Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!!! Leuke naam zeg:) geniet van jullie meisje !!

Gandy vindt dit leuk.
  2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd !!! :) wat fijn eindelijk jullie meisje er ! En ook al zo'n leuk naam :) Genietse!!

3. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Wat zuur zeg! Ook bier kratjes gaat hier niet werken ben ik bang. Het hoofdbord heeft heel brede poten en daar gaat niks onder passen. Heeft jullie box spring dat ook?
    Daarnaast hebben we een plank boven het bed die er voor zorgt dat het hoofdbord niet omhoog kan, dit ipv nachtkastjes ;) Als de box spring omhoog wordt getild gaat hij van het hoofdbord en zijn het twee losse delen. Echt een gedoe, dus eindelijk enige optie die we hier hebben is of een extra top matras of toch een ander bed lenen/huren. Ik hoop dat voor jou de bier kratjes werken en dat het lukt.

Bij de geboorte van mijn dochter hebben ze nooit moeilijk gedaan over de hoogte van het bed. Het bed is 65cm dus eigenlijk moet er wel 10 cm bij voor de vk en kraamverzorgster.

4. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Gandy & @DCG gefeliciteerd, geniet van de meiden ♡♡

Gandy vindt dit leuk.
  5. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @DCG Jaaa ze is er. Gefeliciteerd!!
    Wat is het nog snel gegaan dan vandaag.
    Fijn dat alles goed is, mooie naam.
    Geniet ervan!

6. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Mijn boxspring heeft ook brede poten. Ga dit proberen (zie bijlage).
    Geen idee of het lukt hoor. Anders gooi ik er denk ik ook een extra matras op maar zou toch fijn zijn als kraam ook gewoon het bed kan verschonen :o:.

Heb trouwens uit nieuwsgierigheid net even gekolfd (met elektrische kolf). Kwam ongeveer 5 ml uit. Geeft de burger moed! Ga morgen voor de zekerheid even een spuitje in de vriezer gooien en dan geloof ik het verder wel. Maar t is fijn om te weten dat mn lijf t wel weer snapt :).

Bijgevoegde bestanden:

Eulalia en Tijm86 vinden dit leuk.
  7. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    super slim! Dat is wel een goed idee dan weet je zeker dat het gaat. En eens is wel fijn voor de kraamzorg om er goed bij te kunnen. Wat goed dat er iets uit is gekomen. Is kolven niet erg? Iemand vertelde me ooit dat colostrum de belangrijkste voeding is voor de baby en kan je dat niet weg kolven? Wellicht heel domme vraag..

8. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik heb die vraag ook eerst gegoogled ;). Maar de samenstelling v melk na de geboorte verandert schijnbaar niet. Daarom schijnt tandem- voeden ook geen probleem te zijn :)

AnnekedB vindt dit leuk.
  9. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    TOP! Wellicht toch een proberen dan. Ben benieuwd of het lukt. En tandem voeden ga ik hier niet doen hahaha

10. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    @Gandy wauw gefeliciteerd!! Ook met 36 weken dus, mooi gewicht ook! Fijn dat de bezoekregels nog zo zijn, was hier ook idd.

@DCG gefeliciteerd met jullie kleine meisje! ! Wat een klein popje! Zo fijn voor je dat je zwangerschap nu voorbij is ook na al het gedoe.

Hopelijk kunnen jullie beiden lekker genieten van je kraamtijd!

11. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou en de kleine? Alles goed?

12. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Pff hier net een boedha beeld op mijn grote teen laten vallen. Is gekneusd en doet echt veel pijn. Gelukkig hoefde ik tussendoor de oudste niet te halen. Want lopen gaat moeilijk. En gelukkig haalt mijn moeder de oudste uit school.
    Hoop niet dat ik komende dagen dan ga bevallen. En dat het sbel over is.

Trouwens. Wel een handige tip met zn plank ertussen. Alleen bij ons kan t alsnog niet. Hebben gewoon geen loonruimte meer als we het bed naar voren schuiven. Gelukkig maakt de vk er geen issue van. En bed opmaken kan mijn man. Eventuele controles op de massage tafel.

Missannie vindt dit leuk.
  13. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Wauw @Gandy en @DCG proficiat met jullie meisjes! Ze zijn er gewoon al :o:

Vandaag verhuizen jeeeej! En dan hopelijk binnenkort ook met zn drietjes zodat ik geen 4kg-baby hoef te persen ;)

Tijm86 en Missannie vinden dit leuk.
  14. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Oeh spannend zn verhuizing. En vermoeiend nu nog. Maar ook leuk! Moeten jullie nog dan veel doen?
    Veel succes vandaag.

15. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ben ook benieuwd hoe het met @Groen en de kleine is.

16. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Auw! Dat is vervelend zeg! Hopelijk de pijn weg voordat de bevalling begint. Misschien even goed je voet omhoog houden en wat koelen tussendoor?

Ik krijg steeds vaker harde buiken en af en toe wat pijnlijke krampen erbij. Maar geen regelmaat net zoals zaterdagavond. Maar wel fijn om te merken dat mijn lijf iets aan het doen is.

17. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Keuken nog wat werk aan, maar leefbaar voor nu, en volgend jaar de tuin, maar verder is alles helemaal vernieuwd dus gelukkig niet veel werk meer :) Ben vooral blij dat de baby besloten heeft niet tijdens de laatste dagen vóór verhuis te komen, toch wel wat stressvol zo...

18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hoe is het met iedereen? Hier echt zó beroerde nacht gehad! Wel vroeg gaan slapen, sliep al 21.30 volgens mij maar werd 2.15 wakker en heb het 5.00 zien worden. 6.45 de wekker pff vandaag rustig aan. Maar lastig want de schoonmaakster komt van 8.45-11.45 cadeautje van m’n schoonmoeder, ik ken die vrouw zegmaar niet... lastig om dan toch op m’n gat te zitten. Hebben jullie dat ook zo erg!? Dat je moeilijk die rust kunt pakken?
    Gisteren ben ik wel heeeeerlijk nog naar de sauna geweest in m’n eentje! Kreeg nog een cadeautje! Super attent! Badcape, scrubzout en 2 cremetjes!
    m’n man brengt nu de kids naar school! Ben benieuwd hoeveel roddels dat oplevert haha

AnnekedB en Gandy vinden dit leuk.
  19. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Het begint een beetje te rommelen today is not THE day! Hoop dat t laatste stukje indaling is! Voor de zekerheid straks vast tasje maken voor de kids!

AnnekedB en Gandy vinden dit leuk.
  20. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Wat naar dat je slecht geslapen hebt. Hopelijk kun je straks nog rusten.
    En heerlijk lekker naar de sauna. Na de bevalling ga ik ook weer. Naja pas na half jaar denk ik i.v.m de borstvoeding. Anders.moet ik zoveel kolven haha.

Wel spannend dat het begint te rommelen. Hoe ver ben je? Is aan de andere kant wel fijn toch als de bevalling uiteindelijk achter de rug is. Of was je nog dingen van plan?
    Hier kan ik mijn rust wel goed vinden. Alleen als de kids er zijn dan is dat lastig.

Deel Deze Pagina