Nee dat kan ik me voorstellen. Zou het eens navragen. Hihi ja kun je heel goed nu al bestellen als de datum er niet op hoeft. Wanneer sturen jullie de kaartjes? Mijn man vindt een paar dagen na de geboorte eigenlijk te laat. Ik denk juist na een week is ook prima.
@Lin18 Hebben jullie zo’n bord voor aan het raam? Ik weet nog niet wat wij gaan doen eigenlijk... De vorige keer hebben wij de kaartjes een week na de geboorte gestuurd geloof ik. Niet eens echt heel bewust. Meer van ‘ohja, die moeten we ook nog op de bus doen’ haha!
Ik vind het juist leuk de kaartjes zo snel mogelijk op de bus te doen. En het liefst zet ik nog niets op fb/insta tot de kaartjes bezorgd zijn. Dat vind ik ook eigenlijk het oorspronkelijke doel van die kaartjes, laten weten dat je kind er is! T kost al geld zat die kaartjes! Holy moly! Ik druk dus een uur of 2-3 na de geboorte op bestellen en de enveloppen ga ik dit weekend maar eens schrijven. Herkenbaar trouwens van het minder bewegen! En vooral overdag! ‘S nachts haalt ie het in! Men ik heb ook al een aantal keer gedacht van wow dit zou best eens een eerste wee kunnen zijn! Wel gek dat ze met zwangerschapsdiabetes dan toch ineens het weer loslaten... waarom dan in hemelsnaam al die moeite met prikken enzo. Raar! @DCG houd vol! Ik hoop dat jij de volgende bent! Denk dat ik daarna ben met m’n geplande keizersnede
Vorige keren hebben we de kaartjes zo'n week na de geboorte verstuurd. We zitten er nu aan te denken om een digitale kaart te maken, of een kaart met QR code waarmee je de kleine op film kunt zien. We willen namelijk eigenlijk geen mensen ( behalve close familie en vrienden) over de vloer nu met de corona. K zit te denken aan een suffe zin erin als 'met corona om iedere hoek, nu even geen bezoek.' Hoef nu ook even geen 16 collega's ( waarvan deze week al 4 getest zijn!) in de buurt van mn pasgeboren kindje bijvoorbeeld.
Die geboortekoekjes is trouwens een goede tip ( weet niet meer wie die gaf) , zijn mooi in plastic verpakt en zo uit te delen op school en opvang
Wij hebben een bord zoals op de foto maar dan een eigen ontwerp. Makkelijk er op te plakken en klaar Hihi zo zou ik ook zijn. Belangrijkste weten het dan toch al. @Eulalia Ja door fb zijn ze bijna overbodig he Wel jammer eigenlijk. Wij gaan ze ook meteen erna invullen en bestellen maar duurt 1 tot 3 werkdagen voor je ze binnen hebt. Vandaar dat mijn man het te lang vond. Hier ook geen bezoek behalve familie. Jammer dan voor die mensen maar loop het risico liever niet. Stuur wel een foto Ook voor jezelf he. Je weerstand is niet optimaal nu en na de bevalling. Mijn moeder vroeg gister of ik mee deed herfststukje maken in café hier in de buurt. Op 8 oktober in een groep van 10. Ze vond het maar raar dat ik niet mee ging. Ze wilt het maar niet snappen. Wil overal met me naartoe, ik heb toch vrij.... Om gek van te worden....
Dat is een leuk idee zo’n qr code! Wij zitten ook echt niet te wachten op heel veel bezoek straks. Sommige mensen in onze omgeving nemen het ook niet zo nauw met de maatregelen, dus die wil ik echt niet over de vloer hebben.
Dat was ik! Fijn hé! Liggen er hier 120 klaar! goeie van zo’n zin! Ik pik m en vul m aan haha “Met Corona op iedere hoek, nog even geen bezoek, wij geven wel een seintje wanneer het tijd is voor een wijntje” en de een krijgt natuurlijk eerder een seintje dan de ander haha
Nou is maar net wat lukt idd qua kaartjes. Datum, gewicht, lengte willen we erop en dat weten we nog niet . Dus zal altijd wel paar dagen overheen gaan.. Enveloppen zijn wel vast geschreven!
@Lin18 Zo’n bord is leuk! Ik zat daar laatst ook naar te kijken, maar mijn vriend was wat minder enthousiast haha! Snap ik dat je niet meegaat met je moeder. Zou dat soort dingen nu sowieso ook niet op gaan zoeken.
Hihi das een goeie Ja wij ook. Mijn man wou ze dan nu bestellen en die gegevens er zelf op schrijven. Maar dat vind ik ook weer zoiets... Enveloppen ga ik morgen schrijven. Ja he. We hadden geen zin om tuin bord te klussen en wat je besteld moet nog een paal onder. Dit nu al in huis, ideaal. Nee niet opzoeken idd en een avond weg met bijna 39 weken hoeft voor mij ook niet. Mja breng ze dat maar aan het verstand
Jaaaaa die aanvulling is helemaal top !! K heb er net ook 120 besteld, scheelde maar een paar euro met de 60, super handig! Nog even een dienblad ofzo scoren bij de action om ze op te leggen en klaar , top
Nee dat hebben wij ook, veel vrienden die er lak aan hebben en je gewoon willen kussen en kroelen enz. En dan zeg ik doe maar even niet, kussen ze wel mn man :/ Ja, nee nu ff niet zeg
@Tijm86 heb je nog wel een groei echo van 36 weken? Ik zou gewoon aangeven bij je vk dat je niet langer dan 40 weken wilt door lopen. Hopelijk besluit de kleine man om eerder te komen. @Lin18 wat leuk dat je een geboortebord hebt besteld. Ik heb heel lang lopen twijfelen en heb besloten een toffe slinger te bestellen voor bij ons op de openslaande deuren aan de voorkant van het huis. @Eulalia ik heb wat gemist hahaha wat ligt er klaar? Wellicht dat ik het idee kan overnemen. haha beter gejat dan slecht bedacht De geboortekaartjes bestel ik ook pas na dat hij er is. Wil de datum en het gewicht er op, vind ik leuk. Ik heb alle adressen in mijn account gezet en ga ze via hen versturen, lekker lui en hoef ik geen enveloppen te schrijven Sinds vandaag menstruatieachtige krampen onder in mijn buik. Niet heel heftig maar kan ook niet echt mn vinger er op leggen wat het is. Heel veel heb ik niet gedaan vandaag. Maar ff afwachten. Ze zijn verder niet pijnlijk ofzo. Morgen de groei echo, ben heel benieuwd hoe groot de kleine man is.
Spannend , misschien toch wat voorweeen ? Die groeiecho heb k al gehad, nu komen er geen echo's meer. Ja k ga het wel aangeven, stop der maar weer een ballonnetje in dan issie er zo Veel plezier morgen bij de groeiecho!