hun. Dat mijn man even met Leah zit.

Verder doet ze het heel goed. Goede aanhap. Nu al stuwing. En gisteren was ze maar 2 procent afgevallen. En de kraamzorg verwacht niet dat ze nog veel gaat afvallen omdat ik al zoveel melk heb.
    Ze is echt een tevreden baby. Eten en slapen haha.

@DCG wat naar voor jullie en jullie meisje! Maar goede hoop dat het goed komt als ik het zo lees. En idd, probeer alsnog re genieten.

@marloesje24 al andere oplossing gevonden? Naar zeg dat je moeder positief getest is.

Weet ff niet meer wie er kolfde en kv bijgaf. Maar petje af hoor! Denk ook om jezelf.

Voor de dames die nog moeten bevallen. Zet hem op!

Missannie en Tijm86 vinden dit leuk.
  20. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    @Missannie mocht het je wat ‘herkenning/troost’ kunnen bieden, wij zitten hier dus in dezelfde situatie. Kleine meid is nu 2 weken oud en aanhappen gaat volgens mij niet meer gebeuren. Heb 10 dagen 10x/dag gekolfd, maar productie geraakt niet hoger dan een 40ml per keer (2 borsten samen), dus we vullen ook aan met flesvoeding. E. zit ondertussen aan flesjes van 100ml en doet het super, alleen ging ik er zelf wat aan onderdoor.
    Nu een 7 a 8 keer kolven per dag, echt een verschil. Al sluit ik niet uit dat mn productie de komende tijd gaat stilvallen ofzo, maar wat ze nog kan krijgen heeft ze maar gehad...
    Ben ook best serieus teleurgesteld dat de bv niet gelopen is zoals gehoopt, maar belangrijkst blijft dat we een gezonde, blije baby in handen hebben. En nu kan de papa ook flesjes geven natuurlijk ;)
    Dus denk zeker aan jezelf! Vergeet zeker niet te genieten (dat probleem had ik dus wel): de baby is geen ‘voedingstaak’ maar echt je kleintje :thumup:

@DCG wauw hoe bijzonder dat hartje! Hopelijk blijven de gevolgen idd beperkt. Maar super dat ze het voor de rest verder zo goed doet!

@de andere dames: succes nog met de bevallingen op komst! Ik gun het jullie zo snel te mogen babyknuffelen ;)

ik probeer af en toe te blijven bijlezen en reageren, maar alles is zo druk momenteel :o:

Lin18, Tijm86 en Kon 87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina