H Heerlijk! Gaat indd snel, voor je het weet zijn de andere 20 weken voor bij Volgende week alweer 20 weken echo en vier weken geleden leek het nog een eeuwigheid te duren
Vandaag even voor ons meisje wezen shoppen Bekijk bijlage 652663 Bekijk bijlage 652664 Bekijk bijlage 652665 Grote broer heeft ook een pakje gekocht voor zijn kleine zusje Bekijk bijlage 652666 Uiteraard is ook hij lekker verwend! Vandaag hebben wij ook meteen de kinderwagen besteld 21 augustus zal die gebracht worden, inclusief maxi cosi, lekker bezig
Jaaa spannend volgende week!! Maar wordt ook weer genieten als je extra lang naar de kleine mag kijken Gaat allemaal snel nu he
Leuk he dat shoppen. Wij ook wat gekocht. Mijn zoon wilde de badjas graag meenemen hihi. Ook is de kinderwagen besteld Morgen wat klusjes doen in huis
Jaaaa heerlijk om los te kunnen gaan Wat een leuke badjas!!! Dat rompertje is ook echt te cute!!! En de kinderwagen ook een stoere zojuist contact gehad met de mevrouw voor de muurschildering.... 4 augustus om 8:00 langzaam komt het allemaal in zicht, nog eventjes en dan is echt alles klaar! Dit wordt trouwens onze wagen, compleet met maxi cosi Bekijk bijlage 652674
Schattig hè hihi. Ja echt blij mee. Zoonlief heeft ook door de winkel een testritje gemaakt hihi. Jullie ook een mooie wagen. Oh wat leuk! Wat ga je laten maken? Wij gaan morgen het bedje in elkaar zetten. Dan kunnen we de rest ook gaan verzamelen... Net even voor een naam gekeken....echt geen idee nog. Jullie?
Mooi Oooh dan lijkt het helemaal echt te worden als het bedje staat! Wij moeten wachten tot eind juli.... Muurschildering wordt een Minnie mouse, heb al een voorbeeld maar ik zal em delen zodra die hier op de muur zit Naam hebben wij al vanaf kinderwens klaar liggen haha maar wij zijn nog ouderwets zoonlief is naar zijn opa vernoemd (manlief zijn vader) en deze dame wordt naar mijn moeder vernoemd
Ja denk het ook. Ben benieuwd. Leuk, ben benieuwd naar het resultaat. Oh das wel makkelijk dan hihi. Bij mijn zoon wisten we het meteen maar nu....
Gelukkig heb je nog even de tijd om een naam te kiezen wel enig idee waar het een beetje op moet gaan lijken?