Moet er ook een beetje op vertrouwen dat de baby wel neemt wat hij nodig heeft. Worden ook veel gezonde kinderen geboren in oorlogen etc. Het is niet fijn als je moe bent of stress hebt maar het stelt mij altijd gerust dat zo lang je geen klachten krijgt als hoge bloeddruk, bloedverlies, verkorte bmm e.d. je baby er eigenlijk niet zoveel last van heeft. Misschien scheelt die gedachte wat stress . Als de baby goed groeit en beweegt dan doe je het goed (thumbsup)
Ik vond het ook meevallen hopelijk vandaag de uitslag. Mag nu niet voor de klas ( wat vervelend met 32 graden )
Pff. Ik heb het niet snel warm maar buiten en op kantoor zonder airco was het echt wel benauwd! Zo leuk. Als ik aan t einde van de dag ga liggen met mijn telefoon op mn buik dan laat de baby m zacht stuiteren
Super goed nieuws!! Was best warm op het werk inderdaad, maar kan er (voorlopig) nog goed tegen. Lig nu lekker buiten in de schaduw, zelfs best fris
Oooh hihi, hallo baby Hier spijtig genoeg aan buitenkant nog niks te merken, vriend heeft haar ook nog niet kunnen voelen. Hopelijk binnenkort...
Wat fijn dat je geen Corona hebt @Tijm86 Ik dacht vandaag naar de intratuin te gaan, geen succes daar was het dubbel zo warm pffff. bijnen vertoeven gaat trouwens prima met de warmte hahaha zo gek om met mooi weer binnen te zitten.
@Tijm86 Gelukkig geen corona! Ik heb vooral binnen gezeten eigenlijk. Dochter was naar de opvang en vriend naar zijn werk, dus dat was prima. Morgen en overmorgen weer samen met mijn dochter thuis, dus dan zal ik het wat warmer gaan krijgen denk ik haha! Maar zo’n klein zwembadje alvast voor haar klaargezet. Kan ze daar morgen lekker in spelen.
Gelukkig @Tijm86!! Nog 2 warme dagen te gaan Hier ook vooral binnen, warmte èn hooikoorts. Heb gister maar snel mn ringen afgedaan, kreeg ze al bijna niet meer af. Vorige twee zwangerschappen nooit vocht vastgehouden, maar toen was alleen t eerste trimester in de zomer. Straks vk, ben benieuwd. Voor mn gevoel is mn baarmoeder hard gegroeid in twee weekjes tijd. Vandaag precies 24 weken!! Een mijlpaal!
Wat een goed nieuws @Tijm86 !! Gelukkig geen Corona @warmte: hier hadden we het grote zwembad staan maar helaas is er een lek ontstaan dat niet meer gerepareerd kon worden heeft gister de halve dag leeg staan lopen en gisteravond konden we hem afbreken. Zometeen maar het kleine badje opzetten zodat er toch wat verkoeling te vinden is, ik kan het zelfs binnen bij de airco niet volhouden Succes bij de controle @Groen
@Groen succes bij de vk! @DCG wat zuur van je grote zwembad, wel fijn dat je er nog 1 hebt. Vannacht heerlijk slapeloze nacht gehad werd om 2 uur wakker en kon niet meer in slaap komen. Merk ook dat m’n kuiten meer beginnen te krampen als ik in bed lig, dus ben ik extra calcium gaan slikken. Sinds vandaag brandend maagzuur hopen dat de kleine man een bos haar krijgt hahaha hoe is het bij jullie?
Ja baal als een stekker, meeste grotere zwembaden zit behoorlijke levertijd op en in de winkels zijn ze uitverkocht! Dan maar roeien met de riemen die we hebben, gelukkig komen er enkele dagen met regen en wat lagere temperaturen aan. Als je zo’n last hebt van kramp in je benen s’nachts dan kun je een zeepblok onder je hoeslaken leggen ter hoogte van je voeten, dat helpt tegen de krampen (vraag me niet waarom, maar het helpt echt) Wat naar van het maagzuur! Ik heb er al weken last van en zelfs omeprazol helpt niet.... haha zou mooi zijn he, als er straks een mooie haardos uitkomt ze zeggen dat er idd een verband is tussen maagzuur en de haren van de kleine, maar of het nou een fabeltje van vroeger is durf ik niet te zeggen... Verder alles rustig hier, dit weekend vloerbedekking in het kamertje leggen en we hebben telefoon gehad dat 11 juli de kamer wordt gemonteerd gaat opschieten dus!! A.s. maandag groeiecho bij de vk dus mag ik weer fijn ons meisje bewonderen
@DCG Balen van je zwembad !! @AnnekedB hier liggen de rennies op het nachtkastje voor brandend maagzuur, werken hier gelukkig nog goed ( misschien het proberen waard) Tegen kramp helaas weinig tips .. Hier is het goed te vertoeven, zit nu lekker in de schaduw vanuit huis te werken , dus mag niet klagen
@Groen Dat is balen ook nog eens hooikoorts erbij! En succes bij de vk! @DCG Zonde van het zwembad. @AnnekedB Rennies werken bij mij goed tegen brandend maagzuur. Misschien dat je die kunt proberen. Ik heb vanmorgen nog even met mijn dochter in zo'n klein zwembadje gezeten. In het deel van de tuin naast ons huis vanmorgen was het nog prima te doen, maar nu is het een stuk warmer. Nu maar weer binnen.
Niet helemaal alles kunnen lezen , maar op zich niet last van de warmte, wel van het vocht dat zich in mij ophoopt... Probeer heel veel water te drinken en s nachts kussen onder mn voeten. Ook last van kampioen, zou dat verband houden met vocht vasthouden? Las iets over zeepblok onder matras... dat zal ik eens proberen....