Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lin18, 15 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Oei lastig..
    Ja hier veel harde buiken en soms pijnlijk en idd erg ongemakkelijk.. Naar mijn idee voorweeën...
    Maar in jouw geval weet ik t niet..

2. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ik moet mijn buik onderaan dan vasthouden en dan langzaam zakt het weg.. Vooral als ik loop of beweeg.. Als ik stilzit is t minder

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Klinkt als harde buik. Ik heb het vandaag ook heel erg. Bij elke beweging behalve zitten zo ongeveer. Dan voelt je buik als een harde steen en neemt af bij zitten bij mij. Loop tussendoor als een soort waggelende eend.

AnnekedB vindt dit leuk.
  4. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Heb het ook als ik gewoon rustig zit. En echt duidelijk een piek.

Net nog even in de voortuin onkruid verwijderd. Je moet wat he :roflmao::roflmao::roflmao:

Tijm86 vindt dit leuk.
  5. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Haha lekker bezig! Mmm misschien gaat t dan richting weeën als je echt een piek erin hebt en het ook zittend is ! Spannend! Hier is het gewoon irritant en kan ik weinig meer dan op de bank hangen .

Lin18 vindt dit leuk.
  6. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hihi ja dan is dat ook weer netjes.
    Denk het zelf wel. Nu nog echte :D

Da's niet fijn, dan duren dagen lang he.

7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    @AnnekedB hoop dat je gestript kan worden op je afspraak :)

@Lin18 lijkt in mijn ogen wel op weeen, komen ze nu met regelmaat of dat nog niet? Mijn weeen begonnen ook zo zorgde voor de eerste 3cm en kreeg daarna ineens een weeenstorm!
    Grappig dat je nog aan onkruid wieden denkt :roflmao: ik zou zeggen neem een lekkere warme douche of bad en kijk wat er gebeurt :thumup:

Lin18 en AnnekedB vinden dit leuk.
  8. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    oooeeww super spannend!!! Wel lekker dat je voortuin onkruid vrij is! Ik herken de harde buiken wel en dat het een ongemakkelijk gevoel geeft en dat het na een tijdje ook weer afzakt. Komen ze bij jou regelmatig?

@marloesje24 ja merk ook dat ik hem vasthoudt en dat het dan wel te doen is met lopen.

@Tijm86 heb je veel last van harde buiken? Ik begin steeds meer druk onderin te krijgen net of het gaat knappen, zo voelt het.

@DCG ja ik hoop het ook echt hoor dat woensdag de dag is dat ik gestript kan worden, ze gaan in ieder geval kijken.

Ik hoop dat ik de enige ben hier en het is een beetje gênant, maar ga m’n vraag wel stellen. Heeft iemand anders ook zoveel moeite tijdens nummer 2 op de wc? Het is hier echt verschrikkelijk! Ik eet en drink echt super veel en niks helpt. Het voelt gewoon als een bevalling alleen dan van de verkeerde kant :roflmao:

9. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Lin18 Dat kunnen zeker weeen zijn hoor. Als ze toe gaan nemen in frequentie en kracht, dan zijn ze het zeker! Maar kan misschien ook nog even duren...

Lin18 vindt dit leuk.
  10. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Haha geen gênante vraag hoor, ik had dat ook :roflmao: Serieus nog op de dag van de bevalling in de ochtend. Ik was echt bang dat mijn kind er gelijktijdig bij uit zou komen hahah! Ik moest vooral nog veel meer drinken, en dan ging het iets beter. Maar volgens mij hoort het er ook gewoon een beetje bij...

AnnekedB vindt dit leuk.
  11. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Jip hier is naar de wc gaan ook geen pretje. Lijkt wel alsof mn darm een platte spaghetti sliert is geworden ipv een open pennen...

Lig nu in bad bij mn schoonouders, omdat k niet goed werd van de harde buiken , voelt idd ook wel alsof iets gaat knappen , maar der knapt nog weinig behalve mijn humeur haha

Hopelijk lukt t strippen bij je woensdag!!

12. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ik ben een beeld denker.. Wat doe je me aan

Pioenne, Missannie, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    :roflmao: sorry haha

14. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Hier moet ik meestal wel 1x per dag. Na het warm eten haha. Maar wel met moeite. Veel water. Fruit. Groenten. Pruimen of gedroogde pruimen.
    Of een kom havermout of smoothy met havermout erdoor wil hier weleens werken haha.

Hier ook veel harde buiken ineens.

15. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Harde buiken dag vandaag ! Laten we allemaal gewoon even gaan bevallen vanavond of morgen ;) fingers crossed!

Lin18 vindt dit leuk.
  16. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Missannie ik Ben zo blij dat ik niet de enige ben met dat gevoel. Ik heb dat telkens dat ik denk oh shit straks poep ik m’n kind ook nog uit :roflmao:

@Tijm86 whahahahaha zo voelt het wel indd :roflmao::roflmao::roflmao:

@Loveyoga en ik maar denken dat ik voldoende water drink, ik denk dat ik nog meer water ga nemen. Fruit eet ik sowieso, pruimen werken wel goed dus wellicht die maar weer kopen.

Indd veel harde buiken. Hier doen ze alleen weinig. Warm bad is trouwens wel een goed idee! Ik ben negen van de tien keer te lui om het bad aan vol te laten lopen :roflmao:

Tijm86 en Missannie vinden dit leuk.
  17. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Gister wel maar nu niet meer echt.
    Lijkt niet door te zetten. Kan zomaar veranderen wss. Hoop dat ze gistermiddag voor cm gezorgd hebben. Toen had ik ze om de 2-3min.

Hihi ja mijn man was voor bezig.
    Denk doe dat ff :roflmao:

@AnnekedB ik had dat ook. Afgelopen 2 dagen daarentegen heel vaak geweesto_O. Laatste keer diarree, vandaag niet. Echt irritant he.

@Missannie zijn nu nog niet zo pijnlijk dat het echte zijn denk ik. Vanmorgen zeiden ze ook kan snel gaan maar ook zo nog een paar dagen duren...

@Tijm86 Waar kan ik tekenen hihi :roflmao:
    Beetje opgeknapt van het bad?

Wie weet bevallen we allemaal tegelijk hihi.
    20-10-20 is een perfecte dag hihi

Tijm86, marloesje24 en AnnekedB vinden dit leuk.
  18. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    zo en hoe! Ik was al jaloers op mijn man omdat hij diarree had :roflmao: ik word er echt gek van. Maar wel fijn te horen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Hahaha zou wel hilarisch zijn als we allemaal tegelijk bevallen. Ik denk dat ik nog even moet wachten. Hopelijk donderdag ofzo na het strippen :p

19. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Schijnt erbij te horen, heel fijn haha.

Ja zou leuk zijn he. Idd nog even geduld :D

20. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011