Haha ja dan is het idd anders als je het altijd koud hebt kan me voorstellen dat dagen als gisteren dan echt genieten zijn. Nou, ik ben echt bang voor de zomer, als ik er nu al zo’n last van heb, laat staan als het dalijk rond de 32 graden word
Het is een meisje! Na 2 jongens echt superleuk! Wel ietsje kleiner dan gemiddeld. Maar dat zei nog niks nu zei ze. En plus ik maal gewoon kleine kindjes. Oudste was met 38 weken geboren en maar 2330 gram maar super sterk. Jongste wel wat meer gemiddeld. 3135 gram. Maar is nu beetje aan de kleine kant haha. En placenta ligt voor hoog. Vandaar dat ik t minder goed voel.
Jaaaa wat leuk welkom bij team roze En idd, zou me voor nu ook geen zorgen maken dat ze iets kleiner dan gemiddeld is, er komt sowieso een flinke groeispurt aan
Wat leuk @Loveyoga En ieder kindje is anders hè. De ene groot, de ander klein. Onze dochter is als een ukkie geboren en nog steeds erg klein. Mijn vriend mag gelukkig mee straks. Mijn ouders komen dan eventjes op onze dochter passen. De tijd gaat nog best snel voorbij. Gewandeld, bananenbrood gebakken, net geluncht. Nog maar 3,5 uur!
Haha wow wat een ukkie je oudste! Dochter was met 35week 650 gram zwaarder. Ik baar dan weer grote kids in verhouding met de termijn, dus hoop niet dat ik verder kom dan 39 week ofzo eigenlijk. 35 hoeft ook weer niet, doe maar netjes rond 38 week dan Maar idd geen zorgen om maken nu hoor! En leuk, roze! Lekker meisjesdingen shoppen! Succes zo @Missannie! Mooi dat de dag snel gaat Voor mij was het gister ook al echt te warm hoor, pufpuf. En vind het vandaag ook nog benauwd ja! Kom maar even met die regen aub. Nog geen spatje gevallen hier.
O ik vind het heerlijk die warmte! Lig sowieso het liefst in de zon en gisteren bijna de hele dag in t zonnetje op ons bootje gezeten, lekker. Met 35 graden en een dikke buik zal het wel minder relaxed zijn denk haha. Wel leuk dat veel van ons een ander geslacht krijgen dan de kindjes die we al hebben! Shoppen geblazen dan maar
Ooooh heerlijk op de boot uitwaaien!! Zal vast een fijne dag zijn geweest Ik denk het ook ja, dat het verder in de zwangerschap wel iets zwaarder zal zijn met de hitte Qua shoppen: hier eigenlijk al zo goed als alles compleet sokjes, rompertjes, kleertjes, luierdoeken, beddengoed, slabbetjes enz.... nu alleen nog die kamer af en dan kan alles gewassen en ingepakt Wrs dit weekend beginnen met kozijnen schuren en verven en de muren sauzen, daarna nieuwe vloer erin en dan is het wachten tot eind juli tot ze de kamer komen monteren...
@Missannie heel veel succes straks, zo spannend! @Loveyoga wat leuk een meisje!!! word ook alles roze? Haha onze dochter was met 41+4 ook heel klein, ze woog 3140 gram. Ben heel benieuwd hoe Lang en zwaar dit jongetje wordt En de hitte doet me dit keer ook niet zoveel, vind het wel lekker. Heb het telkens koud bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter vond ik de hitte verschrikkelijk! Ik ben wel benieuwd hoe het is om zwanger te zijn in de zomer met een bolle toeter. Bij mijn dochter was ik hoog zwanger in de winter, heerlijk! Geen last van dikke enkels
Haha heerlijk dat is al snel !! Hier gaan eerst de meiden in de zomervakantie op 1 kamer en dan ga k pas aan de slag in de babykamer. ( en alle unisex kleding uit mn meidenbakken uitzoeken ) . Een goede vriendin van me is nu ook zwanger, dus misschien kunnen de meisjesdingetjes zo naar haar door.
wauw haha mijn jongste was met 41 weken gewoon een kilo zwaarder, 4140g ben benieuwd of het voor mij nog uitmaakt of jongetjes in verhouding groter zijn.maar deze blijft sowieso niet tot 41w zitten met die geplande keizersnede in het vooruitzicht. ik ben vandaag lekker vrij, kids op de opvang. Mag ook wel eens een keer. Lekker me-time, vanmorgen naar massage geweest nu lekker boekje lezen en chillen.
Het is idd ook nog tijd genoeg om de kamer aan te pakken, maar ik ben gewoon ongeduldig haha en wil alles ruim optijd af hebben, aangezien de vorige zwangerschap ik al aan de weeenremmers lag voordat de kamer überhaupt binnen stond.... Zou wel handig zijn als de meidenspullen naar je vriendin kunnen, scheelt allemaal weer
Onze meiden waren niet groot tijdens de geboorte. Oudste met 37.3 geboren en woog 2700 en de jongste met 41.4 geboren en woog 3600. Heel benieuwd hoe groot deze knul wordt !! Vrienden van ons hebben met 39 weken een jongen gekregen van 4700 ( wel met keizersnede), dat hoop ik toch niet via de natuurlijke weg eruit te hoeven werpen :/
Wow 4700 wil je idd niet zo eruit werpen Wat een lief klein popje moet de oudste geweest zijn!! 3600 is ook een heel mooi gewicht voor die termijn! Ons mannetje is met 36wk ter wereld gekomen met 2140, dus ook een klein aapje Hoop wel dat deze meid wat beter groeit door de bloedverdunners en toch wel iets langer blijft zitten..
ze was te ligt begreep ik van de verloskundige voor het termijn. En deze heer gaat er ook hoe dan ook uit met 40 weken, dat heb ik de verloskundige heel duidelijk gemaakt, dan maar wee op wekkers ofzo. We fijn hoor dat je een keizersnede kan plannen en dat je dan weet wanneer je kleintje er is. Zijn de dames met een keizersnede geboren? En heerlijk genieten van je dagje vrij zonder kids!
ja bij mijn oudste ging ontsluiting niet verder dan 8cm ondanks goede weeen en daarboven nog wee opwekkend. Uiteindelijk na aantal uren afzien zonder resultaat keizersnede. De middelste is wel vaginaal geboren maar haar schouder zat vast (ons meest tengere kind), en de 3e weer blijven steken voor wel 6 helse uren Blijven hangen op 8 cm voor ze eindelijk tot Keizersnede over gingen. Van 0-8 cm was in 5 uurtjes gepiept. Dat gewoon nooit meer. Volgens de gyn is m’n bekken te smal. Dus nu een kiezersnede op voorhand... ookal zie ik op tegen het herstel. Dat is zoveel zwaarder als een natuurlijke bevalling! Zelfs al is de natuurlijke bevalling pittig. Maar ik ken ook alleen maar voor 12-18 uur bevallen en daarna nog keizersnede. Misschien is enkel keizersnede wel veel minder heavy. Ik ga het meemaken!
Onze dochter is geboren met 38+6 en woog 2800 gram. Het was net op het randje van geen dysmatuur. Nog meerdere groeiecho’s gehad, maar die lieten een gemiddeld kind zien. Nou niet dus haha! De gynaecoloog zag ik een paar dagen voor de bevalling nog en voelde aan mijn buik en zei: het is geen groot meisje.