Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Oooh spannend @Gandy! Vast alles goed!

en @Pioenne groot gelijk hoor dat je die stap maakt, kan je niet gewoon volledig onder begeleiding blijven bij die Vk? Dat lijkt mij fijner dan bij de gyn hoor!

Hier ook slechte nachtrust. Vrienden van ons hebben laatst een slechte 20 weken echo gehad dus dat is heel verdrietig. Zwangerschap gaat afgebroken worden. Onbeschrijfelijk hoeveel verdriet.

Ook heb ik ineens weeeeer shopdrift ook en wat voor, dat ik persee gewoon een bijpassend mutsje ergens bij moet en nu wilde ik persee nog een Pieter konijn pakje, peper duur maar onder het mom laatste baby gewoon gedaan haha. Dat wordt dan eerste pakje. En ook het dooppakje wilde ik vast kopen. Ook even fotootje bijgevoegd

Bijgevoegde bestanden:

AnnekedB vindt dit leuk.
  2. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Alles was goed !
    Super leuke begeleiding ook.
    Drukke baby :)

Hier de eerste kleertjes ook al gekocht :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

AnnekedB, Pioenne, Tijm86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    een meisjeeeee!!! Of wist je dat al haha super leuk!!!

4. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    De gynaecoloog had het met 17weken ook gezegd, maar toch fijn als ze het met elkaar eens zijn haha

AnnekedB en Lin18 vinden dit leuk.
  5. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed was :D

@Pioenne begrijp het heel goed. Wij hoorde ook vlak ervoor dat hij mee mocht. Had het niet graag alleen gedaan. Fijn dat het ook op dezelfde dag kan :D

Pioenne vindt dit leuk.
  6. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Eulalia wat naar dat je vrienden slecht nieuws hebben gehad :( lijkt me echt onwijs naar om dat mee te maken. Vrienden van m’n ouders hebben dat ook meegemaakt helaas. wel onwijs tof pakje trouwens van Pieter Konijn, nu ben ik wel nieuwsgierig naar de prijs :oops::roflmao:

@Gandy wat fijn dat de echo goed was!!! Woehoe en zo leuk die eerste kleertjes! En wat een mooie echo!! Wordt vast een heel mooi dametje ❤️

Hier ook al geshopt en heb al een aantal pakjes :oops: het pakje op de foto heb ik gekregen :)

Bijgevoegde bestanden:

Missannie, Pioenne en Gandy vinden dit leuk.
  7. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    haha wat denk je! gewoon 45 euro voor het pakje en 18 euro voor het mutsje... duurste setje even wat ik voor 1 van mijn kids heb gekocht.... het dooppakje was 38,- dat vond ik dan weer alles meevallen.

Pioenne, AnnekedB en Gandy vinden dit leuk.
  8. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de mooie echo @Gandy !
    En wat leuk om al die kleertjes te zien! Ik kom mezelf weer tegen. Bij de meisjes wilde ik geen roze. En nu blijk ik weer niks te hebben met (licht) blauw! Gelukkig is er alweer meer keuze dan 5 jaar geleden (of weet ik het beter te vinden).

Mijn favo's:

Bijgevoegde bestanden:

Lin18, Pioenne, Gandy en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    jaaa i love roest en oker heb ook veel in die kleur zo mooi!! Mooie pakjes!!

Kon 87 en AnnekedB vinden dit leuk.
  10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.599
    3.317
    113
    Vrouw
    Wat fijn @Gandy dat alles is goedgekeurd! En oooooh wat leuk een meisje :)

@Eulalia wat een ontzettend verdrietig nieuws van die slechte 20wk echo, kan me haast niet voorstellen hoe verslagen ze zich moeten voelen :(
    Wel een superleuke pakjes, die doopset is echt gaaf met dat petje erbij!

@Pioenne groot gelijk dat je probeert om in nl te gaan, kan me voorstellen dat het fijner is om je partner overal bij te betrekken.

@kleertjes: ik zie zoveel leuke pakjes voorbij komen bij jullie!!! Heerlijk toch he dat shoppen :)

AnnekedB vindt dit leuk.
  11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.599
    3.317
    113
    Vrouw
    Zo, ben weer een beetje aanwezig!
    Mijn voornemen was om nog voor het weekend klaar te zijn met schilderen beneden, nou ik heb mijn doel gehaald :thumup:
    Eergisteren maar liefst de hele dag bezig geweest met 4 kozijnen!!! Gister het lastigste kozijn gedaan waar ik de halve dag zoet mee was pffff. Daarna nog het aquarium schoongemaakt (was hard nodig) en de huishouding ook nog dus alles is klaar!! Hoef ik vandaag in de warmte niets te doen, alleen een wasje draaien :)
    Vanmorgen bezig geweest met het zwembad opzetten die staat nu te vullen dus lekker relaxen vandaag en lekker rustig aan aankomende dagen :p

Tijm86 en Lin18 vinden dit leuk.
  12. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ohhh die kleertjes zo leuk allemaal!! :) Ik ben ook echt los aan het gaan. Vanmorgen nog even bij de Prenatal geweest voor shirtjes voor mezelf, toen ook maar meteen allerlei praktische spulletjes voor de kleine gekocht. Geloof dat we zelfs bijna alles al wel hebben nu, wat erg hahah!

Het is wel warm joh! Was even met mijn dochter in het bos gaan wandelen vanmorgen, dat was nog heerlijk. Maar toen we daarna weer uit de auto stapten was het echt vies warm al. Zit nu lekker binnen op de bank. Dochter slaapt, dus even chillen.

Tijm86, AnnekedB, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    :roflmao:
    hahahaha lekker bezig meid!!! Waar haal je die energie vandaan? Geef mij een beetje :p of is het nesteldrang? Dit heb ik namelijk totaal niet, ik had dat ook niet bij de eerste. En van de warmte merk ik nog weinig trouwens. Zit binnen en alles zit pot dicht :roflmao:

@Eulalia 45 euro is nog te overzien :p dat wordt wel inlijsten als hij er niet meer in past hahaha.

@Kon 87 hele toffe kleertjes! Ik ben ook echt van oker geel, roest en vind donker groen ook heel stoer. Het liefst so basic mogelijke :D

Kon 87 en DCG vinden dit leuk.
  14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.599
    3.317
    113
    Vrouw
    Oooh lekker los gegaan dus!! Wel fijn dat jullie nu zo goed als alles hebben, wij zijn er ook bijna hoor.
    Het is idd goed warm!! Ik zit buiten omdat mijn zoontje in het zwembad zit, probeer zoveel mogelijk schaduw te pakken want het is geen uithouden!!
    Binnen is idd beter uit te houden!

15. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.599
    3.317
    113
    Vrouw
    Haha nou mijn energie is momenteel wel een beetje op dus valt weinig te geven :roflmao:
    Vandaag even opladen haha dan zal ik wat energie jouw kant op sturen :p
    Elke avond echt bekaf, zere rug en echt geen puf meer om nog overeind te komen! Slaap ook echt supersnel, en dan vaak toch wel tot half 10!!
    Oooh heerlijk binnen met alles dicht, zal lekker aangenaam zijn! Het is dat ik het sneu vind om mijn zoontje teveel alleen te laten in de tuin (ookal red hij zich prima, toch beetje aandacht nodig he haha) anders was ik nu ook lekker naar binnen gegaan en op de bank geploft :cool:

AnnekedB vindt dit leuk.
  16. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    @Gandy wat fijn een goede echo!! En leuk een meisje!

Wat een leuke kleertjes allemaal zeg! Zo schattig wel he die minikleertjes.

@Missannie wow haha alles al! Goed bezig geweest! Wel lekker om t maar te hebben

@DCG netjes!! Nu lekker je rust nemen idd, even bijkomen van al t verven.

Ik heb t pakje in deze kleur! Heel mooi, al zeg ik t zelf ;) In t echt is t groen iets donkerder.

Bijgevoegde bestanden:

Tijm86, AnnekedB, Missannie en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Missannie wat lkkr om zo te shoppen he. Heb vandaag kleren van Lidl binnen gekregen voor mezelf. En even bij hema met mijn zoon. Kwamen we natuurlijk ook met spulletjes buiten hihi. We moeten wel nog genoeg. Maar heb nog ff.

Zal blij zijn als 3 juli babykamer vrij komt. Hebben we meer overzicht.

Tijm86, AnnekedB, Missannie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.599
    3.317
    113
    Vrouw
    Aaaah cute!!!

19. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Dat groene vind ik idd ook mooi! De babykamer wordt ws beetje olijfgroen, roest en oker.

En die hitte haha! Grappig dat je beleving zo kan verschillen. Ik begin net een beetje te ontdooien ;)

AnnekedB vindt dit leuk.
  20. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Groen Dat is een mooi pakje! Heel mooie kleur :)

Deel Deze Pagina