Ik mis ook de sushi en gerookte zalm. Verder niet zo heel veel. Dronk al niet echt vaak. Want geef nog borstvoeding aan de jongste. (20maanden) hij krijgt nog voor zijn slaapjes en in de nacht wanneer hij wakker wordt. Ik ga de nacht wel nu afbouwen. We hebben een weekje vakantie . Dus een goed moment. Net teruggegaan met de test predictor die het niet deed tot 2x toe. Geld idd terug gekregen. Wel fijn. Gisteravond weer getest met action. En denk dat ik het nu wel vertrouw. Alleen denk ik rond 5 a 6 weken nog 1x 1 doe.
Heb net weer een test gedaan. 1,5 uur geleden had ik nog geplast dus urine is niet eens geconcentreerd maar was benieuwd. En de test is weer positief. Al is het een lichte streep. Zo gek gevoel dit.
Mooie test! Ik doe vanavond of morgenochtend nog een cb en dan stop ik er mee. Super dat je wel je geld terug kreeg. Hier ook een weekje vakantie nu. Heerlijk! Hopelijk gaat het afbouwen in de nacht soepel voor jullie.
Die weken die de CB digital aangeeft zijn de weken vanaf de conceptie toch? Ik ben nu 4+5 maar zou ook 4+2 kunnen zijn want heb een late ovulatie gehad, is het dan normaal dat hij afgelopen woensdag 1-2 weken aangaf? @Loveyoga Fijn dat je je geld terug hebt gekregen!
Hij is echt een heel makkelijk mannetje. Dus denk dat afbouwen wel goed gaat. Maar zal misschien ff paar nachtjes wat minder slaap zijn haha. Wil hem ook niet laten huilen. Dus blijf ik erbij of mijn man. Denk eerder mijn man. Bij mij ruikt hij mij natuurlijk. Al komt er nu echt nauwelijks iets meer uit door de hormonen.
De oudste heb ik tot 4 jaar en paar maanden gevoed. Alleen voor het slapen gaan vanaf een jaar of 2. Tijdens de zwangerschap van de jongste dronk hij stug door. Kwam niks meer uit. Toen de jongste geboren was. Tandemen. De oudste dab alleen voor het slapen. En ik hoop dat dit ook lukt bij de jongste.
Je zou als je 5,1 weken bent nog een kunnen doen kijken of hij dan 3+ aangeeft? Of natuurlijk (on)geduldig afwachten tot de echo
Lijkt mij best intensief! Maar het is vast ook heel mooi heeft toch wat bijzonders. Makkelijke kindjes is dan wel welkom denk ik.
Ja hier alleen zondag nog denk ik: eerst de streepjestest (action) en als die nog goed is, de digitale. Dan stop ik er ook mee denk ik. Heb woensdagochtend een afspraak voor bloedcontrole bij de huisarts, ben ook benieuwd
Oooh dames ik houd het hier helemaal niet bij! Ik werk do/vr. En gisteravond ook telefoon op werk vergeten. Dus hier dan in update, ik ga in de bus terug jullie updates lezen! ik heb gisterochtend en gisteravond getest! Super oploop! Ik ben helemaal trots haha Vandaag lekker overgeslagen. Morgen weer een testje en dan pas weer bij 5-6 weken en dan klaar!
Tuurlijk, vragen mag altijd! Is blijkbaar standaard in België. Eerst worden nierwaardes enzo nagekeken, alsook antistoffen of toxoplasmose etc. En daarna wordt de eerste afspraak met gynaecoloog vastgelegd
Ben ik blij dat k niet in België woon , k haaaaat bloedprikken zijn jullie ook zo onzeker? Ik merk dat door mijn laatste ervaring ( vroege miskraam ) , erg onzeker ben en bang ben dat het nu ook mis zal gaan . Die ene test van vanmorgen was gewoon prima en toch denk ik dan " o nee ik voel me nu niet meer misselijk , straks is er niks meer ! " Heel frustrerend.
Ja herken het wel. Ik heb 1x een miskraam gehad met 5 weken en 1x met 11 weken. Missed arbotion. Was gestopt met groeien bij 9 weken. Met 11 weken kwam het eruit.
Ja ik heb onlangs ook een miskraam gehad. Dus is echt niet gek dat je onzeker bent. Ik ervaar het zelf ook. Ik heb nu nog maar een lichte streep en denk ook van laat het donkerder worden. Probeer wel de angst los te laten en ervan te genieten.
Wat verdrietig met 11 weken lijkt me helemaal heftig ! Mijn miskraam was met 5 weken en t viel tegen hoeveel emotionele pijn dat al meebracht . Ik hoop echt dat we allemaal in oktober met een mooi kindje zitten