Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jeetje, zoveel meiden die ook nare ervaringen hebben :(
    Hier ook 2x vroeg mis gegaan, en merk idd dat ik sneller onzeker ben en bij elk steekje al denk “shit het gaat weer mis”
    Het zwanger zijn is dan toch wat anders, aangezien die angsten door je gedachten blijven gaan. Ik heb inmiddels mijn mijlpaal van 4w4d overwonnen en na de cb van gister probeer ik de angsten wat meer naast me neer te leggen. Dat we idd allemaal maar in oktober een prachtig kindje in ons armen hebben liggen ❤️❤️
    Nu eerst allemaal aftellen naar een mooie 1e echo :rolleyes:

Tijm86 en Pioenne vinden dit leuk.
  2. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ja klopt. Ik hoop nu dat de testen oplopen. Maar vandaag ga ik mij even geen zorgen maken en genieten.

Tijm86 en LilyB vinden dit leuk.
  3. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Goh wat hebben jullie al wat tegenslag gekend meiden, ik kan het me echt niet inbeelden wat een pijn en leegte dat geweest moet zijn...
    Hier de eerste zwangerschap, maar ook erg onzeker. Uiteraard heel blij, maar toch ook onzeker en angstig. Hoop ook dat alles goed mag blijven gaan...

miikka vindt dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Bij de eerste is alles sowieso al extra spannend!! Laten we er gewoon vanuit gaan dat we allemaal gewoon lekker onze kindjes in oktober mogen verwelkomen :)

miikka, Tijm86 en Pioenne vinden dit leuk.
  5. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Inderdaad het blijft een heel avontuur het zwanger worden en zijn. Met hopelijk voor iedereen een gezond kindje in oktober.

miikka en LilyB vinden dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hebben jullie ook last van diarree?? :oops:
    Hier zijn de darmen behoorlijk overstuur!! Rommelen ook de hele dag door :|

7. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Nee hier niet maar als tip die ik van verloskundige kreeg vorige keer... kiwi's zijn erg goed voor de darmen, de bloeddruk , ijzer opname en extra foliumzuur. Kortom zwangerschaps food :roflmao:

MissElla87, miikka en LilyB vinden dit leuk.
  8. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Nee dat niet maar normaal heb ik meestal diarree zachte ontlasting. Nu totaal niet haha.

LilyB vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zou het door de kiwi’s niet erger worden dan?? :oops::|
    Foliumzuur gebruik ik al in hogere dosering, ik gebruik namelijk folaat + b12 i.p.v. standaard foliumzuur

Sooff vindt dit leuk.
  10. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Hier ook ja, direct als ik opsta al 2 dagen, gezellige ochtenden :rolleyes:

LilyB vindt dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja ik had gelezen dat het door de hormonen en het verplaatsen van de darm het dus 2 kanten op kan.... of diarree of obstipatie :cool: beiden geen pretje haha

miikka vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd dat heb ik ook! Heb nu niet eens een kop koffie nodig om te kunnen gaan :roflmao::roflmao:
    Idd zeer prettig wakker worden :|

Pioenne vindt dit leuk.
  13. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier in Frankrijk is dat ook standaard, en dan elke maand bloedprikken geloof ik als ik het me goed herinner :o: Mijn gynaecoloog schrijft dat trouwens pas voor na de eerste echo en afspraak :)

@DCG Hier ook hele dunne ontlasting :confused:

LilyB en Pioenne vinden dit leuk.
  14. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Nu je erover begint: ik heb mijn koffie op het werk vandaag moeten weggooien, baba ineens zo vies o_O. Echt zó zonde, was het enige wat nog een beetje gezellig drinken was ;) Nu dus over naar muntthee, minder gezellig eigenlijk... Hoop dat het maar tijdelijk is...:rolleyes:

LilyB vindt dit leuk.
  15. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Oh elke maand zelfs? Wauw! Hier ‘gelukkig’ maar 3 keer normaal: nu bij begin, dan ronde 12 weken voor de NIPT (als je deze wil) en dan rond 24 weken samen met de suikertest. Op 16 en 31 weken blijkbaar ook mogelijks griepvaccinatie en kinkhoestvaccinatie. In totaal zou het neerkomen op 3x naar huisarts gaan, max 8 keer naar gynaecoloog en 3 a 4 keer naar vroedvrouw.

LilyB vindt dit leuk.
  16. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Dit had ik woensdag ook was toen volgens de berekening 4.4.. maar kan natuurlijk ook late innesteling zijn.

Dunne ontlasting had ik halverwege vorige week heel erg last van .. nu is het gelukkig over.

LilyB en nosilla vinden dit leuk.
  17. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ik vindt die vaccinaties tijdens zwangerschap wel erg riskant. Zijn echt nog geen onderzoeken over langere termijn effect. Dan heb ik het over tientallen jaren. Plus dat de baby nog zo klein is in de buik. Ik ga die niet doen.

Sowieso vaccineer ik mijn kinderen niet. Maar daar zijn verschillende redenen voor. En ieder zijn mening natuurlijk. Ben niet uit op discussie hoor haha. Iedereen doet wat het beste is/lijkt

nosilla en LilyB vinden dit leuk.
  18. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Daar zit inderdaad wat in. Het was voor mij voor het ijzer toen maar inderdaad als het extra stimuleert dan moet je dat niet willen :|

Wat denken jullie kan ik vanavond een cb doen of beter morgenochtend ?
    Als het goed is is mijn vriend met een uur eindelijk thuis :D

Pioenne en LilyB vinden dit leuk.
  19. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Elke maand???!! Brrrrrrr.. blij dat k in Nederland woon

LilyB vindt dit leuk.
  20. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Hi dames! Fijne valentijnsdag en allemaal gefeliciteerd! Ik zou ook graag meekletsen met jullie, zie wel dat jullie erg vlot zijn :D, dus weet niet of ik het kan bijhouden. Wel erg gezellig zo'n actieve groep

miikka, Tijm86 en LilyB vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina