Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin18, 15 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Zwaar die eerste periode idd.. Even wennen ook allemaal!
    Fijn dat ze wel tevreden is en je bv goed op gang is! Geniet van haar

2. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat het zo'n tevreden meisje is! En dat de bv goed loopt scheelt een hoop werk! (Al is het om de 2 uur voeden snachts natuurlijk killing). Is ze ook lang bezig per voeding?
    Het is natuurlijk logisch dat je zoons even moeten schakelen. Die eerste tijd is voor iedereen intensief! Hopen dat ze snel weer lekker in hun vel komen te zitten. Toch jammer dat de winter er nu aankomt en we toch wat meer aan huis gekluisterd zullen zitten met die groten.. :(

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Pittig altijd die eerste weken met weinig slaap , fijn dat de voedingen zo goed gaan :) lekker genieten van jullie meisje ! Wel begrijpelijk ook dat je zoontjes gaan boeven, het is ook een hele verandering zo'n kleintje erbij.

4. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Wat verdrietig om te lezen dat het aanhappen en je productie niet zijn gelopen zoals je wenste.
    Maar fijn om te horen dat ze het wel goed maakt.
    Knap dat je ook kan genieten tussen alle voedingsperikelen in. Volgens mij doe je het super!

5. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @Lin18 . Ik las in een ander topic dat je oudste er mogelijk bij is bij de bevalling. Wat dapper van hem! Lijkt me echt heel bijzonder :)

Lin18 vindt dit leuk.
  6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Lijkt me super pittig al dat kolven, knap hoor dat je t al zo vol hebt gehouden !! En inderdaad, vergeet niet te genieten, het is niet alleen maar voeden. Geniet van jullie kleintje :)

Pioenne vindt dit leuk.
  7. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Heeft nog ruimte genoeg geloof ik. Ligt ook altijd anders met zijn rug.
    Mijn humeur is ook niet wat het normaal is. Ben de onzekerheid zat hihi.

Net de auto's gepoetst van binnen. Je moet toch wat :roflmao:

@Tijm86 fijn:thumup:
    We zijn weer een dag dichter bij de bevalling :roflmao:;)

@Loveyoga Wat fijn dat het zo goed gaat. Genieten :)

@Pioenne Dank je wel :)
    Jammer dat bv niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd.

@Kon 87 Ja in de buurt he. Hij wil niks zien hihi. Dat gaat te ver :roflmao:
    Maar we kunnen hem ook niet thuis laten. Dan zou mijn man hem na de geboorte moeten halen thuis. Dus hij gaat mee zodat hij meteen na geboorte erbij kan zijn :)

Tijm86 vindt dit leuk.
  8. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Even update
    Gaat heel goed hier. Consultatiebureau was hier net een ze is al 500 gram gegroeid !
    Nachten gaan nog steeds prima: 21.00 / 01.30 / 06.00. Had het liever allemaal 2 uurtjes later, maar komt vanzelf.

Voor alle nog zwangeren: hoop dat jullie wachten snel wordt beloond! Heb met jullie te doen !! <3

En sterkte voor alle nieuwe moeders met de korte nachten... het wordt vanzelf beter <3

Lin18, Tijm86 en marloesje24 vinden dit leuk.
  9. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Dat klinkt als een heerlijk ritme en idd.. Wordt elke x iets langer tussen de voedingen
    En ze groeit super!
    Lekker genieten!

Gandy vindt dit leuk.
  10. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O dat klinkt al als een prima ritme !! Fijn zeg dat het zo goed gaat :)
    Wij komen gelukkig ook vanzelf aan de beurt ;) geniet van jullie meisje !!

Gandy vindt dit leuk.
  11. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    De auto's gepoetst van binnen?! Hoe dan haha , ik gebruik zo'n prikstok om dingen van de grond te pakken zodat k nu niet hoef te bukken haha.

Snap dat je zoon het niet wil zien nee hihi, maar fijn dat hij dan in de buurt is. Hier gaan de meiden naar opa en oma zodra de bevalling start, maar die zijn nog een stukje kleiner.

En inderdaad, jippie weer een dagje dichterbij! :)

Lin18 vindt dit leuk.
  12. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Loveyoga wat fijn dat het goed gaat. Wel pittig om de 2 uur, gelukkig komt ook dat goed ;) en snap heel goed dat je zonen gaan boeven die denken mama heeft nu ff geen tijd voor ons dus wij gaan lekker stoute dingen doen. Ik ben ook bang dat mn dochtertje dat gaat doen. Vinden ze het wel leuk een zusje?

@Lin18 jij bent ook al lekker aan het poetsen. Ik heb net de huiskamer, badkamer en bovenverdieping schoongemaakt. Vanmiddag word ik gestript en dacht alles moet schoon, straks komt tie wel super snel. Het is de hele dag aan het rommelen. Rugpijn, krampen, weer wat slijm verloren, dus heb goeie hoop dat hij snel komt.

@Gandy wat een fijn ritme en fijn dat ze zo goed aan komt! Ik kan niet wachten ook om mn baby te knuffelen! Lekker van genieten :)

Tijm86, Lin18 en Gandy vinden dit leuk.
  13. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja dat had ik me weer in mijn hoofd gehaald hihi. Zoon heeft met de stofzuiger gedaan.
    Ging gewoon in auto zitten en dan schoonmaken. Hoefde dus niet te bukken, ging prima haha

Nee hihi dat snap ik ook heel goed. Hoeft voor mezelf ook niet. Mijn man hoeft ook niet daar te gaan kijken. Die blijft maar bij mij staan hihi.
    Ja als ze kleiner zijn is dat fijner he. Hij redt zichzelf wel die uurtjes.

Jaaa positief blijven he (proberen dan haha) Mijn schoonmoeder denkt zaterdag of zondag. Ik zeg waar mag ik tekenen haha....:roflmao:;)

@AnnekedB Boven heb ik ook nog even gedaan. En gister beneden al gedaan. Als hij dan komt is het tenminste schoon denk ik maar steeds.
    Idd dan kan het nog snel gaan, hoop dat het vlot en goed mag gaan voor je.

Hier ook wat harde buiken/voorweeën. Nu maar ff rust nemen. Toch weer hele ochtend bezig geweest.

@Gandy wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk!! Tijden komen vanzelf wel inderdaad. Al mooi ritme denk ik. Fijn dat ze mooi aankomt.

AnnekedB en Tijm86 vinden dit leuk.
  14. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hier is ook wel alles opgeruimd en schoon. Mn vorige kraamhulp zei dat ze het huis bijhouden in de staat waarin ze aantreffen, dus moeten ze een schoon huis aantreffen hahaha.

@AnnekedB hopelijk zet het door !!!

@Lin18 Zaterdag of zondag zou fijn zijn, dat is al bijna;) Hopelijk heeft ze gelijk !!

Ik kan vandaag slecht op mn been staan, hoofdje duwt op een zenuw en daardoor zak k steeds in elkaar, echt zo niet handig

AnnekedB en Lin18 vinden dit leuk.
  15. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hi dames,
    ik kom ook weer even buurten. ik trek het nog slecht om echt mee te lezen.
    Na de keizersnede 8 oktober ben ik de volgende dag weer geopereerd. ze hebben een fout gemaakt, mijn baarmoeder was dichtgenaaid. al het bloed kon er niet uit. 3 uur op OK gelegen. weer bloedverlies, totaal 900ml beide OKs. En een algehele narcose maakt het er allemaal niet beter op qua energie.
    ik heb de hele kraamweek 8.00-18.00 kraamzorg gehad en goed aan de pijnstilling gezeten, enkel op bed gelegen. Nu ben ik eindelijk in staat om voor mijzelf te zorgen en voor stach. maar tot 3 dagen terug had ik nog geen luier verschoond!
    Gelukkig hebben we de gastouder anders had ik zoooovaak opa en oma in moeten schakelen voor de andere 3.
    Stach is ook nog niet op geboortegewicht. heel gek, de borstvoeding loopt als een trein. alle signalen zijn goed maar hij is de hele kraamweek stabiel gebleven, 10 gram afgevallen, 10 gram weer bijgekomen en daarna 20g gegroeid.

dag 1 4014g
    dag 2 3712g
    dag 3 3722g
    dag 4-6 3750g
    dag 7 3740
    dag 8 3750
    dag 9 3760
    dag 10 3760
    dag 12 3820

en vrijdag weer wegen.
    we doen nu iedere 3 uur voeden en alles wat ik lek (40-60ml p.d.) in de lekschalen geef ik verdeeld bij voor een voeding live. ik voed 9-10x en encht op de goede manier en er is voldoende melk. ik vind het echt een soort van spannend wat de weegschaal morgen zegt!

ondanks alles zit ik wel op mn blauwe wolk hoor, maar pfoe ik heb nog wel even een weggetje te gaan. verder is het echt een tevreden kereltje en zijn zijn zussen zó enorm trots. en het is zo leuk om mijn man zo gelukkig te zien met zijn zoontje.
    nog even een fotootje bijgevoegd dat ik hem zelf uit de buik til. zo waardevolle ervaring geweest!

Bijgevoegde bestanden:

Gandy en AnnekedB vinden dit leuk.
  16. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh echt dat wist ik niet hihi. Dan zorg ik dat het mooi schoon is haha. Nee is het sowieso.

Ja hoop het ook :D

Oh wat vervelend, klinkt pijnlijk. Hopelijk duurt het niet te lang.

17. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat heftig allemaal. Pff is niet makkelijk geweest dan.
    Vervelend dat hij niet bijkomt terwijl het wel goed loopt. Logisch dat je het spannend vindt, hoop dat het gewicht snel erbij komt.

Fijn dat jullie toch zo genieten. Je man natuurlijk mega trots op zijn eerste zoon. Zo lief.

Wat een mooi, indrukwekkende foto. Heel kostbaar!

Geniet ervan samen ondanks alles. Hopelijk knap je goed op.

18. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Die foto!!
    Jeetje wat heftig wat je hebt meegemaakt en nog...
    Snap dat dit een lang herstel is!
    Hopelijk morgen positief resultaat op de weegschaal!

19. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Prachtige foto!! Jeetje wat heftig zeg! Wat een nare fout hebben ze dan gemaakt in het ziekenhuis zeg.. Fijn dat het verder een tevreden kereltje is :) hopelijk ben jij ook weer snel de oude ! En hopelijk komt hij snel meer aan !

20. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Eulalia wat een prachtige foto! Gelukkig ondanks alle tegenslagen dat je wel positief blijft en dat het met de kleine man goed gaat. Wel onwijs slecht dat ze je baarmoeder helemaal dicht hebben genaaid, dat doet je dan the och twijfelen aan de medische kennis die ze hebben lijkt mij. Hopelijk ben je snel de oude en ben blij te horen dat je ondanks alles toch op een blauwe wolk zit.

@Lin18 heerlink he een schoongemaakt huis en auto, de auto laat ik voor wat het is hahaha. Ik wist trouwens niet dat de kraamverzorgster alles schoonmaakt zoals ze het in de huidige staat aan treft. Hahaha dan heeft ze heel wat boen werk te doen want alles glimt, nee geintje.

Ik heb sinds gisteravond trouwens opvliegers en krijg het dan zo warm. Ik heb geen koorts want heb het gemeten, dit zijn echt opvliegers wat lijkt op wat ik heb als ik ongesteld moet worden. Mijn wangen worden zelfs rood. Heeft iemand anders dit ook? Als het goed is komt de vk zo langs en gaat ze me strippen. Mn moeder blijft voor de zekerheid slapen omdat we niet weten hoe snel het gaat. Ik vind het toch best spannend nu

Tijm86 en Lin18 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina