@Eulalia gefeliciteerd! En idd een net gewicht. Leuke naam ook. @Pioenne wat snel zeg! En idd raar dat je dan eerst een test moet doen. Lijkt.mij ook geen pretje tijdens de weeën. Kwa aanhap zou ik een ibclc gecertificeerde lk inschakelen. Kunnen vaak ook goed de tong riem en lip bandje bekijken. Vk en kraamzorg hebben daar vaak niet voor geleerd.
@Pioenne gefeliciteerd met je dochter! En lekker genieten. Hopelijk geen geelzucht en lukt het aanhappen uiteindelijk wel. @Eulalia gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!!! Lekker genieten en lekker knuffelen!! Heerlijk om zo relaxed te zijn. ik kan niet wachten tot de kleine er is. Maar hij moet toch ff blijven zitten tot het moment dat ik weet of ik weer naar mijn eigen vk mag. Ik wil niet met weeën in de auto, wat een hell
@Eulalia Gefeliciteerd! Geniet ervan. Fijn dat alles goed gegaan is. @Pioenne wat ging dat snel dan. Wat vreemd dat je een covid test moest doen. Nu lekker genieten van jullie kleintje. Mooie naam ook
@Pioenne Wat een mooi verhaal! En wat een snelle bevalling ook zeg. Een beetje gek van die test nog die tussendoor kwam. Nu lekker genieten! Nu wil ik ook met al dit babynieuws haha!
Wel fijn. Ik had het tot gisteren ook niet. Maar nu ineens ben ik er klaar mee haha. Nou de krampen en lichte voorweeen vabmiddag hebben niet doorgezet helaas.
Helaas... Misschien is je lijf zich toch aan het klaarmaken voor de bevalling en zet het later deze week door. Vandaag ook flink last gehad van harde buiken. Soms met krampen erbij. Helaas geen regelmaat erin zoals afgelopen weekend.
@Pioenne gefeliciteerd met jullie dochter! Heerlijk die roze wolk, en wat een vlotte bevalling zeg. Geniet ervan @Eulalia gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet van de kraamperiode Leuke namen hebben jullie!
Hier week 39 en mnr daalt in en gaat weer omhoog. Ik kan niet wachten tot we klaar zijn met zwanger zijn en de kleine mogen knuffelen
Ik kreeg even geen meldingen en Hoppa! Vol babynieuws. Van harte gefeliciteerd @Pioenne en @Eulalia. Wat leuk dat je voor Stach bent gegaan . Hoe vinden je meiden de kleine man? En wat een vlotte bevalling @Pioenne ! Je hebt met die Corona-test tussendoor wel een heel typerend 2020 bevallingsverhaal! Ik heb trouwens 2 kinderen gehad die het aanhappen niet snapten. Als je wil heb ik misschien nog wat tips waar je iets aan hebt. Geniet van de kleintjes dames!
Heb ik weer. Ik stond een uur geleden op van de bank. En ik voelde wat ‘lopen’. Maar de druk is inmiddels zo groot van beneden dat het urine zou kunnen zijn, of wat vruchtwater. Mijn slipje was helemaal nat en mijn joggingbroek ook aan de onderkant. Toen ik in mijn slipje keek zat er ook nog een druppeltje vers bloed. Mijn vriend en ik hebben allebei geroken aan mijn slipje maar het ruikt niet naar urine. Het ruikt meer naar afscheiding eigenlijk. Een beetje weeïg. Verloskundige gebeld en ze weet het ook niet obv mijn verhaal. Kan een scheurtje zitten bovenin en dat daar vruchtwater uitkomt. Kan ook zijn dat het afscheiding is dat door het indalen komt. Van tevoren had ik wel een paar harde buiken met krampen. Nu de nacht gewoon afwachten en morgenochtend om 9.00 uur weer bellen. Hopelijk kan ik nog een beetje slapen...
@Missannie. Jeetje wat spannend! Wat denk je dat het is? Of wat hoop je? Misschien starten de weëen wel vannacht! Zal wel een onrustig nachtje worden
Hoe dan ook onrustig inderdaad... Ik liep net naar boven om me klaar te maken voor het slapengaan. En ik bukte even en toen liep er toch weer wat uit. Gemengd met een klein beetje rood. Toevallig dat ik net zo’n kraamverband in had gedaan. En ik had ook net geplast van te voren. Dus dat kon het niet meer zijn.
Dat is echt een gek idee haha! Ik blijf maar twijfelen of het nu wel of geen vruchtwater is. Het is niet zo dat het dus blijft lopen als ik sta. Ergens hoop ik dat als het echt vruchtwater is de weeen nog even niet doorzetten, zodat ik nog wat kan slapen. Voor zover dat nog gaat natuurlijk...