Ik ga voor je duimen dat het gewoon rustig blijft! Wel fijn dat je wel gewoon dingen kan doen en dat je niet op bed hoeft te liggen om rust te houden. Vind je het nu ook extra spannend of valt dat mee?
Dankjewel lief van je!! Ja net als even afstoffen en eten koken kan ik gewoon doen, maar vloerbedekking stofzuigen wordt dus al teveel dus moet alsnog veel uit handen geven. Ik hoef idd niet plat te liggen, maar wel dus veel rusten. Ja ik vind het reuze spannend nu, maar vooral ook omdat ik van begin af aan al heb gezegd dat ik me voorbereid op hetzelfde scenario als bij mijn zoontje. En hier liggen we dan, dus alleen daarom vind ik het al spannend, en ook de onwetendheid of dit nu vaker gaat komen maakt het reuze spannend. Ik hoop gewoon dat het mee gaat vallen en ik niet binnenkort weer hier lig en het belangrijkste, dat ik de kleine meid tot een goede termijn in mijn buik kan houden
ja dat begrijp ik heel goed. Het liefst na de 30 weken en het liefst langer natuurlijk als dat kan. Met hoeveel weken is je zoon geboren?
@DCG Inderdaad fijn dat je niet helemaal plat hoeft te liggen en nog wel wat kunt doen. Maar wel super spannend allemaal zeg. Ook grappig hier. Ik slaap al een paar nachten zo goed. En de reden: mijn vriend slaapt al een paar nachten op de bank omdat hij flink verkouden is en veel moet hoesten. Dat hoesten is nu weer over bij hem. Maar omdat ik zo lekker slaap zonder hem, blijft hij expres nog even een paar nachten extra op de bank liggen hahah!
@Missannie hahahaha zo lullig voor hem we heel lief dat hij op de bank slaapt en fijn dat je zo lekker slaapt! ik heb vandaag een buik foto gemaakt en woooow, het gaat echt snel! Hebben jullie dat ook met jullie buik?
Ja idd, liefst NA 32 weken voor de beste vooruitzichten. Mijn zoontje is uiteindelijk met 36wk geboren, maar daar begon de ellende met 30wk, dus nu al wat eerder. Heel hard hopen dat ik nu weer sowieso die 36wk haal!
Mooi buikje!!! En nog zo lekker slank! Mijn buik is volgend mij niet dikker geworden maar heb wel eindelijk die 200gram erbij die ik kwijt was zit nu alsnog op 4,5kg in totaal dus is echt niet veel.... En jij?
Haha wat grappig!! En even lekker genieten van de heerlijke nachten Wel echt superlief dat hij zichzelf nog wat langer opoffert voor jou!! Ja blijft spannend hier, maar tot nu toe nog steeds alles rustig dus wrs kan ik vrijdagavond gewoon mijn 4d echo laten staan!! Keek daar zo naar uit, dus als ik vrijdag naar huis mag dan is die echo mijn beloning
super netjes!!! 4,5 kilo aangekomen is niet veel. Ik ben inmiddels 10 kilo aangekomen bij m’n dochter had ik dit pas op het einde gehaald. Fingers crossed dat het gewoon heel veel vruchtwater is en ik hoop ook echt dat je de 36 weken haalt!!! Komt vast goed!
Nou ik moet zeggen dat je aan jou ook niet afziet dat er 10kg aan zit hoor met jouw postuur! Ziet er hartstikke goed uit hoor. Met mijn zoontje was ik met 30wk voor het laatst gewogen en toen zat er al 17kg bij!!! En in die 6wk was ik nog flink gegroeid dus denk dat ik toen zo rond de 20kg was aangekomen, terwijl het eigenlijk allemaal in mijn buik zat en vocht dat ik vasthield. Wel heel lang geduurd om het eraf te krijgen toen... dit keer groeit eigenlijk weer alleen de buik en ben zelf eigenlijk ook onder de indruk dat het dit keer zo weinig aan gewicht is terwijl ze zeggen dat je met een 2e toch vaak sneller aankomt.
Ja het begint wat te worden. Vandaag nog deur en muurkast deuren geverfd van onze slaapkamer. En deur van badkamer. Babykamer is af, bed (van mijn zoon) proberen deze week naar mijn moeder te brengen dan is er meer ruimte. Fijn dat het met jou "goed' gaat en dat alles nu rustig is. Zou idd een mooie beloning zijn om vrijdag thuis te komen en dan een echo te hebben. Wij hebben morgen avond de echo, ben benieuwd.
Oh nou dan zijn jullie lekker druk bezig geweest zeg!! Wel rustig aan doen hoor voordat je hetzelfde als ik kom te liggen Fijn dat de babykamer nu klaar is! Wanneer komen de meubeltjes erin?? Oh zo leuk morgen dus weer even fijn spieken in 3D!! Ben echt reuze benieuwd joh, deel je een fototje met ons?? Ja dat zou een hele mooie beloning zijn! Mocht strakjes even van de kamer af met de rolstoel, even bij de lift gezeten, steeds op bed word je ook zo lamlendig van! Zojuist gehoord dat ik morgen mag proberen hoe het gaat met lopen, moet langzaam opbouwen en als er door de beweging geen activiteit opspeelt dan mag ik sowieso vrijdag naar huis!! Duimen draaien dus
Alles alleen gedaan. Man was werken. Ja hij vond ook dat ik teveel deed. Maar dan ben je zo lkkr bezig hihi. Morgen werken en vrijdag wat rustiger aan. Wat poetsen, zaterdag bezoek. Idd moeten niet hetzelfde krijgen he. Meubels hebben we al. Commode staat al. Ledikantje staat voorlopig naast ons bed. We hebben een muurvast dus kast hoeft ook niet. Ja zal een foto delen. Hopelijk laat hij zich nu goed zien. Ligt altijd verkeerd Oh ik ga voor je duimen!!! Spannend. Wat lkkr dat je even uit de kamer mocht.
dank je wel! Wel fijn dat je buik alleen groeit, zo herkenbaar had ik met m’n dochter ook. Ik ben wel wat aangekomen op m’n heupen niet veel. Ik heb heel benieuwd hoe zwaar ik op het einde weeg vast ook rond de 20kg zwaarder. Ik hoop dat het er snel af is zorg voor later @Lin18 thanks! En lekker bezig geweest! Ben heel benieuwd naar je echo ook, zo leuk om hem weer even te zien. Ff gluren of ze het goed hebben daar binnen haha
Was er eerst niet mee bezig door drukte maar nu toch wel veel zin in. Benieuwd naar die kleine die me de hele dag en nacht schopt
27 weken dansje, zo fijn laatste trimester is ingegaan! @DCG fijn dat het beter gaat @AnnekedB wat een mooie buik! @Lin18 ook veel kijkplezier vanavond Hier was ik 3 kg afgevallen, die zitten er weer aan dus voor mij is de stand 0 haha. Al zit die buik er echt wel. Zal vanavond buikfoto maken en 3D uploaden als vermoed ik dat t na 10e wordt.