Gember thee!! Geen ervaring mee tijdens zwangerschap maat over het algemeen werkt het heel goed bij mij! Bij mijn eerste kreeg ik pillen van de huisarts met 9 weken ofzo. Nou ziek worden er van he! Was niet meer misselijk maar leek wel griep te hebben.
Vaginale wisser ?? Hahaha Sportleggings weet ik weinig van , sport is niet mijn ding . Viel de andere zwangerschappen kilo's af aan het begin . Al begint mijn buik nu wel op te zetten .. darmen? Wij mogen lekker met onze buik shinen in de zomer , dat vind ik stiekem wel leuk ! Koop meestal gewone kleding maar dan wat langer en groter , vind positie kleding vaak niet echt mooi. Heb wel nog 4 positie broeken liggen van de vorige keren .
Je hebt mij aan het denken gezet ik heb daar eigenlijk ook nooit bij stil gestaan. Ik moet mezelf nog elke ochtend zeggen ik ben zwanger. Wel verkleuren mijn tepels al en groeien mijn borsten O wat bijzonder zeg zoveel tweelingen om je heen, kan mijn best voorstellen dat je er zelf dan ook wel eens aan denkt. Ik heb er eigenlijk niet echt mij stil gestaan. Mijn schoonvader is de helft van een tweeling maar verder ben ik er nooit mee in aanraking gekomen. Pfff wat spannend ook allemaal.
Misschien had je een vroege innesteling? Als je deze had op 5 dpo dan klopt het precies. Ik heb nu hetzelfde. Mijn temp doet vermoeden dat ik op 5 dpo een innesteling had en mijn testen knallen super erg. Zou zelf wel een beetje schrikken van een tweeling. Het heeft niet mijn voorkeur! Maar wat komt, dat komt
Eerder kwam er iets voorbij over rode hond , maar ben je toch voor ingeënt als kind ? Waterpokken is volgens mij alleen gevaarlijk als je het nooit hebt gehad en in de laatste weken van je zwangerschap zit . Ik sta voor de klas, dus check altijd even online als er ziektes zijn. Toch altijd een beetje angstig in het begin .
Ja ik ben gevaccineerd ervoor. Maar geen antistoffen bijna meer. Als je het doormaakt de ziekte zelf als kind heb je levenslange immuniteit en geef je je kindje het 1e jaar ook antistoffen door. Waterpokken heb ik gehad als kind. Dus niks aan de hand idd
Test van vanochtend iets opgelopen. Kruidvat test ook eindelijk iets duidelijker en action streep wordt ook duidelijker. Zelfs op de foto eindelijk duidelijker en zonder flits. Ben er super blij mee! Op hoeveel DPO hadden jullie een duidelijker streep? Ik zit nu op 11 DPO. Ook had ik iets van bruinige afscheiding maar was echt heel weinig. Ik merk dat mijn afscheiding anders wordt(minder wit) en mijn baarmoeder begint hoger te liggen. Mijn borsten voelen zwaarder en weer opgezet aan(dit was aantal dagen verdwenen). Ik begin echt misselijk te worden en last van de darmen. Buik is opgezet. En moet vaak plassen super irritant. Ik hou dit groepje echt niet bij maar wel erg gezellig!
Aanvulling: ja ik ben echt test verslaafd want op dit moment kan ik het niet geloven. Maar mijn hcg is gestegen, ik ben erg opgelucht. En het verbaasd mij niks want ik voel mij beroerd haha. Links is van vanochtend en rechts is van nog niet eens 10 min geleden. Van 10 min geleden heeft nog een duidelijker streep dan vanochtend
Ja wie weet het zou kunnen. We moeten maar afwachten ben heel benieuwd. Maar ga eigenlijk gewoon uit van 1 kindje.
Ja is spannend! Maar in het echt is de streep nog duidelijker. Dat het zo snel binnen paar uur veel duidelijker is geworden was ik wel verbaasd. Morgen ga ik weer testen. Blijft altijd spannend.
Vanavond de stap in , gelukkig met een vriendin die het al weet Hier is de carnaval namelijk al in volle gang . K zit te denken om wat alcohol vrij bier in een tas mee te nemen en als k dan een gewoon biertje van iemand krijg die weg te kappen in de wc en dan te vullen met alcohol vrij . Ik ben normaal nogal een drinken , dus spa rood valt meteen op haha . Heb ook een keer op een bruiloft heel de avond met een glas wijn gestaan zonder ervan te drinken en steeds wat weg te kappen en dat heeft niemand in de gaten gehad Jullie nog geniale tips ?
Haha hier hetzelfde probleem, iedereen weet hoe laat het is als ik niks drink Geen tips maar denk dat jouw manier wel goed werkt
Goed idee. En niet te snel drinken misschien of de bekende ' ik denk dat ik toch ziek wordt ' of de bob zijn. In ieder geval een hele fijne avond!
Denk jouw aanpak precies goed is zodra iedereen dronken genoeg is hebben ze het in elk geval toch niet meer in de gaten Veel plezier
Ja en sinds vanavond meer kramp. Dan maak je ook meteen zorgen. Maar andere kramp dan met de miskraam toen. Ik ben erg benieuwd naar de test morgen. Hoe gaat het bij jou?
Toen ik met de feestdagen zwanger was nam ik steeds een fles Prosecco -0% mee. Overgegoten in een normale Prosecco fles. Dat werkte ook goed. Of ik nam ook een fles normale Prosecco mee als ik dacht dat anderen ook wel zouden willen. Moest ik/ mijn vriend wel alles zelf inschenken. En een glas wijn in de hand en er niet van drinken werkte ook prima . Gelukkig is het in Dit seizoen wat makkelijker te verbergen!
Met drinken voor mij geen probleem on het verborgen te houden. Dronk toch bijna nooit. Maar kan ook moeilijk liegen hoor. En heb het idee dat iedereen het aan mij kan zien haha. Darmen buik en uitstraling ofzo. Hoe oud zijn jullie kinderen? voor degene die al kinderen hebben. Hier eentje 4 jaar en 5 maanden. En 20 maanden. Jongste zal dus 2 jaar en vier maanden zijn als de baby geboren wordt. Hij loopt echt totaal nog niet mee. Ja de andere kant op haha. En dan zn gezicht erbij van: haha kijk mij. Dus zaten te denken aan een just sit. Een stoeltje voor op de kinderwagen bak. Een duo wagen is ook een optie. Maar ja hoe lang zal ik die gebruiken? En is veel duurder ook 2e hand nog best duur. Maar vraag me af of dat zitje erop niet voorover kantelt als de peuter er alleen in zit en ik de baby er even uit heb om te voeden. Bijv in de speeltuin.