Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat fijn om wat van je te horen.
    Pff wat lijkt het me zwaar. Wil je heel veel sterkte wensen komende dagen. Hopelijk duurt het niet lang meer.
    Zou idd die injectie zetten om even bij te tanken. Hebt je energie toch ook nodig.
    Sterkte! Duim voor je dat het niet lang meer zal duren.

2. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Denk even overleggen met vk of je mag zwemmen. Weet zij het beste.

3. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja ben echt weg van die kleur :)
    Wij hebben de accessoires in die kleur. Muren wit.
    Zal binnenkort foto's maken.

Tijm86 vindt dit leuk.
  4. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @DCG Wat heftig zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je dan helemaal gesloopt bent nu. En geen slecht idee van je vk om nog een keer zo’n injectie te nemen. Je zult je energie nog hard nodig hebben. Je tikt wel bijna de 37 weken aan inmiddels. Dat ze dan maar gewoon gaat komen.

@Loveyoga Dat is flink zwaar zo op de fiets zeg. Maar de bus zou ik ook even mooi vermijden nu. Geen idee eigenlijk of je mag zwemmen. Het zou ook kunnen dat je misschien al ontsluiting hebt. Dat gebeurt wel eens toch als je al eens zwanger bent geweest. Misschien dat je dan ook niet mag zwemmen.

5. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Sterkte nog even met de laatste loodjes, gelukkig is het einde wel echt in zicht nu !
    Maar kan me voorstellen dat je helemaal op bent!

6. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Van dat zwemmen dacht ik idd ook deze week... durf dat eigenlijk niet echt meer aan...
    Knap dat je nog kunt fietsen. Ik heb dit weekend nog gefietst, maar viel me ontzettend tegen.... had het idee dat haar hoofd op mn zadel zat haha

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    @DCG Wel vervelend hoor dat die weeën zo aanhouden maar niks doen ! Hopelijk snel nu dat het echt doorzet !

Zwemmen mag volgens mij gewoon hoor, zolang je vliezen niet gebroken zijn e.d.

De fiets stap k niet meer op nu met 2 kids , heb zelfs de auto geleend van mn schoonouders om ze morgen naar de opvang en school te brengen ( man heeft die van ons morgen nodig )

8. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ja doe het ook liever niet meer. Krijg er wel buikpijn van. Maar gelukkig was het maar 1x.

Gandy en Tijm86 vinden dit leuk.
  9. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Haha Ja dat gevoel had ik ook. Heb heeel langzaam gefietst. En de hellingen gelopen. Oudste kan zelf op en af stappen. Dus dat scheelt wel. K dacht als t echt niet gaat. Dan maar halverwege lopen en de Oudste moet dan maar mee lopen. Volgende week kan mijn vader weer mee haha

Gandy vindt dit leuk.
  10. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Leuk kamertje @Tijm86 ! Wat een ruimte ook :):). En ik heb nét een donkerder groen, maar wel heel erg hetzelfde idee :).

Ik fiets trouwens met de bakfiets nog overal heen. Zie mensen soms wel kijken. Ben niet zo groot dus inmiddels even breed als lang :roflmao:. Voel het hoofdje inmiddels ook al lekker laag. Hoor morgen of hij echt is ingedaald. Maar op de groei-echo was alles goed en super gemiddeld :). Voel me eigenlijk nog best wel fit. Zo lang ik smiddags even kan gaan liggen. Het slapen snachts is bij mij echt drama :(.

Dit weekend gaat mijn vriend nog een nachtje weg met de mannen. Laatste keer dat hij "mag" van mij. Daarna wil ik m graag nuchter houden voor het geval dat.. Bij jullie ook dergelijke afspraken? Of ben ik heel flauw?

AnnekedB, Tijm86, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Nou vind het nog coulant hoor nachtje weg!
    Wil manlief vanaf nu gewoon nuchter en stand-by hebben :). Zal vast nog wel wat t meevallen, maar je weet maar nooit...
    En wij moeten ook al maanden "afzien", mogen zij ook best concessie doen ;)

12. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Wat lekker dat je je nog zo fit voelt! Balen van de nachten. Ik sliep heel goed, maar onze dochter heeft nu al een paar dagen koorts, sinds gisteravond niet meer lijkt het, dus die slaapt heel onrustig. En daardoor ik ook. Beetje balen.

Je bent echt niet flauw hoor ;) Ik denk dat ik mijn vriend überhaupt niet eens meer een nacht weg had laten gaan nu haha! Toevallig dat we het er gisteren wel over hadden dat hij nu niet méér dan 30 min van huis wil zijn. En ikzelf ook niet te ver meer. Je weet nooit tenslotte. Ook als de vliezen zouden breken (doen ze vast niet). Maar dan moet ik blijkbaar meteen plat omdat meneer dus niet met zijn hoofd beneden ligt. Ik zie mezelf al liggen met mijn dochter eromheen spelend en dan mijn vriend die nog van ver naar huis zou moeten komen :roflmao:

Gandy en Kon 87 vinden dit leuk.
  13. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Knap nog op de bakfiets !
    Hier zijn de nachten ook niet altijd even succesvol..

Man gaat nog vaak genoeg op pad, zolang hij maar te bereiken is vind K het best. En hij neemt ook nog gewoon een borrel maar vanaf week 37 veel minder. We hebben genoeg familie binnen een straal van 5 min wonen, dus dat komt allemaal wel goed ;)

Kon 87 vindt dit leuk.
  14. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Haha! Ik zal zeggen dat Gandy me nog coulant vindt! ;)

Gandy vindt dit leuk.
  15. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @DCG heel veel sterkte meid! Hopelijk besluit de kleine meid snel te komen zodat je een beetje rust krijgt.

@Kon 87 goeie afspraak hoor en fijn dat hij lekker weg mag! Ik snap heel goed dat je hem daarna niet ver weg wilt hebben. Heb je een elektrische bakfiets??? Lekker hoor fietsen! Ik vind het niet heel comfortabel zitten, mijn fiets, de druk op m’n blad is zo groot. Ik voel soms ook echt druk op m’n onderkant.

De eerste waardes zijn geprikt! Nuchter 4,9 en 2 uur na het ontbijt 6,1, dus dikke prima :) ben heel benieuwd naar de rest van de dag. Eigenlijk toch ook best grappig om het een keer te kunnen meten. @Tijm86 mag jij het priksetje houden?

Tijm86, Gandy en Lin18 vinden dit leuk.
  16. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Mijn man werkt 45km hier vandaan dus is de hele dag best ver weg. Hij zei al dat ik hem meteen moet bellen want duurt ff voordat hij er is.
    Verder geen afspraken, lijkt me logisch dat hij niet nog weg gaat of flink gaat drinken (niet dat hij dat vaak doet) vlak ervoor.
    Soms moet hij nachtdienst werken. Hij heeft eergister de laatste gedaan. Voorlopig hoeft dat nu ook niet meer gelukkig.

Vanmorgen koelkast en bijkeuken gepoetst. Maxicosi staat klaar en vluchttas is ingepakt. Blij dat t af is. Merk dat echt poetsen enzo niet meer gaat met mijn rug. Heel vervelend.
    Mijn moeder komt de ramen doen woensdag. Verder alleen wat bijhouden.

Vanavond naar vk :)

Gandy vindt dit leuk.
  17. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hier ons kamertje.
    Bedje staat nu bij ons op de kamer.

Bijgevoegde bestanden:

Gandy, Pioenne, Missannie en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Mooi !! :)

Lin18 vindt dit leuk.
  19. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ook al zo leuk! :)

Lin18 vindt dit leuk.
  20. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Dat is zijn prima waardes ! :) ik vind avondeten het moeilijkst, net teveel rijst bijv kan al zorgen voor een te hoge waarde. Ja, k neem aan dat we dat mogen houden ( benieuwd straks naar mn zorgverzekering ), niemand wil toch een tweedehands prikpen ;)

AnnekedB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina