Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Wauw hoe duidelijk al! Al ‘echt’ een baby :) Hier nog 3 weken wachten tot de volgende (20-weken) echo, ben echt benieuwd of we ook zo’n mooie foto’s krijgen dan :o:

Ondertussen (eindelijk) aan het shoppen geslagen: de Maxi-cosi AxissFix Plus besteld voor in vriend z’n auto (met fikse korting), voor mijn auto zoek ik nog even verder naar een ‘losse’ Maxi-cosi met isofix. En zonet de wandelwagen gaan ophalen: een tweedehands (maar in supermooie staat) Mutsy Evo Urban Nomad, helemaal verliefd op :p

DCG, Tijm86, Lin18 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht

Ben voor de pretecho hier geweest, zit zelf bij de lekbrug :)

Tiarah en Eulalia vinden dit leuk.
  3. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Zal vast wel toch! Hier de 28ste 20 wkn echo ben benieuwd of ze dan ook even 3D gaan kijken.

Leuk he dat shoppen.. ik heb voor mn dochter ook de mutsy evo super blij mee. Helaas ga ik deze verkopen. Mn dochter is straks 1,5 als hij geboren word. Heb een duo wagen nodig. Heb van de week de nuna dewi grow besteld :)

DCG en Pioenne vinden dit leuk.
  4. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik ook bij de lekbrug regio 1

miich vindt dit leuk.
  5. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hier een sneak peak van de baby hoek bij mijn dochter op de kamer. De voedstoel en commode staan op de overloop, past precies haha.
    Bedje vandaag deel geschilderd maar dat wordt nog een hele klus moeten minstens 2 lagen op en voor/achterkant en het moet natuurlijk perfect. Blij dat ik nu al begonnen ben kan ik iedere keer een deel doen! Het is een gietijzeren ledikant en het wordt koperkleur. Hij komt onder die planeten mobile.
    Nieuwe foto’s als het ècht af is.

Bijgevoegde bestanden:

DCG, Tijm86, AnnekedB en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Netjes!

Hier ook regio 1, grappig zeg

7. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    * breekt in
    ik ben weer zwanger! Zo spannend!
    Wens jullie alle geluk <3
    * breekt uit

DCG, nosilla, Tijm86 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Oooh wat een fijn nieuws!! Heeeel veel succes, ik begin al te duimen voor een mooie plakker!

Anne201 vindt dit leuk.
  9. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @AnnekedB Oh vervelend zijn die paniek/hyperventilatieaanvallen he. Ook een tijd lang last van gehad. Toentertijd ook veel hartoverslagen erbij. Heeft even geduurd voordat ik echt kon geloven dat ik niet dood zou gaan daaraan :confused: Maar nu raak ik er niet meer van in paniek gelukkig. Het is alleen gruwelijk irritant.

@miich Wat een leuke echofoto's! :)

@Eulalia Tof dat je al zo aan de slag bent met de babykamer. Ben ook heel benieuwd naar het ledikant. Heel gaaf in koperkleur.

@Anne201 Gefeliciteerd! Wat een super nieuws dat je weer zwanger bent!

Vrijdag eindelijk de pretecho. Yay! Ik ben de dagen aan het aftellen. Nog vier nachtjes slapen haha! En ik voel de kleine steeds duidelijker trappelen. Ook vanaf de buitenkant voel ik het soms met mijn hand nu. Zo leuk.

DCG, AnnekedB, Lin18 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Anne201 wat een geweldig nieuws, de duimen draaien voor je

@Missannie spannend.. al bijna hopelijk gaat je week snel voorbij

Hier voel ik ook duidelijk de baby schoppen en draaien. Ml voelt t sinds een paar dagen ook. Wel blij dat de placenta achter ligt dit geeft toch wel geruststelling. Elke avond en elke ochtend even genieten nu t nog leuk is haha

DCG, AnnekedB en Anne201 vinden dit leuk.
  11. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Oh super! Het is jullie gegund!
    Fijne en goede zwangerschap gewenst!

Anne201 vindt dit leuk.
  12. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    super tof!!!! Gefeliciteerd. Heel veel geluk toegewenst en heel benieuwd als het geboren is wat de naam en het geslacht is, let us know ❤️

13. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    heerlijk om de dagen af te tellen!! Ik ben heel nieuwsgierig of het team blauw of roze wordt! En ja die paniekaanvallen zijn echt irritant klopt. Heeft bij mij ook even geduurd hoor voordat ik dacht dat ik niet dood ging, vaak genoeg op de dokters post gezeten :$

Vandaag naar de vk geweest en alles was oké. Baarmoeder was al tot m’n navel dus dat verklaarde de navel pijn ook. En m’n hartslag heeft te maken met indd des hoeveelheid bloed die door je lichaam stroomt. Ook ik moet eerder rust nemen als ik merk dat m’n hart overslaat :oops:

DCG, Missannie, Gandy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Nog maar drie nachtjes slapen en dan de pretecho! Ik voel me net een klein kind haha! Mijn moeder zei net nog: 'dadelijk kunnen ze het geslacht niet zien vrijdag, dan moet je weer wachten'. Dan word ik gek denk ik haha!

@AnnekedB Wat fijn dat gisteren alles goed was. Dan is je baarmoeder ook al flink gegroeid joh! En makkelijker gezegd dan gedaan dat rust nemen... :oops:

DCG, Gandy en AnnekedB vinden dit leuk.
  15. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend hihi. Nog eventjes...:)Hopelijk is het gewoon mooi duidelijk te zien.

Missannie vindt dit leuk.
  16. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Zijn jullie ook zo moe? Deze week weer heel erg. Net als voor de 12 weken. Dan vooral lichamelijk....

AnnekedB en Pioenne vinden dit leuk.
  17. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Lees wel mee, maar best druk allemaal dus niet altijd de tijd om te reageren! Wij hebben morgen pretecho, zo leuk ! Ik denk echt een jongen , maar kan er zo naast zitten !
    Moe nu juist helemaal niet , liep vandaag stuiterend op het werk rond ( kleuters , dus energie is dan wel handig)

Missannie, DCG, Lin18 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ja onwijs, als mn dochter ligt ga ik ook een uurtje plat.

Gandy vindt dit leuk.
  19. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    ja dat heb ik dus ook! had het vooral vorige week en dit weekend. Ook veel hoofdpijn. Voor mijn gevoel gaat het nu iets beter... Maar man ik was kapot!
    Morgen controle bij de gyn. Hopelijk wil zij even kijken of het jongen of een meisje wordt.
    Ik heb zo in mijn hoofd dat het een meisje is, moet echt omschakelen als het een jongen blijkt haha.
    Maar even welkom uiteraard!

Missannie en DCG vinden dit leuk.
  20. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ging heel goed maar gister en vandaag echt moe. Vanmorgen gewerkt, dat ging goed maar nu... Toch fijn dat ik niet de enige ben, zal erbij horen dan. Straks maar vroeg naar bed. Hopelijk morgen beter.

Oh leuk @Gandy , hopelijk wil ze even kijken. Benieuwd of je gevoel klopt :)

@Tijm86 spannend morgen. Ben benieuwd
    Fijn dat jij het nu niet hebt.

Tijm86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina