Uhm mag je dan ook geen thee na 2 koffie ?? T moet niet gekker worden kaas mag nog best veel , alles uit de supermarkt is meestal prima . En sla zou k me echt niet druk om maken in een restaurant zou eerder vragen of de mayonaise vers gemaakt is ( is met rauw ei dan )
Gelukkig is het bij een klein beetje bruin gebleven ! Dikke kans dat het dan nog van de innesteling was ofzo
Dat zijn al genoeg kwaaltjes voor nu inderdaad! Nee ook geen misselijkheid, zere borsten oid. Oh ja dat kan ik mij goed voorstellen toch altijd even schrikken als je verlies hebt. Het hoorde vast bij de innesteling!
Och.. Ik ben ook zo slecht in zwanger zijn. Ik drink het liefst koffie en zwarte thee, ben dol op sushi, carpaccio en gerookt vlees/gerookte zalm. En wijn mis ik nog het meest! Natuurlijk laat ik het graag staan voor het goede doel maar de hele zomer zonder wijntje/scroppino in de zon is toch een gemis! Hier begin ik mn borsten te voelen, een beetje weeïg maar vooral MOE. En zo moeilijk om min mond te houden tegen mijn vriend! Gelukkig kan ik het morgen eindelijk delen!
Ben trouwens een beetje testverslaafd om dat ik 2 vd 3 keer dat het misging dit al verwachtte omdat mijn testen niet/niet hard genoeg opliepen. Hieronder mijn oploop. 10, 11 en 13 dpo. De eerste tekenen lijken goed! Morgen durf ik wel een cb aan
Super oploop hoor! Geeft vast een fijn gevoel. En wanneer je het morgen kan delen gaat het vast nog echter voel. Ben benieuwd naar je cb morgen. Ik doe hem morgenavond
@Kon 87 mooie oploop !! K heb er net ook eentje toch nog gedaan omdat het vorige keer bij mij ook af liep
Die is ook een stuk duidelijker geworden! Oploop stelt toch gerust . Wel jammer dat de Kruidvat testen pas zo laat gaan knallen hè?
Goedemorgen! Heb ook even de laatste streepjestest gedaan (normaal toch ): is deze oploop voldoende? Ik test blijkbaar savons wel donkerder? En dan zondag nog de digitale en dan laat ik het zn gangetje gaan. Of zouden jullie toch nog verder testen?
Ziet er super uit! Ik denk dat je niet verder hoeft te testen maar net waar je zelf blij van wordt. Ik test savonds trouwens ook altijd donkerder
Wat een mooie testen allemaal!! Wauw! ik zou ook gewoon inderdaad nog een digitale doen en dan klaar. Ik doe zelf nu ook geen streepjestesten meer omdat ik bang ben dat ze met teveel hcg weer lichtere streepjes geven. Mn laatste digitale net gedaan! Tadaa
Wooo zo leuk om te zien!! Op 5 weken? Ok dan doe ik zondag de digitale en hopelijk een weekje later ook nog eens dan, die 3+ is wel super . Proficiat meid!!
Hier nog een Ik probeer max 2 kopjes koffie te drinken en als ik nog meer wil drink ik dan maar cafeïne vrij, wel minder lekker maar goed Ik let wel goed op wat ik eet maar ik vind wel dat je er ook niet te ver in moet gaan. Bijv dat teveel tonijn niet goed is en je het dus niet iedere dag eet oké, maar als ik zin heb in een broodje met tonijnsalade eet ik het gewoon hoor. Hier af en toe een vlaag van misselijkheid maar daar blijft het bij, maar bij m’n dochtertje was ik ook pas vanaf een week of 7/8 misselijk... Ben wel blij als de ergste vermoeidheid weer wat minder is, weten jullie wanneer dat minder wordt? Ik probeer trouwens om niet meer te testen, heb afgelopen woensdag een cb digital gedaan en die werkte, heb er nog een liggen want was een verpakking van 2 en doe die denk ik over een week of 2 a 3 nog gewoon voor de leuk
Had tot gister eigenlijk ook geen klachten op wat steekjes in mn buik na. En bam gister waren ze er ineens. Maagzuur, zere borsten, weeig gevoel in mn buik
Wat een boel mooie testen weer!!! Geweldig dames ❤️ Durf je je nu op de lijst te zetten @Kon 87 ? Hier gisteravond cb gedaan en klopt ook netjes dus ook hier meer vertrouwen dat het goed zit!
Ja mn nod is een beetje een gok maar denk exact 5 weken. Had maandag de 2-3 met 4weken en 3 dagen dan. De 1-2 had ik iets voor nod al. Haha hoezo testverslaafd Mooooi nosilla en DCG!! Toch heerlijk ook die digitale testen. Welkom miikka!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 ♡ 16 oktober Groen - 30 jaar- 3e kindje 17 oktober DCG - 32 jaar- 2e kindje Owl - 27 jaar - 2e kindje 18 oktober Nosilla - 27 jaar - 2e kindje 19 oktober 20 oktober Loveyoga - 32 jaar - 3e kindje Sooff - 28 jaar - 2e kindje 21 oktober 22 oktober Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje 23 oktober Kon87 - 32 jaar - 3e kindje 24 oktober Eulalia - 29 jaar - 4e kindje Pioenne - 30 jaar - 1e kindje 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (9) ♡♡♡ Afspraken: 26 februari - 11:30u eerste echo - Groen 2 maart - 10:30u eerste echo -DCG 3 maart - 14:00u eerste echo - Eulalia 4 maart - intake vk - Loveyoga 9 maart- eerste echo - Loveyoga 12 maart - 10:45u eerste echo - Owl 12 maart - 11:45 eerste echo + intake gyn - nosilla ♡♡♡