Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    O dat is snel gegaan dan zeg ! :) Genietse van jullie meisje!!

Pioenne vindt dit leuk.
  2. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Oooh wauw proficiat! Gewicht inderdaad netjes. Genieten maar met jullie nieuwe gezinslid ;)

3. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @Eulalia gefeliciteerd! En idd een net gewicht. Leuke naam ook.

@Pioenne wat snel zeg! En idd raar dat je dan eerst een test moet doen. Lijkt.mij ook geen pretje tijdens de weeën.
    Kwa aanhap zou ik een ibclc gecertificeerde lk inschakelen. Kunnen vaak ook goed de tong riem en lip bandje bekijken. Vk en kraamzorg hebben daar vaak niet voor geleerd.

4. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Pioenne gefeliciteerd met je dochter! En lekker genieten. Hopelijk geen geelzucht en lukt het aanhappen uiteindelijk wel.

@Eulalia gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!!! Lekker genieten en lekker knuffelen!! Heerlijk om zo relaxed te zijn.

ik kan niet wachten tot de kleine er is. Maar hij moet toch ff blijven zitten tot het moment dat ik weet of ik weer naar mijn eigen vk mag. Ik wil niet met weeën in de auto, wat een hell :roflmao:

5. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Eulalia Gefeliciteerd! Geniet ervan. Fijn dat alles goed gegaan is.

@Pioenne wat ging dat snel dan. Wat vreemd dat je een covid test moest doen. Nu lekker genieten van jullie kleintje. Mooie naam ook :)

6. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat een mooie naam ook!

7. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Pioenne Wat een mooi verhaal! En wat een snelle bevalling ook zeg. Een beetje gek van die test nog die tussendoor kwam. Nu lekker genieten!

Nu wil ik ook met al dit babynieuws haha!

Tijm86 vindt dit leuk.
  8. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ja he haha ik ook ! Wij willen ook babykroelen:)

Missannie vindt dit leuk.
  9. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie "ongeduldig" :roflmao: Ligt aan mij waarschijnlijk maar ik heb dat totaal niet haha:roflmao:

Kon 87, AnnekedB, Tijm86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Wel fijn. Ik had het tot gisteren ook niet. Maar nu ineens ben ik er klaar mee haha.
    Nou de krampen en lichte voorweeen vabmiddag hebben niet doorgezet helaas.

Lin18 vindt dit leuk.
  11. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Helaas... Misschien is je lijf zich toch aan het klaarmaken voor de bevalling en zet het later deze week door.

Vandaag ook flink last gehad van harde buiken. Soms met krampen erbij. Helaas geen regelmaat erin zoals afgelopen weekend.

12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    @Pioenne gefeliciteerd met jullie dochter! Heerlijk die roze wolk, en wat een vlotte bevalling zeg. Geniet ervan

@Eulalia gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet van de kraamperiode

Leuke namen hebben jullie!

13. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hier week 39 en mnr daalt in en gaat weer omhoog. Ik kan niet wachten tot we klaar zijn met zwanger zijn en de kleine mogen knuffelen

Missannie en Lin18 vinden dit leuk.
  14. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Ik kreeg even geen meldingen en Hoppa! Vol babynieuws. Van harte gefeliciteerd @Pioenne en @Eulalia. Wat leuk dat je voor Stach bent gegaan :):). Hoe vinden je meiden de kleine man?

En wat een vlotte bevalling @Pioenne ! Je hebt met die Corona-test tussendoor wel een heel typerend 2020 bevallingsverhaal!
    Ik heb trouwens 2 kinderen gehad die het aanhappen niet snapten. Als je wil heb ik misschien nog wat tips waar je iets aan hebt.

Geniet van de kleintjes dames!

15. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hoop dat het bij mij ook nog gaat komen :)

16. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Heb ik weer. Ik stond een uur geleden op van de bank. En ik voelde wat ‘lopen’. Maar de druk is inmiddels zo groot van beneden dat het urine zou kunnen zijn, of wat vruchtwater. Mijn slipje was helemaal nat en mijn joggingbroek ook aan de onderkant. Toen ik in mijn slipje keek zat er ook nog een druppeltje vers bloed. Mijn vriend en ik hebben allebei geroken aan mijn slipje maar het ruikt niet naar urine. Het ruikt meer naar afscheiding eigenlijk. Een beetje weeïg. Verloskundige gebeld en ze weet het ook niet obv mijn verhaal. Kan een scheurtje zitten bovenin en dat daar vruchtwater uitkomt. Kan ook zijn dat het afscheiding is dat door het indalen komt. Van tevoren had ik wel een paar harde buiken met krampen. Nu de nacht gewoon afwachten en morgenochtend om 9.00 uur weer bellen. Hopelijk kan ik nog een beetje slapen...

AnnekedB vindt dit leuk.
  17. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @Missannie. Jeetje wat spannend! Wat denk je dat het is? Of wat hoop je? Misschien starten de weëen wel vannacht! Zal wel een onrustig nachtje worden :|

18. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Hoe dan ook onrustig inderdaad... Ik liep net naar boven om me klaar te maken voor het slapengaan. En ik bukte even en toen liep er toch weer wat uit. Gemengd met een klein beetje rood. Toevallig dat ik net zo’n kraamverband in had gedaan. En ik had ook net geplast van te voren. Dus dat kon het niet meer zijn.

19. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Klinkt toch wel als een scheurtje.. maar in dat geval heb je ws morgen al je baby! :rolleyes:

20. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dat is echt een gek idee haha! Ik blijf maar twijfelen of het nu wel of geen vruchtwater is. Het is niet zo dat het dus blijft lopen als ik sta. Ergens hoop ik dat als het echt vruchtwater is de weeen nog even niet doorzetten, zodat ik nog wat kan slapen. Voor zover dat nog gaat natuurlijk...

Deel Deze Pagina