Ze heeft sowieso een flinke plasluier bij elke voeding, verder doet ze het ook supergoed, slaapt goed en is zeer tevreden en als ze alsnog honger heeft nadat een fles niet is leeg gegaan dan meldt ze zich voor wat extra. Dus ik denk dat ik me zorgen voor niks maak
Het klinkt goed hoor! Ze zou denk ik wel wat meer mogen maar als ze geen behoefte heeft kun je het er niet inkijken. En zo lang zich meldt, blijft aankomen, alert en tevreden is zou ik me niet zo'n zorgen maken idd .
Ik moet zeggen dat ik met die kleintjes in huis eigenlijk geen tijd heb om me te vervelen. Lijkt me best lekker soms! Nemen jullie partners de kinderen mee?
jaaa ik vulde hem aan idd!! Ik zal ons kaartje ook even showen onder de Corona zin staan onze namen en adres dus heb hem even aangepast.
dit klinkt allemaal heel erg goed!! Geen zorgen maken! Maar makkelijker gezegd dan gedaan hè! Merkte ik ook vorige week. En dan werk ik nog wel met baby’s en groei en voedingen enzo Je kleine meid doet het gewoon heel goed.
@Loveyoga Wat fijn dat het zo goed gaat! En lekker nog een dutje overdag. Ik zou dat ook moeten doen, maar ik maak er geen tijd voor haha Wij hebben heel weinig bezoek. Ik vind het toch maar spannend. Alleen onze ouders zijn geweest. En mijn broer en mijn vriend zijn zus dit weekend. In de kraamweek eigenlijk ook nagenoeg niemand, sowieso omdat we een paar keer naar het ziekenhuis moesten en het niet goed ging, maar ook omdat we vanwege de kraamhulp beperkt waren. Maar vond ik ook niet erg eigenlijk. @DCG Dat is echt een hartstikke goed gewicht joh Niet twijfelen hoor, jullie dame doet het super zo te horen @AnnekedB Ik hoop zo dat je je kindje vast heb nu
Hier zijn dus de zussen en broers van mijn man nog niet geweest en eigenlijk verder ook niemand ik durf niet zo goed... maar voel ook wel druk om iig hen uit te nodigen. In de avonden eigenlijk nog geen energie voor dus druk op de weekenden wordt wel groot... Mijn ouders zijn 1x in het ziekenhuis geweest en 1x thuis en mijn mans ouders alleen ziekenhuis en schoonmoeder even snel in kraamweek 5 minuten. (Wonen naast ons dus 5 minuten kon ook)
Ff update! Ze hebben mn vliezen gebroken om 4 uur en om kwart over 6 is Jip Melijn geboren. We noemen hem Jip en hij weegt 3920 gram. Ik ben in mn eigen bad bevallen. Details volgen nog. Nu ff nagenieten en relaxen. ❤️ Zo blij dat hij er is
@AnnekedB gefeliciteerd! Super snel uiteindelijk dus. En idd leuke naam. Hier wel naaste familie gekomen. Niet te veel enzo. Maar mocht officieel ook niet als de kraamzorg er is. Ja 1 vast iemand. Maar zei vond het niet erg. Ze ging dan bijv.boven wat doen
Van harte gefeliciteerd! Wat super goed gedaan . En inderdaad een flinke jongeman. We horen graag meer. Rust een beetje uit een geniet van deze eerste tijd .
Hier alles rustig.. Vannacht slecht geslapen... Had een 1.5 uur lang echt kramp die kwam en ging. Rond 7 min ertussen steeds. .. En ineens was t weg.. Nu niks meer.. Alleen wat last van mn rug... We wachten weer rustig verder af....
Hier alles rustig. 41weken alweer, nooit gedacht na vorige week. Hele nacht door geslapen tot 6.30u. Nu wat menstruatie gevoel maar dat ben ik al gewend hihi. Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Jammer dat het niet doorzet dan he. Maar sms is er toch al een begin gemaakt.
Wel fijn dat je zo goed geslapen hebt... Kan je t weer even wat beter aan he? Je geduld wordt wel op proef gesteld...
Hier een slechte nacht door drukke buikbaby en druk hoofd. Buik maakt verder nog 0 aanstalten . Geduld is een schone zaak!