Ja heerlijk. Scheelt heel veel. Voel me een stuk vrolijker dan gister hihi. Zeg dat en ben er al niet zo goed in haha Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Vreselijk dat wachten he. Hoop voor ons dat het niet meer al te lang gaat duren. Hier juist een hele rustige baby. Even in de gaten houden....
@AnnekedB daar issie dan eindelijk!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje wat een ontzettend leuke naam! En toch nog best een vlotte bevalling dus Nu lekker genieten meid ❤️
Zo jammer dat het dan weer is afgezakt stom voorwerk allemaal.... wie weet zet er later op de dag weer wat door
Hmm, lijkt er dus op dat die kleine het nog veel te veel naar zijn zin heeft in je buik.... Hopelijk komt er nu toch wel snel wat op gang zodat ook jullie kunnen genieten van jullie mannetje
Ooh dat mag je wel even in de gaten houden ja.... kan ook een stilte voor de storm zijn... mijn zoontje was ook extreem rustig op de dag dat hij geboren was. Madam trappelde gewoon vrolijk door tot ik in de weeenstorm terecht kwam
Er is weinig zo frustrerend als weeën die niet doorzetten. Zeker als het zo serieus is dat je wel gaat timen. Kun je slapen idd verder wel vergeten. Hoe gaat het nu?
@marloesje24 wat vervelend dat die weeën niet doorzetten! Ik herken het. Bij mij was het ook zo. Donderdag avond weeën om de 10 minuten en toeknik op bed ging stopte het gewoon. De Volgende dag kwamen ze weer terug en ging weer op bed weg weeën, gefrustreerder dan dat kun je niet worden. Hopelijk zet het bij jou uiteindelijk ook door! @Lin18 hoe is het met de baby? Is hij al wat actiever? Hoe gaat het met je voorweeën? @Kon 87 en @Tijm86 hoe is het bij jullie? Bij mij was het zaterdag dat er goeie weeën kwamen en de vk heeft me toen rond een uur of twee flink gestript en had toen 4 cm ontsluiting en 2 uur later was ze terug, was nog hetzelfde. We hebben toen besloten om mn vliezen te breken. Moest onder de douche gaan staan en de vk ging ze timen. Ze kwamen goed achter elkaar, gelukkig wel met tussen poses zodat ik ff kon rusten. Halverwege mn douche begon ik poep drang te krijgen en ik mocht in mn eigen bad zitten. Daar heb ik de weeën heel Goed kunnen opvangen, was echt super fijn. Uiteindelijk kreeg persdrang en toen kreeg ik de vraag of ik in bed of in bad wilde bevallen dus gekozen om in mn eigen bad te bevallen en dat allemaal in 2 uur tijd, zo bizar. Ze heeft niet een gevoeld of ik voelde ontsluiting had ze zei als je nu een perswee voel pers maar mee en dat deed ik. Ik voelde ook al vrij snel dat hij er uit wilde (heel gek). De nacht is onwijs goed gegaan. We moeten hem om de drie uur wakker maken om te voeden. Borstvoeding gaat goed, echt heel fijn. Heb wel een blaasje op mn rechter tepel, dat blijft toch is een lastige kant om aan te leggen. Enfin, al met al niks te klagen en een heerlijk tevreden mannetje. Ben blij dat hij er is.
♡Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020♡ 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje 21 oktober Kon87 - 32 jaar - 3e kindje Tijm86 - 34 jaar - 3e kindje 31 oktober Marloesje24 - 33 jaar - 4e kindje ♡Bevallen 16 t/m 31 oktober 2020♡ 26 September Groen - 30 jaar - 3e kindje 4 oktober DCG - 32 jaar - 2e kindje Gandy - 38 jaar - 3e kindje 6 oktober Pioenne - 30 jaar - 1e kindje 8 oktober Eulalia - 29 jaar - 4e kindje 10 oktober Missannie - 32 jaar - 2e kindje 16 oktober Miich - 29 jaar - 2e kindje 20 oktober Loveyoga - 33 jaar - 3e kindje 24 oktober AnnekedB - 32 Jaar - 2e kindje ♡♡♡
@AnnekedB wat een mooi mannetje! En zo fijn om in bad te bevallen. Hier ook de weeën opgevangen in bad. Blaasje is vervelend. Eventueel wat lanonline van Medela opsmeren. Of hydrogel pads. Hapt hij goed aan? Vaak ligt t daaraan. Goede grote hap. Kaak zien bewegen met drinken. En niet alleen de tepel maar ook tepelhof in zijn mondje. Lekker genieten! Oh ja. Hier lek ik best veel als ze aan de borst zit. Heb nu dus een lekschaal en vang dit dan op. Heb dan zo een flesje bij elkaar einde van de dag.
Ah wat een lief dotje !! Klinkt als een prachtige bevalling, heel relax ! Fijn dat het op het einde toch nog vlotjes is gegaan genietse Hier nog steeds alles rustig helaas
Aaah kijk nou wat een schatje!! Lekker genieten van jullie tevreden mannetje Klinkt als een hele fijne bevalling als ik het zo lees. Wel balen van je blaasje, hopelijk trekt dat snel weer weg
Moet eerlijk zeggen dat ik weinig hoop heb dat het vanzelf gaat beginnen Een voordeel van inleiden is wel dat het de vorige keer daardoor snel ging, dus daar gaan we maar voor dan Jij lekker aan het kroelen? Lees alvast wel al jouw borstvoedingstips steeds door voor straks
Net op linker zij gelegen en voelde hem bewegen en lkkr tegen mijn ribben schoppen hihi. Hou het zeker in de gaten, dank je. @AnnekedB Soms nog voorweeen maar das al dagen zo dus let er al niet meer op haha. Wat een knap kereltje!! Bijzonder in je eigen bad. Fijn dat het toch zo goed ging en bv ook goed gaat. Veel geluk!
Thanks voor de tips @Loveyoga. Ik merk dat links aanleggen makkelijker gaat dan rechts. Rechts lijkt een soort van handicap voor mij hahaha. Ik denk dat ik de lactatiekundige even laat langs komen voor tips en tricks. Hij begint nu in de avond wat onrustig te worden en last van lucht te krijgen, super zielig. Hoe is het met de dames? Nog steeds rustig?
Ja zeg dat. Hij vindt t wel prima zo Hoop te horen wanneer ze wat gaan doen idd. Vandaag doen ze nog niks. Net belde mijn moeder. Ze is vrijdag bij vriendin geweest. Is corona positief getest gister Net deze week, wij zijn gister bij mijn moeder geweest. Hele jaar ben je voorzichtig en dan de week dat hij wss komt gebeurt dit.