Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw

Ontzettend zin in vlees:roflmao:..

LilyB vindt dit leuk.
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Tot nu toe geen aparte dingen waar ik trek in heb. Eerlijk gezegd heb ik minder eetlust. De geuren strijden me allemaal :|
    Koffie smaakt me ook niet echt meer (en ik was een echte koffieleut!)

3. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier wel meer trek maar niet echt 1 bepaald iets :D

LilyB vindt dit leuk.
  4. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig zeg ! Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel weer goed nieuws

miikka vindt dit leuk.
  5. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik ook juist meer trek. Ook omdat eten t weeïge gevoel wat onderdrukt.

Ok grappig. Ging vandaag sporten en merkte dat mn borsten het ineens helemaal niet meer leuk vonden. Had ze verder eigenlijk nog nauwelijks gevoeld. Tijd voor een betere sportbeha!

Blijven jullie voorlopig nog jullie eigen sport beoefenen?

6. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 ♡

16 oktober
    Groen
    - 30 jaar- 3e kindje

17 oktober
    DCG - 32 jaar- 2e kindje
    Owl - 27 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Nosilla - 27 jaar - 2e kindje

19 oktober

20 oktober
    Loveyoga
    - 32 jaar - 3e kindje
    Sooff - 28 jaar - 2e kindje

21 oktober

22 oktober
    Tijm86
    - 33 jaar - 3e kindje

23 oktober
    Kon87 - 32 jaar - 3e kindje

24 oktober
    Eulalia - 29 jaar - 4e kindje
    Pioenne - 30 jaar - 1e kindje

25 oktober
    Lamia -27 jaar- 3e kindje
    26 oktober

27 oktober

28 oktober

29 oktober

30 oktober

31 oktober

jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (9)

Afspraken:
    26 februari - 11:30u eerste echo - Groen
    28 februari - 15:00 echo locatiebepaling -Kon87
    2 maart - 10:30u eerste echo -DCG
    3 maart - 14:00u eerste echo - Eulalia
    4 maart - intake vk - Loveyoga
    9 maart- eerste echo - Loveyoga
    12 maart - 10:45u eerste echo - Owl
    12 maart - 11:45 eerste echo + intake gyn - nosilla
    [/QUOTE]

7. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ik doe en geef yoga les. Ik doe dat nog veel thuis. Verder niks. Maar met 2 kinderen beweeg ik ook genoeg haha. Ik doe alles op de fiets. Heb geen rijbewijs. Dus dat loopt ook goed op haha.

Wat voor sport doe jij?

8. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Heb hier exact zelfde, spijtig van de koffie, (kruiden)thee doet het niet echt ;).
    En ook vaak honger doorheen de dag, maar altijd maar trek in kleine beetjes...

LilyB vindt dit leuk.
  9. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Jeeejj hier de 5 weken gehaald:D
    Zwaar verkouden en moe dit heeft waarschijnlijk meer met het weer dan de zwangerschap te maken. 'S ochtends heb ik weinig trek maar zodra de ochtend voor bij is krijg ik mega trek in alles. Ik heb wel het idee dat ik minder op kan per keer.
    De week van het beginnende kloppende hartje♡ spannend

LilyB vindt dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa een hele spannende week is dit!!
    De moeheid heeft wrs wel met de zwangerschap te maken en de verkoudheid doet er nog een schepje bovenop! Je bent nu vatbaarder door de zwangerschap maar uiteraard hebben wij vrouwen het er graag voor over :) hopelijk voel je je snel beter!

Sooff vindt dit leuk.
  11. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Jeeeeej *5-weken-dansje (in jouw plaats ;)*. Hier beetje onzeker vandaag: was gisterenavond echt doodop en wat misselijk, en heb toen een tijd steken in mn linkerlies gehad. Op tijd bed in, en vandaag voel ik eigenlijk opvallend weinig, buiten de gevoelige borsten nog altijd. Geen weeïg gevoel meer, niet misselijk (wel weinig trek), eigenlijk ook niet moe, en heb een dikke puist op mn kin gekregen. Lijkt me even vreemd om plots zo weinig te voelen? :$

12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Op dit termijn komen en gaan de kwaaltjes, het is dus echt niet vreemd als je een dagje niets bijzonders voelt, ookal snap ik helemaal dat dit je onzeker maakt. Komt vaak ook omdat je lichaam gaat wennen aan het hcg, na 12wk gaan de klachten sowieso afnemen. De steken in je lies herken ik, maar dit heeft wrs te maken met het groeien van je baarmoeder en het oprekken van de banden.
    Zolang je geen heftige buikkrampen ervaart zou ik me geen zorgen maken :)

Pioenne vindt dit leuk.
  13. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Haaa ladies! nou ik ben helemaal gerustgesteld! Af en toe voel ik wat steekjes, m’n borsten zijn lekker opgezet en beurs, ik ben ontzettend moe maar verder gelukkig nog geen kwaaltjes!

ik merk wel dat ik graag dingen “afgevinkt” wil hebben. heb al m’n afspraken al ingepland. Dat geeft rust.
    de kraamverzorgster die ik laatste keer had was fantastisch, zij is zzp-er dus ik kon haar nu gewoon direct benaderen.
    Ook wel nodig om het zo snel te regelen want iedereen belt haar wanneer de test net droog is zegmaar.
    ik vind het ook gewoon zo fijn om te weten wie er komt.

verder heb ik ook al een echo geslachtsbepaling ingepland 18 april 11.00. Mijn man gaat niet mee, schoonzusje wel, de volgende dag gaat zij foto’s maken van ons gezin (ze doet opleiding tot fotografe) en dan houd haar man een bordje omhoog met “je krijgt een .......” en dan de reactie maar vastleggen! Ik weet het dan al wel.

ik heb ook al een afspraak bij de gyn ingepland 16-04 om alvast te praten over de geplande keizersnede. (2 van mijn 3 meiden zijn geboren via keizersnede). Het geeft me rust alles al door te spreken, ik wil een moedergeassisteerde keizersnede, dit doen ze in Utrecht diakonessenhuis. Dit is dat je zelf je kindje aanpakt vanuit je buik en bij je legt/houd.

Vooral lekker praktisch bezig dus. Alles wel onder voorbehoud maar heb alle vertrouwen. echt anders dan bij een 1e of 2e zwangerschap. Heel bijzonder om zo te ervaren.

nosilla, Pioenne en LilyB vinden dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wow!! Lekker al alles aan het plannen :)
    En wat een onwijs leuk idee van die geslachtsbepaling met je zus!! Dat wordt uiteraard een geweldige foto! Een heel leuk origineel idee :)

Fijn dat je weer dezelfde kraamhulp krijgt!! Zo fijn om een vertrouwd gezicht bij je te hebben. Mijn kraamhulp is helaas gestopt dus ik krijg een vreemde thuis :( had zo graag haar gehad, ik tref haar regelmatig in het dorp, ze is onlangs gestopt ivm artrose. Dus dat wordt afwachten wat voor iemand er nu gaat komen. Heb trouwens nog niets geregeld oid ik wacht eerst maar de echo af en daarna alles maar regelen :)

15. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    @DCG dankje voor de geruststelling. Geen krampen en geen bloed, dus alles komt vast goed (zal mn nieuwe mantra worden :p). Vind het toch een pak moeilijker om rationeel te blijven als het over jezelf gaat ipv bij een ander he :rolleyes:.

@Eulalia wauw je blijft inderdaad niet bij de pakken zitten, fijn seg zo voor je gemoedsrust ook! En die geslachtsbekendmaking, leuk seg! Echt iets om al naar uit te kijken :)!
    Ik vind het zelf nog moeilijk om al iets te ondernemen omdat alles nog onbekend terrein is. Ik hoop morgen al van de huisarts te vernemen wanneer ik de gynaecoloog moet contacteren voor een eerste gesprek/echo, stap 2 komt eraan dan ;)

LilyB vindt dit leuk.
  16. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Blijf die mantra herhalen
    Ja voor mij is het een bekend terrein en ik heb er al lang over na kunnen denken hoe en wat dus nu is het de vinkjes zetten en rest and wait. Verder draait het leven lekker door, druk zat. Ga ook geen zwangerschapscursus meer doen, ga daar niks nieuws meer horen en ik hoef ook niet echt zo’n groepje ofzo. Meestal zit je toch met vrouwen voor wie alles nieuw is en dat past me niet zo meer. hier komt ook geen echte babykamer maar meer een hoekje bij m’n oudste dochter op de kamer en in het begin de Co-sleeper. En verder is het alles weer even uit de garage halen, heb ook echt niks meer nodig. Ja alleen als t een jochie is wat kleertjes, thats it.

LilyB vindt dit leuk.
  17. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Dankje oh heel herkenbaar dat had ik ook. Soms heb ik nog een steekje of als ik nies lig ik bijna dubbel. Zolang het niet erger wordt moeten we ons nog maar niet te druk maken.

LilyB vindt dit leuk.
  18. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Zo lekker bezig! Het is ook wel fijn dat je eindelijk wat kunt doen en regelen. En dan nu maar aftellen...!!

LilyB vindt dit leuk.
  19. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ik wil jullie nog even op de hoogte stellen. Heb vanochtend contact gehad met de huisarts. Ze zei omdat het nog zo pril is kan het alle kanten opgaan. Ik had meteen een beetje hoop.

Bloeden is net begonnen. Doet pijn maar ben ook opgelucht en hopelijk duurt het minder lang dan de vorige keer.

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Ik laat jullie weten wanneer ik een blijvertje heb!

nosilla, Pioenne, Eulalia en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Probeer dit een plekje te geven en laat je emoties toe, het is niet niks, zeker niet na een hoopgevend antwoord van je huisarts. Hopelijk herpakt je cyclus zich netjes en mag je snel een plakker hebben ❤️

miikka vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina