Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Misschien .. geen idee , herken het niet van de vorige zwangerschappen.

2. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    heel tof!!!! Super mooi kastje ❤️ Toffe kleur ook op de muur

@Pioenne gefeliciteerd!!! Wat onwijs tof dat je gaat trouwen!

ik ben dinsdag naar de vk geweest en alles was oké, zeer lage bloeddruk 105/58, dus zie vaak veel sterretjes (hinderlijk) voor de rest gaat het goed. Af en toen wat pijn aan m’n spieren onderin m’n rug, man moet verplicht masseren

Gandy, miich, Pioenne en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    ♡Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020♡

15 oktober
    Miich - 29 jaar - 2e kindje
    Groen - 30 jaar - 3e kindje

16 oktober
    Tiarah
    - 31 jaar - 4e kindje

17 oktober
    Owl
    - 27 jaar - 2e kindje
    DCG - 32 jaar - 2e kindje
    Loveyoga - 33 jaar - 3e kindje

18 oktober
    Lin18 - 34 jaar - 2e kindje
    Eulalia - 29 jaar - 4e kindje

21 oktober
    Kon87 - 32 jaar - 3e kindje
    Tijm86 - 34 jaar - 3e kindje

22 oktober
    Lamia -27 jaar - 3e kindje

24 oktober
    Pioenne - 30 jaar - 1e kindje

27 oktober
    Missannie - 32 jaar - 2e kindje

28 oktober
    Es89 -
    30 jaar - 2e kindje

29 oktober
    AnnekedB - 32 Jaar - 2e kindje

30 oktober
    Gandy - 38 jaar - 3e kindje

31 oktober
    Marloesje - 33 jaar - 4e kindje

jongen (8) meisje (5)verrassing (0) onbekend (5)

** Sterretjes **

Rowena25 - 4 wk
    Rabi - 4 wk
    Nosilla - 6 wk
    Tuttebelleke - 6 wk
    Anne201 - 8+5wk
    Sooff - 12 wk

Afspraken:

16 juli - 10.20u controle vk + glucosetest - Pioenne
    16 juli- 19.35u 3-4D pretecho - Lin18
    16 juli - 20.00 controle vk - Mich
    16 juli - 21.00 3D/4D - Mich
    17 juli - 15:30 kinkhoestvaccinatie - AnnekedB
    20 juli - 9.10u groeiecho gyn - Lin18
    21 juli - 16.30u controle vk - Lin18
    4 aug - controle vk - AnnekedB
    6 aug - controle echo placenta - Mich

4. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Wauw echt knap! Mooie kleuren seg!

Gandy vindt dit leuk.
  5. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Gandy heel gaaf!

@Tijm86 bij mij t zelfde, volgens vk hoort het bij bekkeninstabiliteit. Alles komt onder druk te staan doordat het verweekt. Heel vervelend zeker als ik drukker bent neemt de druk daar toe

Gandy vindt dit leuk.
  6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O echt? Die link had k niet gelegd, ook niet bij eerdere zwangerschappen gehad. Ja inderdaad bij mij ook als ik druk bezig ben.

7. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik ook niet kende enkel rugklachten. Ik ben ervoor na de vk gegaan voelde soms alsof alles eruit zou komen ofzo en die gaf dat aan. Hopelijk na de zwangerschap snel weg

8. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    net controle weer gehad. Bloeddruk nog steeds goed en groeiecho ook mooi in lijn. Ze weegt nu ongeveer 750 gram. Als de curve doorzet zou het geboortegewicht met 40 weken rond 3500gram uitkomen. Over 4 weken weer groeiecho (en over 2 weken weer reguliere controle).
    Ze was weer lekker beweeglijk:)
    Mooie silhouet echo's zij voor ons niet weggelegd;)

Tijm86, Lin18, miich en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.521
    3.237
    113
    Vrouw
    @Gandy wat een mooi begin al van het kamertje!
    En fijn dat de groeiecho weer goed was :)

@Pioenne wat leuk dat jullie gaan trouwen! Die datum zal je vriend idd niet gaan vergeten ;) nog maar een paar weekjes en dan is het zover :)

@Tijm86 lijkt mij idd (beginnende) bekkeninstabiliteit.
    Zou wel op tijd aan de bel trekken, kan behoorlijk pijnlijk worden.

Gandy en Pioenne vinden dit leuk.
  10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.521
    3.237
    113
    Vrouw
    Hier even wat stilte gehad. Voel me elke dag zo moe :( heb gewoon geen fut om overal op te reageren.
    Slechte nachten met harde buiken en zelfs al een rugwee gehad...
    Daarbij kan ik me niet meer omdraaien zonder te kermen en te steunen. Ook hier dus flink pijn aan de onderkant. Ga het bij de controle even aankaarten bij de vk.
    Overmorgen komt eindelijk het kamertje, dan kunnen we em gaan inpakken, daar kijk ik echt naar uit en naar de 4d echo van volgende week ook, maar verder zal ik echt blij zijn als alles weer achter de rug is:|

miich en AnnekedB vinden dit leuk.
  11. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Gandy wat fijn dat alles goed was! Kunnen ze dat al schatten met betrekking tot gewicht? Ik hoor heel vaak dat de schattingen vaak niet correct zijn, klopt dat? Haha en de kleine heeft geen zin in mooie echo’s :roflmao: nu al eigenwijs ;)

@DCG wat vervelend meid dat je last hebt, zou ik zeker aankaarten bij de vk. Heel fijn ook dat het kamertje komt, ben zeer benieuwd.

Ook ik was wat stiller, druk op het werk, huis, in de tuin en op zoek naar een nieuwe auto. De polo is toch echt te klein voor 4 mensen :confused:. Daarnaast kreeg ik last van m’n heupen, ontdekt dat het uit m’n Onderrug komt bij mijn wervels, behoort dit ook tot bekkeninstabilliteit? Bij m’n dochter waren m’n heupen killing bij 32 weken. Ik hoop dat mij dat nu gespaard blijft.

mooie buik foto’s dames en wat groeien de kleintjes goed, zo leuk om te zien. De realisatie komt steeds meer dat het niet meer heel lang duurt voordat onze hummeltjes er zijn. Nog (ongeveer) 2 maanden werken en dan verlof ❤️

Lin18 vindt dit leuk.
  12. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.521
    3.237
    113
    Vrouw
    Volgens mij behoren de heupen dan idd bij bekkeninstabiliteit. Heb toevallig gister zitten lezen dat bekkeninstabiliteit bestaat uit 3 verschillende benamingen, en per “zone” heeft het dus een andere naam....
    Wel naar dat het weer zo gaat opspelen...
    Heb je inmiddels een andere auto gevonden?

13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.521
    3.237
    113
    Vrouw
    AnnekedB, Tijm86, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @Gandy fijn dat alles.goed was. Bij mij hadden ze niet goed geschat. Ze dachten normaal gewicht. Maar hij was maar 2330 gram met 38 weken. Verder geen reden waarom. Maar hij was wel sterkt.

@DCG balen dat je zo last hebt en zelfs een wee hebt gehad rustig aan doen maar.

Hier ook wel last van de bekken en rug na een dag werken. Maar als.k vrij ben valt t nog mee.

Volgende week een dagje naar de sauna. Dat zal ook wel goed.doen. wilde.ook een zwangerschaps massage erbij doen. Maar blijkt degene die dat doet niet te werken. Dus een gezicht behandeling erbij geboekt. Ook lekker. Worden ook meteen mijn wenkbrauwen gedaan.

AnnekedB, miich, Gandy en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.521
    3.237
    113
    Vrouw
    Oh dat zal je vast en zeker goed doen! Wel jammer dat de zwangerschapsmassage niet kan, maar een gezichtsbehandeling is ook heerlijk genieten!

16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.521
    3.237
    113
    Vrouw
    Hier even gauw een momentje genomen voor een nieuwe buikfoto, was al 3 weken geleden, totaal geen zin in gehad maar voor het album toch wel leuk om bij te houden dus nu maar even een “moetje” van gemaakt.
    Merk dat er weinig verschil is, buik is alleen iets gezakt, misschien toch te maken met de verminderde eetlust?
    Bekijk bijlage 656590

AnnekedB, Tijm86 en miich vinden dit leuk.
  17. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    wat naar dat je nu al zoveel klachten hebt! Goed om inderdaad maar te bespreken, misschien kunnen ze iets betekenen... anders duurt het nog wel erg lang allemaal!
    Merk wel ook dat het allemaal niet heel soepel meer gaat; omdraaien/bukken etc...

18. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    weet niet hoe betrouwbaar dat is nu nog hoor... maar gaat er nu ook eigenlijk meer om dat de lijn doorzet en dat de curve straks niet afbuigt. Omdat beide jongens vrij licht waren bij de geboorte, houden ze het nu in de gaten. Had toen een veel te hoge bloeddruk, dus mocht die combinatie hoge bloeddruk icm afbuigende lijn zich nu voordoen, kunnen ze op tijd ingrijpen

AnnekedB vindt dit leuk.
  19. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @DCG wat vervelend dat je zoveel last hebt en niet slapen helpt dan ook niet mee.
    Fijn dat het kamertje bijna komt, heerlijk. En ook een 4D echo, wij ook donderdagavond. Hopelijk laat hij zich dan wel goed zien.
    Mooi buikje!!! Dan heb ik echt nog een kleine buik. Mensen beginnen het nu pas te zien maar vaak nog niet, zeker niet als ik zit hihi.

@Gandy fijn dat alles goed was. Mooi gewicht lijkt me, hier schatten ze 3000gram (dat is klein volgens de gynaecoloog hihi)

@AnnekedB wat vervelend dat je ook zo'n last hebt, bah. Hopelijk nu niet weer hetzelfde met 32 weken. Duim voor je dat het wegblijft dit keer.
    Ja heb dat ook soms, moet nog zoveel en tijd is toch niet meer zo lang met nog 3 weken weg ivm vakantie.

AnnekedB vindt dit leuk.
  20. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Loveyoga lekker zeg de sauna, hier ook wat aan t plannen met mn vriendinnen.

@DCG mooie buik, lijkt inderdaad niet veel groter. Hopelijk is t even een dipje en voel jij je snel wat beter.

Wat kijk ik uit naar volgende week zeg. Onze kleine man bekijken.

De geboortekaart is uitgekozen en de namen staan ook vast

AnnekedB, Lin18 en Tijm86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina