Klinkt alsof jij wel fit gaat blijven deze zwangerschap! Ik doe gewoon 2x per week een cardioles van LesMills Benieuwd (als het allemaal goed gaat*) hoe lang dat vol te houden is.
Nee hoor hier nog een mafkees. Ik mag graag weten hoe alles werkt we moeten toch wat in al die weken wachten
@fryslangirl Welkom hier en wat een verdrietig verhaal van je zoontje! En logisch dat het even schrikken is als je denkt dat je niet zwanger 'kan' worden. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe! @Kon 87 Huh wat raar! Ik heb er ook nog een liggen maar twijfel een beetje wanneer ik 'm zal doen, heb er al 1 gedaan met als resultaat 1-2 weken dus wil nu wel een met 3+ de volgende keer Nog meer dames hier toevallig met schildklier problemen?
Hihi @Kon 87 en @Sooff mijn digitale is ondertussen ook door zn batterij heen, dus mss toch ook eens ontleden Heb deze ochtend bloedname bij huisarts gehad, mag morgen bellen voor waarden hcg en vrijdag voor andere waarden (o.a. toxoplasmose), ben benieuwd. Ook net de gynaecoloog gebeld, eerste echo op 19 maart (dan 8w5d), zo spannend!! Volgens huisarts zou eerste echo pas op 12 weken gebeuren, vind dit toch iets geruststellender (al is het nog heeeel lang wachten ...)
Hoi dames, Ff een berichtje uit t ziekenhuis. Bij de huisarts geweest. Die schrok er ook wat van want zn vrouw heeft ook de mirena. Goed, doorverwijzing naar de gyn omdat ze bang zijn voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap, aangezien dat vaker gebeurd met een spiraal. Werd direct geholpen, echo gemaakt, geen bbz en de spiraal zit nog waar die hoort. Verder ook weinig te zien misschien een hele prille zwangerschap. Dus door naar het lab om het hgc te bepalen, misschien waren het valse testen en dan wilde ze de spiraal er niet uithalen. Dat heb ik net gedaan en nu is het w88 op de uitslag. Word vervolg Nu maar ff rustig kopje thee met koek genomen in het restaurant. Komt niet vaak voor dat ik ergens rustig... ff mama alleen tijd
Nog 4 weekjes wachten dus... duurt idd erg lang, heb jij ook zo het idee dat de dagen voorbij kruipen? Sinds ik weet wanneer de echo is duren de dagen steeds langer! Ben benieuwd naar je waardes morgen!
Oef, spannend dus! Wanneer krijg je de uitslag? Bij een prille zwangerschap zie je idd weinig bij een echo, hooguit verdikt bms dus dat wilt nog niets zeggen.. hopelijk is de uitslag snel binnen
Ja helemaal, lijkt nog of ik al 7 maanden weet dat ik zwanger ben ofzo , tijd kruipt voorbij. Nog 4 weken, best lang, had stiekem gehoopt dat ze ‘al’ op 7 weken zouden doen ofzo, dan kon ik 2 weken eerder gaan . Ben ook benieuwd naar morgen! Al zegt een eenmalige waarde op zich vermoedelijk al niet zo veel?
Goh blijft wel spannend zo. Hadden ze dit nog nooit meegemaakt dan? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Het mooiste is natuurlijk om 2x te prikken zodat je de oploop kan bepalen maar zolang je hcg netjes “op schema” blijkt is dat ook alweer een hele geruststelling. Met 7 weken is vaak nog inwendig en doen ze voornamelijk bij zwangerschappen die zijn ontstaan bij ovulatie inductie, ivf etc. Maar vanaf 8 weken zal het beeld ook wel veel duidelijker zijn.
Nou... de uitslag was negatief oftewel... geen zwangerschap... een pak van mijn hart... (en die van mn man ) pvieuw... Alhoewel een babytje best wel leuk geweest was.... was t practisch allemaal niet zo handig ... dus direct maar gezegd tegen mn man dat hij nu aan de beurt is... knipje en klaar. Bedankt voor jullie lieve ontvangst... was fijn wat steun te hebben in alle stress... en ik wens jullie voorspoedige zwangerschappen toe!! Wel jammer dat ik nu toch weer ongesteld zal worden daar kijk ik toch nie naar uit...
Toch jammer maar zo te horen hebben jullie er beide vrede mee. En idd, ongesteld zijn is niet het fijnste aan vrouw zijn... wens je alle goeds meid
En na een bbz. Ik ga deze keer al met 6 weken en dan met 8 bij de vk. Moet die trouwens nog wel even op de hoogte gaan stellen deze week. Denk als ik de 5 weken heb aangetikt. Bij mijn eerste twee zwangerschappen had ik pas een eerste echo bij 11 weken. Pff. Was echt niet te doen. Zeker omdat ik me helemaal niet zwanger voelde.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 ♡ 16 oktober Groen - 30 jaar- 3e kindje 17 oktober Owl - 27 jaar - 2e kindje 18 oktober Nosilla - 27 jaar - 2e kindje DCG - 32 jaar- 2e kindje 19 oktober 20 oktober Loveyoga - 32 jaar - 3e kindje Sooff - 28 jaar - 2e kindje 21 oktober 22 oktober Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje 23 oktober Kon87 - 32 jaar - 3e kindje 24 oktober Eulalia - 29 jaar - 4e kindje Pioenne - 30 jaar - 1e kindje 25 oktober Lamia -27 jaar- 3e kindje 26 oktober 27 oktober Gandy - 37 jaar - 3e kindje 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (9) ♡♡♡ Afspraken: 26 februari - 11:30u eerste echo - Groen 28 februari - 15:00 echo locatiebepaling -Kon87 2 maart - 10:30u eerste echo -DCG 3 maart - 14:00u eerste echo - Eulalia 4 maart - intake vk - Loveyoga 9 maart- eerste echo - Loveyoga 12 maart - 10:45u eerste echo - Owl 12 maart - 11:45 eerste echo + intake gyn - nosilla ♡♡♡
Hallo dames, ik meld me ook graag aan. Nu een jaar bezig en 3 miskramen verder vind ik het wel erg spannend. Maar gister op Nod een duidelijke test, dus vol goede hoop