@Lin18 hoe was de taart? Was die lekker? En wat vond je fam er van dat je een zoon krijgt? wij hebben vandaag een begin gemaakt met de baby kamer. Nu alleen nog het behang op de andere kant en dan kunnen we het gaan inrichten
Ziet er goed uit! Hier gaan wij over 2 weken beginnen aan de trappen. En als dat op tijd af komt. Gaat de oudste vast naar zolder. Jongste naar zijn kamer en de kleine kamer likje verf geven nog. Of we laten t zo. Is blauw. Maar kan eigenlijk ook wel voor een meisje. Meubels hoeven we hiermee niet te verschuiven. Alleen nog een kast voor de oudste kopen.
@Lin18 wat leuk een jongen! Had je de spullen van de oudste nog? En wat een leuke taart. Ben benieuwd hoe die gesmaakt heeft. Krijg nu spontaan trek in taart haha. Maar 2 jongens is echt heel leuk!
Thanks! Ik dacht doe het een beetje neutraal, kamer is niet heel groot. @Loveyoga de trap is echt een butt klus, wij moeten het ook nog doen. Ben benieuwd hoe dat gat om en om een tree verven en dan de volgende dag de andere hahaha met m’n zwangerschapsdementie vergeet ik geheid welke geverfd is en welke niet @miich groot gelijk indd, het weer is ook heerlijk!!!! ❤️
De taart was heerlijk. Heb niet veel meer van hem. Wel nog wat grote dingen zoals de box en kinderstoel. We gaan morgen shoppen, zoon gaat mee. Bezoek is nu pas weg, was erg gezellig Familie keek mee, waren bij anderen familie gegaan om mee te kijken. Was chaos hihi, maar wel heel leuk. Iedereen zo blij Anneke ziet er al goed uit
@Lin18 Leuk zeg! Ook team blauw En mooie buikfotos hoor !! Grappig hoe het zo kan verschillen per persoon en per zwangerschap. Bij mij ligt de placenta ook deels voor de uitgang, bij de tweede ook gehad en dat is vanzelf goed gekomen dus hopelijk nu weer. Vriendin van me krijgt binnenkort een keizersnede omdat de placenta bij haar nog wel voor de uitgang ligt.