Zal binnenkort ook eens met een foto aankomen (van zodra het niet meer lijkt op een ‘ik-heb-teveel-gegeten-met-de-feestdagen-buik’ ) Hier denk ik niet al iets te voelen? Weet ook niet goed waar op te letten... Morgen echo! Spannend weer seg, denk dat ik na die echo (hopelijk) nog wat geruster mag zijn en echt gaan genieten...
Net controle gehad, alles was goed! Het was heel druk , ze kreeg het haast niet in beeld . Ze denkt nu dat het een meisje is, maar is nog wel erg vroeg. Krijg extra groeiecho's, omdat ik door mn hoge bloeddruk in een hoogrisico groep van. Over 2 weken mag ik weer. ML mag ook gewoon mee! Krijg nu ook bloedverdunners om de doorbloeding naar de placenta te bevorderen, maar is allemaal preventief en onder het mom "baat het niet dat schaadt het niet "
Zou leuk zijn een meisje! Gelukkig kan je over 2 weken weer kijken. Ik hoop ook dat ik een pret echo in kan plannen. Jij ook 2 jongens zie ik. Leuk! Ik ook. 1 van 4.5. En 1 van bijna 2
Ja ben erg benieuwd of ze het bij het rechte eind heeft Gelukkig ook extra controles, kunnen we steeds even spieken! Hier 2 jongens van 11 en 9 (gevalletje 2e leg )
Uitslag van de Nipt binnen. Alles was goed gelukkig Spannend vanavond de persconferentie. Benieuwd of de maatregelen voor ons zwangeren versoepeld gaan worden, zoals echo’s, afspraken bij de verloskundige, ed.
Zo echo was een uur uitgelopen (zenuwen dus), maar de kleine is weer helemaal goedgekeurd! Loopt 4 dagen voor, maar de uitgerekende datum mocht blijven. Heb gelukkig ook mogen facetimen met de vriend, heeft hij toch ook kunnen volgen. Nog even een fotootje erbij: 8,4cm Heb in mn online medisch dossier nog foto’s gevonden van eeeuh ‘baby-onderdelen’, geen idee wat het moet voorstellen (maar alles was in orde dus...), gooi ze toch nog even in het echo’s-topic, dus wie wil meespieken, ga je gang!
Volgens mij ligt de baby met zn rug naar voren gedraaid, en zijn beentjes lagen verder naar achter? Vind het allemaal zo abstract. Heb de de andere echo’s in het ‘Echo’s en onderzoeken’-forum gezet, geen idee of daar iets de nub moet voorstellen
Fijn @Gandy dat alles goed was! En ben benieuwd of t klopt, een meisje @Pioenne lief! Fijn dat alles goed was ook. Wel apart dat ze je niet naar voren zetten dan (datum), dit was jouw termijnecho toch? @Missannie ben ook heel benieuwd! Zou toch fijn zijn als de partners met 20wkecho mss mee kunnen.. Maar vrees t. Heb m binnen een maandje al
Ja zolang het niet meer dan 1 week verschil was, mocht de datum blijven. Ook omdat ik al 13+ weken bij de echo blijkbaar. Ach ben wel blij met mijn uitgerekende datum, is ook de verjaardag van de (waarschijnlijk) toekomstige meter dus wel speciaal
Ik was vandaag even bij de vk. Zij verwachten na vanavond geen verandering. Taskforce zat er niet eens bovenop. Ze ging er vanuit dat dit nog lang zo ging blijven .
Zo jammer dat t zo blijft.. heb 2 mei afspraak bij babyvision gemaakt. Zo benieuwd. Kan niet wachten om de kleine weer te zien. Donderdag 16 wkn afspraak al ben ik dan nog net geen 15 wkn maar gaan we eindelijk het hartje horen
Erg jammer inderdaad... De pretecho op 1 mei zal niet doorgaan. Ik heb maar meteen een nieuwe ingepland op 26 mei. Zien we tegen die tijd wel of die toch door kan gaan. Ben heel benieuwd naar je ervaring met Babyvision!
Echt balen. Geen echo dus 1 mei. Hopelijk weten we dan het geslacht met de guo 20 weken echo. Is in het ziekenhuis dus weet niet of ze dat daar zeggen. Hopelijk ma 20 mei wel meer mogelijk idd.
En anders toch maar met zijn allen naar Babyvision Mochten de signalen zo zijn dat het na 20 mei nog steeds niet kan, dan denk ik dat ik daar ook een afspraak ga plannen. Het is een klein uurtje rijden, maar dat heb ik er dan wel voor over.