Wat fijn dat er weer zoveel is. Goed bezig! Wij hoorde net dat ze zondag onze tuin komen afgraven, nieuw gras etc. Morgen dus een drukke dag met voorbereidingen. Kinderwagen moet nog maar even op ons wachten in de winkel. Belde zaterdag dat hij binnen is hihi.
Super leuke pakjes allemaal al !! Ik vind die kleuren ook heel tof ! Hier nog geen kleertjes gekocht , maar dat komt nog wel Het viel hier wel mee met de warmte , heel de middag al bewolkt en regen ...
Oh pffff zit je net met die warmte dat er zoveel gedaan moet worden in de tuin.... en gelukkig loopt de kinderwagen niet weg die wacht wel een paar daagjes hoor hihi Succes morgen meid
Oh nou van mij mocht je ruilen hoor haha. Hier zojuist een paar drupjes, verder echt heet geweest pfff blij dat ik nu binnen op de bank hang
Dank je wel Ja idd. We gaan maar vroeg beginnen dan zijn we mss voor de warmte klaar. Weet ik hihi, staat liever daar. Hier staat hij toch maar in de weg. Maar mijn man zei dat winkel dat mss niet fijn vindt hihi.
Hier ook flink wat regen aan en af, maar wel echt benauwd buiten. Morgen blijkbaar wel echt vol zon de hele dag... Misschien in de ochtend maar weer even naar de bossen. Daar is het niet zo warm.
Doe mij die regen! Hier in Lelystad is het droog had best wat regen willen hebben, dan koelt het een beetje af. En het gaat altijd zo heerlijk ruiken haha
Hey wat grappig. Ik woon ook in lelystad. Toevallig zeg. Misschien kennen we elkaar wel van gezicht haha. Ik vind die warmte tot nu toe nog lekker.
Zo wat een onweer was dat gisterenavond, regen was welkom maar dit was wel even teveel... Zodadelijk even lekker in de zon zitten en daarna een namiddagje gaatjes in de deurlijsten dicht stoppen, rustig werkje gelukkig. Ohja gisteren het babynieuws (eindelijk?) ‘officieel’ bekendgemaakt op sociale media
Lelystad is niet heel groot indd Ik ben er niet geboren trouwens. Ik ben geboren en opgegroeid in Groningen. Mijn man komt uit Lelystad Welke vk zit je als ik mag vragen (nieuwsgierig). @Pioenne leuk gedaan met het bord, de knuffel en de sokken. Heb je de sikjes gekocht bij HenM? Ik dacht ze te herkennen namelijk Hier heeft het gisteravond ook goed geonweerd en gewaaid en nu is het benauwd en warm. Ben benieuwd wanneer het weer gaat onweren
Wat een leuke aankondiging @Pioenne Ook tof met de schaduw zo! Gisteravond ging het hier ook goed los met regen en onweer. Nu zonnig, maar wel echt lekker buiten. Niet meer benauwd. Al zit ik zelf overigens wel binnen haha!
Heel leuk!!! Hier is de kinderwagen binnen Zoon wou hem al in elkaar zetten natuurlijk en rondje rijden binnen. Zolder is ook af. Bed mag komen. Morgen komen ze tuin doen dus schiet lkkr op gelukkig Hier ook flink geregend en onweer. Hondje vindt t niks en heeft bij ons op de kamer geslapen.
♡Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020♡ 15 oktober Miich - 29 jaar - 2e kindje Groen - 30 jaar - 3e kindje 16 oktober Tiarah - 31 jaar - 4e kindje 17 oktober Owl - 27 jaar - 2e kindje DCG - 32 jaar - 2e kindje Loveyoga - 33 jaar - 3e kindje 18 oktober Lin18 - 34 jaar - 2e kindje Eulalia - 29 jaar - 4e kindje 21 oktober Kon87 - 32 jaar - 3e kindje Tijm86 - 34 jaar - 3e kindje 22 oktober Lamia -27 jaar - 3e kindje 24 oktober Pioenne - 30 jaar - 1e kindje 27 oktober Missannie - 32 jaar - 2e kindje 28 oktober Es89 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober AnnekedB - 32 Jaar - 2e kindje 30 oktober Gandy - 38 jaar - 3e kindje 31 oktober Marloesje - 33 jaar - 4e kindje ♡♡♡ jongen (8) meisje (5)verrassing (0) onbekend (5) ♡♡♡ ** Sterretjes ** Rowena25 - 4 wk Rabi - 4 wk Nosilla - 6 wk Tuttebelleke - 6 wk Anne201 - 8+5wk Sooff - 12 wk Afspraken: 15 juni - 17:15 20 weken echo - Pioenne 18 juni - 10:20 controle vk - DCG 19 juni - 11:00 groeiecho gyn- DCG 20 juni - 19.30u 24 weken controle vk - Lin18 23 juni - 9.30 uur - controle vk - Missannie 8 juli - 9:00 controle vk - AnnekedB 16 juli- 19.35u 3-4D echo - Lin18 20 juli - 9.10u groeiecho gyn - Lin18 ♡♡♡
Z’n eerste pakje is gearriveerd! Nu hopen dat ik geen mini baby krijg want dan moet ik even uitwijken naar een ander ook supetcute pakje! Vriendin van me had deze huge Pieter konijn nog staan, leuk om maandelijkse foto’s mee te maken! Heel blij mee!
Klopt! Spannend inderdaad ... Kan niet wachten de kleine meid te zien na meer dan 7 weken, maar ook wel heel onzeker allemaal. Vriend mag inderdaad mee! Ben even geswitcht van Be gyn naar Nl echoscopiste voor die reden. Vind deze echt te belangrijk en ben zelf ook heel onzeker om alleen te gaan...
Super leuk!!! Ben ook grote fan van Piet konijn (alle konijnen eigenlijk, lol, valt mss niet op met mn avatar? )
Oh das een lange tijd he. Is ook spannend. Duim op mooi nieuws. Klopt je ging naar NL idd. Is ook veel fijner samen. Wij hebben de hele echo elkaars hand stevig vastgehouden hihi. Nog een kleine tip als je dicht bij grens woont. Koop je baby aankopen in NL. Wij waren vorige week in BE en alles was stukken duurder..