Wow wat een lief klein neusje Echt bijzonder hoeveel detail er eigenlijk nu al zichtbaar is he prachtige foto
Ooooh wat leuk die echo’s weer!! Ik ben ook geweest. Maar oorspronkelijk om niche op te meten... en nu dus twijfel over het geslacht oops. Gelijk voor do avond echo afspraak gemaakt En topic met foto gemaakt https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/misschien-toch-geen-jongen.705068/#post-23030456
@Eulalia Dat zou een stunt zijn als het toch ineens een meisje blijkt te zijn! Super spannend! @DCG en @Gandy Dat is ook wel fijn die extra echo’s!
Wauw @DCG en @Lin18 wat een fijn nieuws en mooie foto’s! Ziet er zo ‘echt’ al uit Ben benieuwd wat de envelop zal zeggen @Lin18, op de foto lijk ik ook onmiddellijk aan een bepaald geslacht te denken, benieuwd of het klopt
De laatste dagen lijkt mn buik ineens (eindelijk ) zichtbaarder te worden, vooral vanaf de namiddag. Gisteren gaan shoppen voor broeken maar niets gevonden (h&m heeft bijna niets in winkel liggen, ook online mijn maat niet beschikbaar?), straks dus maar even online zoeken voor ik nergens meer in pas