Dat wordt dus echt niet meer slapen voor mij... Om het half uur moet ik plassen. Fijn. En heb telkens (voor)weeen. Dan weer 4 min ertussen, dan weer 10 min, dan weer 5 min. De ene doet best wat pijn, de ander valt mee. Irritant zeg. Hopelijk is het snel ochtend, en hopelijk kan ik nog een héél klein beetje slapen. Al is het maar een uurtje zo. Heb wel een warme kruik tegen mijn buik. Dat is wel erg prettig tegen de krampen.
Heb ook nog geen oog dichtgedaan. Bij t verhogen vh bed mn bekken overbelast. Auw! Vandaag alleen thuis met peuter en kleuter . Hopelijk houd je er een baby aan over @Missannie !
Toch nog een uurtje geslapen net. Nu weer helemaal wakker. Het was even wat rustiger volgens mij. En net begon ik weer wat harde buiken en krampen te krijgen. Maar nog echt geen goede regelmaat. Ik wacht maar gewoon af. Hoop dat het snel ochtend is @Kon 87 Auw wat naar! Heb je wel een paracetamol ingenomen tegen de pijn? Hopelijk kun je toch wat slapen nog. Misschien dat iemand je straks kan helpen met de kinderen?
@Missannie wat spannend! Hopelijk zet het vandaag door? Hoefde je niet je slip of maandverband te bewaren voor de vk, zodat ze ff konden kijken? @Kon 87 wat zuur van je heupen, dat kan echt pijn doen. Hopen dat je peuter en je kleuter zich gedragen vandaag ze zijn in ieder geval net zijn tweeën en kunnen elkaar vast prima vermaken Hoe is het bij de rest? Rustige nacht gehad?
@Missannie spannend zeg! Klinkt wel als vruchtwater. Of je slijmprop? Hopelijk kun je vandaag nog wat slapen als t nog niet doorgezet is. En zo wel Dan veel succes! @Kon 87 pijnlijk! Ja met pijn slapen is lastig. Hopelijk kan iemand je helpen vandaag, zodat jij even kan liggen Hier wel een goede nacht gehad. Krampen zijn ook weer weg. Zometeen controle bij de vk.
@AnnekedB Daar heeft ze niks over gezegd. Zat nog wel te twijfelen. Ik vond het nogal vies om dat slipje en die joggingbroek te laten liggen, dus die heb ik meteen in de wasmachine gegooid. Van het maandverband daarna wel een foto gemaakt dat je de rood/roze kleur ziet, maar wel weggegooid. Het is zo onregelmatig nog. Net ineens weer een flink pijnlijke kramp. En nu weer alweer bijna een half uur niks.
@Loveyoga Er zat verder geen slijm bij. Was echt als water zeg maar. Maar de afgelopen dagen verloor ik iedere dag wel een heel klein beetje slijm. Maar geen grote stukken. En fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Succes bij de vk straks!
@Missannie spannend, hopelijk zet het nu dan door, klinkt toch wel echt meer als vruchtwater! Wel vervelend van je slechte nacht . @Kon 87 vervelend zeg ! Hopelijk kunnen je kids zich een beetje goed zelf vermaken vandaag , kun jij een beetje rustig aan doen. Of geef ze wat extra YouTube kids tijd , wil ook helpen Hier eigenlijk wel een prima nachtje geslapen, alles rustig in elk geval
@Missannie spannend! Hopelijk zet het door. Rust nog maar even uit als dat kan. Oh dat klinkt pijnlijk. Hopelijk laten ze je een beetje met rust. Sterkte! @Loveyoga suc6 bij de vk Hier nog ff 2 uurtjes geslapen vanmorgen. Vannacht bandenpijn en menstruatie achtige pijn in mijn bovenbenen. Niet fijn mja.
@Pioenne van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een prachtig gewicht voor de termijn zeg!! En wat een rappe bevalling ook, zo jammer dat je een uur moest wachten voor die stomme test! Zal vast een zwaar uur geweest zijn... nu lekker genieten meid ❤️ @Eulalia van harte gefeliciteerd met Stach!! Leuk dat je toch voor die naam bent gegaan! Hopelijk een spoedig herstel van de keizersnede en lekker genieten ❤️ @Missannie spannend hoor! Klinkt idd als een scheurtje! Hopelijk zet het dan nu snel door en mag ook jij heel snel lekker knuffelen Hier gaat alles zo goed! Lichamelijk ben ik al vrijwel direct na de bevalling zoooooveel beter! Ik ben de volgende ochtend zelfs zelfstandig uit het ziekenhuis gelopen De kleine meid doet het super! Gister zat ze nog maar 18gr onder haar geboortegewicht! Vandaag zitten we pas op dag 6 maar jeetje wat is ze snel qua ontwikkeling en wat voel ik mij met de dag fitter. Het is echt heerlijk genieten hierzo, dus sorry dat ik wat afwezig ben (soms kom ik er ook echt niet aan toe) maar ook ik blijf hier gezellig hangen hoor om nog lekker over onze baby’s te kletsen Hier even pronken met mijn kleine lieverd Bekijk bijlage 664865
Ahhh wat een knappe meid!! heerlijk genieten jij! Fijn dat alles goed gaat en dat ze t zo goed doet !!
Jaaaa het is gewoon overweldigend hoe fijn en gelukkig we ons voelen! We zijn allemaal zo verliefd op haar en haar grote broer is niet bij haar weg te slaan! Echt intens genieten dit. Hopelijk mag jij ook snel knuffelen en genieten!
Ik kan met geen mogelijkheid stilzitten haha! Net maar even met mijn dochter in de tuin gespeeld. De weeen zijn ineens weer weg. Zo vervelend. De vk net gebeld en ze komt dadelijk langs. Dan maken we even een plannetje. Ik verlies nu volgens mij geen vruchtwater meer. Ik zat al te zoeken op internet dat dat met een scheurtje blijkbaar kan. Hoeft niet de hele tijd eruit te lopen. Iemand ervaring mee? @DCG Wat fijn dat het zo goed gaat! En dat je je zoveel beter voelt. Het is je enorm gegund met alle ellende die je hebt gehad. En wat een schatje zeg!
Blijft toch spannend! De weeen kunnen zomaar ineens in alle hevigheid terugkomen hoor Ben benieuwd wat de vk zegt en of het idd vruchtwater is wat je verliest. Het kan zeker wel dat het bij een klein scheurtje niet steeds eruit blijft lopen, heb er dan wel geen ervaring mee, maar hierbij blijft je vruchtwater vaak ook “bijgevuld” zoals hoe ik het weet. Succes zometeen!! Lief van je ❤️ Ben ook zo enorm dankbaar dat ik nu zo mag genieten na alle ellende, maar de pijn is het dubbel en dwars waard geweest! (En nu ook alweer vergeten )
Balen! Je zit dan toch te wachten tot het door gaat zetten he .. Hier geen ervaring met een vliesscheurtje, volgens mij vult het vruchtwater zich dan inderdaad weer vanzelf aan. Benieuwd wat je verloskundige straks zegt
@DCG Wat een schatje!! Wat fijn dat je je beter voelt. Heerlijk om zo te kunnen genieten samen en dat grote broer zo blij is. Geniet ervan!
@DCG oh wat een popje! Ze lijkt al zo groot. En fijn dat jullie lekker genieten en dat je de pijn weer vergeten bent.