@Loveyoga Ik zou terug gaan met de testen! Die banners kun je online maken, moet je even zwangerschaps ticker of pregnancy ticker invullen
Ben ook echt zooo moe. En in vlagen weeeig. @nosilla kan dat dan als ze gebruikt zijn? Ga ik het morgen doen idd
@Loveyoga wat gek dat beide testen het niet deden!! Ik zou ze idd ook terugbrengen... ik ben wel reuze benieuwd naar je volgende test hoor!
Leuk al die banners inderdaad , maakt het helemaal echt Hier enorm moe , fulltime een kleutergroep draaien werkt dan ook niet echt mee Ook met vlagen misselijk en rare dromen .. o en de afgelopen dagen had ik het erg koud ! Vreemd van die testen .. Idd even mee terug naar de winkel dan
Oooojaaa die was ik vergeten; koud hebben!! Het lijkt wel of ik mijn voeten niet meer warm krijg!! Vreselijk!! Tintelen steeds van de kou. Kachel staat hier op 23 haha en nog steeds ben ik een ijsbeer!
Haha ja hij stond gisteren ook bij ons op 23 graden en toen ben k ook nog onder 2 dekens gaan liggen Dit kwaaltje heb ik niet eerder gehad volgens mij.. ( maar ja de vorige keren was het september en juni toen ik erachter kwam )
Hihi ik ken het ook. Ben altijd al een koukleum geweest, maar nu kan ik mijn voeten inderdaad niet meer warm krijgen. Oh en toch: deze ochtend en gisteren ook ineens écht warm op het werk, echt een opvlieger ofzo, en dan zo’n rode, warme wangen...
Ja idd lang leve de fleece dekens haha! Ik kwam er vorige x in november achter maar kan me toch niet echt meer heugen of ik het toen ook zo koud had
Volgens mij heb je ‘m nu eronder toch? Je moet de banner in je handtekening zetten in je profielinstellingen
Ah dat is wel echt pech zeg! Hopelijk morgen weer mooie testen. Vervelend he die onzekerheid.. ik zou blij zijn als de eerste echo geweest is al is dat nu nog zover weg Ligt het aan mij of mag je nu nog minder eten als je zwanger bent dan 7/8 jaar terug. Even wennen nog hoor! Ik ben nogal dol op koffie.. wat vinden jullie lastig om te laten staan ?
Brandend maagzuur vond ik trouwens vorige keer het mee s t Jaahaaa koffie !! Ik ben nu van 5 naar 2 bakken gegaan, 2 mag toch?! Ik ben eigenlijk dol op alles wat niet mag .. sushi, filet american , carpaccio , rauwe zalm, wijn .. vooral wijn .. Dus het is wel weer even schakelen ja
Gelukkig ben ik daarin niet de enige. Ja ik geloof dat je 1 of 2 per dag mag. Ik heb meer symptomen van afkicken van de koffie dan de zwangerschap tot nu toe. Ik heb af en toe een krampje maar verder ook echt helemaal niets. Ziek zijn is niet leuk maar niets vind ik ook geen geruststelling. Nou heb ik bij mijn dochter ook nooit wat gevoeld behalve vanaf 36 weken de spanning op mijn buik..ook geen wee gevoeld alleen spierpijn in een been. Klinkt voor veel heel fijn maar pers maar eens als je geen wee voeld, dat valt wel tegen.
Hier valt het wel mee: ben al vegetariër sinds mn 12de dus het vlees mis ik niet ... Koffie wel minderen nu, ben overgeschakeld op groene thee met munt, ook max. 2 tassen per dag. Maar toch liever koffie dan, 1 en 1 mag ook, toch??Moeilijkst wordt kaas denk ik? En de ongewassen groenten. Mag je wel gewoon een sla eten op restaurant of beter niet?
Kan het geloven ja dat wel ‘iets’ wil voelen. Ook geen misselijkheid dan? Lijkt me wel super! Hier ook (nog) geen misselijkheid, maar wel ineens moe, mijn lage rug ineens echt beurs (net een gevecht verloren) en af en toe een klein krampje in mn onderbuik/lies. Hier mag het ook bij blijven vind ik Ben nu wel extra op symptomen aan het letten na dat bruinverlies van gisteren. Deze middag nog even een ieniemienie beetje bruin, hopelijk blijft het echt hierbij... Maar wauw seg, zelfs geen weeën? Lijkt me inderdaad niet makkelijker...
O wauw geen weeen ! Maar dat is met persen inderdaad niet handig lijkt me .. Als je bij je dochter ook niet misselijk ed was zou k me niet te druk maken hoor Hier is het nu vooral de moeheid die overheerst , maar ja daar kan mijn baan en het depri weer natuurlijk ook een rol in spelen