Ik zou niks meenemen. Baby’s rollen er doorgaans niet uit. Als het begint te rommelen en je gaat dan lekker naar huis heb je nog alle tijd. veel plezier vandaag!!
@Gandy ik sluit me bij je aan! Ik begin het echt heel erg zat te worden. Baby is zó druk dat ik echt niet in slaap kwam. Rond 1.30 werd het pas rustig. Tussen die tijd en 6.00 in de ochtend een record van 7 toiletbezoekjes gehad. Hij heeft zich kennelijk ín mijn blaas genesteld om te gaan slapen. En de kinderen werden om 7.15 wakker. Gelukkig mocht ik nog even blijven liggen maar ik ben echt zó kapot .
@Lin18 Als het je een fijner en geruster gevoel geeft zou ik de spullen gewoon meenemen. Maar op zich ben je zo ook weer zo thuis als het begint te rommelen. Wat vervelend die drukke baby’s in de nacht. @Kon 87 En 7x naar de toilet! Pfffff dat is ook vermoeiend zeg.
@Lin18 ik zou het zelf wel meenemen. Je weet nooit hoe snel het gaat haha. Balen dat veel weer slecht geslapen hebben. Hier wel goede nacht gehad. Maar idd wel vaker eruit om te plassen.
Vreselijk idd! Dan heb ik even geslapen, word wakker, moet plassen, kijk ik op de wekker: 3 kwartier pas verder.... Vreselijk!! Heb uiteindelijk van half 4 tot half 8 geslapen.... Vanmiddag maar even dutje doen... We zijn vast voorbereid op de slapeloze nachten straks.....
@DCG heel veel Succes vandaag! Hopelijk heb je de kleine meid snel in je armen!!! @Gandy wat vervelend van het slecht slapen. Ik heb een dochter die mij rond 2 uur wekt al een week, geen idee waar ze last van heeft. Wellicht beetje besef dat er dingen gaan veranderen. Daarnaast moet ik ook elke keer om 2 uur plassen. Ik doe met je mee en ga vanmiddag ff een dutje doen. @Lin18 zou ook gewoon de spullen meenemen. Op zich zie 45 km niet heel ver en ben je zo thuis. Belangrijk is dat je doet wat goed voelt. Veel plezier bij je ouders zo benieuwd hoe lang we nog moeten wachten tot de babies er zijn. Super spannend allemaal. Het cadeautje voor m’n dochter is besteld, die krijgt ze van haar broertje als hij er is. Ik ben nu al benieuwd naar haar reactie.
Hier ook cadeautjes voor de jongens als de kleine meid er is. Voelen ze zich misschien minder achter gesteld haha. Weet nog toen ons jongste zoontje werd geboren. De oudste best jaloers was. Ook al kreeg hij toen ook een cadeautje. Hij was toen 2 jaar en 9 maanden. Jongste is nu 2 jaar en 3 maanden. En oudste net 5 dus die snapt het ook al meer. Soms ook echt slimme vragen zoals. Hoe komt de baby in je buik dan. En wat als de baby er niet uit wil haha.
Ik zou niks meenemen, idd baby's rollen er ( helaas haha) niet zomaar uit. Een cadeautje voor de andere kids hebben we niet , was k ook niet van plan eigenlijk. Een baby erbij en volle bak aandacht van opa en oma ( wat ze super vinden) is hier voldoende. Zo vervelend he die nachten !! Vannacht was k zo moe, dat k eindelijk een keer goed geslapen heb en maar 1 keer wakker ben geweest. Zal vannacht wel weer anders zijn ben k bang!
Ik ben vanmorgen ook nog maar heel eventjes op bed gaan liggen. Het was maar een klein powernapje, maar het heeft wel wat geholpen. Wij hebben ook een paar kleine cadeautjes voor onze dochter. Ik weet niet of we het allemaal geven. Ze is pas 1,5 jaar, dus waarschijnlijk zal ze het toch allemaal niet echt begrijpen, maar is toch leuk om iets te geven.
Bedankt dames Zal zien wat we doen. Vervelend van die gebroken nachten. Smiddags meer even liggen als dat mogelijk is. Probeer ik ook meestal. Niet dat ik altijd slaap maar even liggen doet wel altijd goed. Nu even in bad, gister toch te lang gezeten en rugpijn. Misschien dat de warmte helpt, meestal wel. Wij hebben geen kado voor onze zoon. Maar is natuurlijk anders met jonge kinderen.
Even vlugge update; de eerste 2cm zijn al in de pocket heb goede weeen en ook bloedverlies. Nog een klein beetje meer ontsluiting en dan ga ik de ballon verliezen! Ze hebben hier allemaal goede hoop voor òf vanavond nog òf morgenochtend bevallen.... spannend!
Ballon is er nog steeds niet uit Hoe snel het eerst ging, zo gestaag gaat het nu weer.... wel weer opnieuw flink bloedverlies dus er is wat aan het rommelen bij de bmm....
Gaat helemaal goed komen. Er is sowieso iets aan de gang. En wie weet gaat het dadelijk weer ineens heel snel.
Ja goedkomen doet het sowieso we geven de moed niet op, maar had wel verwacht dat ie er nu onderhand uit zou zijn... maarja, we kunnen niks forceren en laten het zijn beloop.... Wordt vervolgd