Ben benieuwd wat het vervolgplan gaat zijn... Oh jeetje dat is flink schrikken!! Hopelijk treft het Coronavirus niet je moeder en evt jullie. Heeft je moeder al enige symptomen? Hoop zo hard dat jullie de dans ontspringen, dit is wel het laatste waar jullie nu op zitten te wachten...
Oh jakkes wat een ellende! Hopen dat het allemaal meevalt en jullie het niet hebben opgelopen. En dat je baby nu maar heel snel mag komen!
Ja ik ook Nee dat niet maar is nog tekort he. Test heeft nog geen zin, ze moet nu 10 dagen in quarantaine. Dus als ik beval kan ik haar niet zien. Is toch niet te geloven, net nu....
Echt een klote situatie Vaak is een moeder toch wel degene die je het liefst wel bij je hebt... klotevirus ook!
@Lin18 Ah nee dat meen je niet! Super balen !! Hopelijk ontspringt ze de dans, daarnaast is het super balen dat ze dan tijdens je bevalling sowieso in quarantaine zit. Niet leuk @Gandy woensdag inwendig onderzoek en dan bekijken of ze donderdag thuis kunnen komen strippen. Anders wil k meteen doorverwezen worden voor een ballon plaatsing. Wil er niet nog een weekend overheen laten gaan.. @marloesje24 balen dat alles ook nog rustig is bij jou.. hopelijk mogen we snel ook kroelen met ons kleintje
@Lin18 oh wat balen zeg! Hopelijk krijgt ze het niet en jullie ook niet. Probeer er maar niet om te piekeren (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) maar anders heb je ook nog meer stress. Sterkte!
Nee maar vrijdag pas gezien he dus nog kort geleden. Testen geen zin, (nog) geen klachten. Ongelooflijk he. Rot virus Ja precies. Voorlopig videobellen dus Van haar werk moet ze ook gewoon komen werken. Tja zo gaat de besmetting wel naar beneden @Tijm86 dat hoop ik ook want ze is risicogroep. Maar idd ze is er de eerste dagen niet bij sowieso. Zo ontzettend stom. Wil ook dat hij er deze week is, niet nog een weekend idd. Termijn is lang genoeg nu. Dank je. Probeer ik ook niet te doen, heb het niet in de hand. Ergste vind ik nu dat ze hem niet meteen ziet na geboorte.
Owneee! Stom is dat he! Heeft de vriendin van je moeder veel last er van? Of is het griepachtige verschijnselen. Hopelijk ontspring je de dans. Volgens mij kan je ook pas testen als je zelf symptomen hebt toch? Ik hoop dat je vk morgen iets voor je kan betekenen en dat hij er deze week gewoon is. @Tijm86 bij jou dus ook nog alles rustig? Gaan ze je nog strippen? Of wil je dat niet?
Weet het niet precies, was wel ziek daarom test. Dat hoop ik ook maar ze zal er hoe dan ook niet zijn de eerste dagen. Idd bij klachten en dat kan tot 5-10dagen erna. Mijn moeder moet dus nog een week afwachten. Dalijk naar gynaecoloog voor gesprek Ben niet meer bij vk. Hopelijk kunnen ze strippen of ballon en is dat voldoende. Liever geen infuus. Maar alles is tot nu toe anders gelopen dus reken nergens meer op @Tijm86 deze week zijn wij aan de beurt he
Ja idd dit moet onze week worden Wel echt super vervelend voor jou en je ma, zo precies nu !! Infuus is als het goed is het laatste stapje, hier prikken ze sowieso eerst vliezen door. @AnnekedB lekker aan het kroelen met de kleine man ? Ja ik wil dat ze het proberen eerst met strippen, maar dat hangt woensdag af van het feit of er wel of geen ontsluiting is ( bij mn tweede had k nog 0 ontsluiting op dit termijn , dus dan kan strippen niet). @Kon 87 hoe is het met jou ??
Mijn moeder vermoeden ze dat ze t donderdag heeft opgelopen in t ziekenhuis.. Zondag iets klachten en maandag positief getest....
Vind ik ook Ja rot moment he. Niks aan te doen helaas. Oh fijn Hopelijk lukt het bij jou om te strippen. Had bij mijn zoon op dit termijn 3cm. Hoop dat er nu al iets gebeurt is. In het ziekenhuis ook nog Gaat het wel al iets beter?
Koorts.. Heel moe en zere spieren.. Griep idee dus.. Nog steeds erg moe.. En nog niet helemaal klachten vrij...