Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja heb ik ook sinds 2 dagen. Vooral savonds op de bank. Warmte helpt wel ff merk ik. Verder rustig aan doen idd.

Idd duurt nog ff. Heb t ook nu pas hihi.
    Wel ergens fijn dat ze meeleven natuurlijk.

Hier ook volgende week vakantie, daarom zou het fijn zijn dan te bevallen. Dan is zoon gewoon thuis.

Tijm86 vindt dit leuk.
  2. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Hier ook herfst vakantie. Net naar de speeltuin geweest met de kids. En stuk gelopen. Voel het dan ook wel kwa harde buiken.
    Verder idd ook soms harde buiken. Ook als ik zit. Maar niet pijnlijk. Soms in de avond wat kramperig. Dus hoop dat al wat doet haha.
    Als ik morgen nog niet bevallen ben. Gaan we ook even het bos in.

Man heeft zaterdag nog een verrassing feestje voor zijn beste vriend. Ze zouden gaan karten (geen idee of dat door kan gaan i.v.m corona) en in de avond bij iemand wat drinken. Of de kroeg in als er teveel mensen anders zijn.
    Maar ha weet niet of dat lukt. Als k nog niet bevallen ben kan het wel. Maar Hoop al bevallen te zijn dan. Hij zei ook. Als ik bevallen ben bijv morgen. Dat hij dan vast wel in de avond dan weg kan als de kids slapen. Haha nou ligt eraan hoe ik mij voel zei ik. Maar denk het niet. Ben bij beide kids zo ontzettend moe geweest in de 1e paar weken. Is niet gek toch dat ik het gek vind als hij dan weggaat? Kijk als ik mij nou echt goed.voel is het anders.

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk morgen weer strengere maatregelen, dus of de kartbaan en de cafés nog open zullen zijn zaterdag is ook nog maar de vraag. Toen ik van de tweede bevallen was is mijn man de tweede avond thuis naar een feestje gegaan, maar dat cafeetje zat op de hoek van de straat.. tussendoor toen wel een keer gebeld omdat ze bleef huilen en ik het even niet meer wist en stond hij binnen 2 min voor mn neus haha. Weet niet hoever die vriend / café/ kartbaan is ? Als je nog niet bevallen bent en hij zo thuis dan kan t wel toch? Mits het in de buurt is dan..

4. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Loveyoga denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Al denk ik dat het nu niet door kan gaan ivm corona. Ik zou het niet fijn vinden als mijn man weg zou gaan. Maar zoals ik zei dat is wat jullie fijn vinden.

Net terug van vk, laatste keer. Heel gek.
    Baby is ingedaald en ligt er klaar voor. Dacht ik al ivm steken/harde buiken. Ze denkt dat het best deze week kan gebeuren en dat hij er binnen 3 uur is. Dit omdat mijn vorige bevalling ook zo snel ging.
    Bloeddruk was iets hoger maar nog 120/78.
    Ben benieuwd....:D

AnnekedB en Tijm86 vinden dit leuk.
  5. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    @Loveyoga . Ik zou idd even aankijken hoe je je voelt. Ik ben altijd best "makkelijk". Met t idee, de bv moet ik toch zelf doen een ik troost vaak ook het effectiefst. Daarbij gun ik hem ook graag zn uitjes. Maar aan de andere kant denk ik nu ook wel eens: "het is goed met jou". Het is allemaal al zo oneerlijk verdeeld. Soms kan je partner ook wel iets missen omdat dat het beste is voor het gezin op dat moment.
    Weer een beetje balans zoeken ;).

Maar met al die komende maatregelen zullen we wel erg in onze bubbel gaan leven denk ik!

Tijm86 vindt dit leuk.
  6. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ja als.ik nog niet bevallen ben mag hij van mij ook gaan. Is niet ver. En kroeg is gewoon in onze stad. Dus dan is hij ook zo thuis.
    Als ik mij goed.voel. gun ik het hem ook wel. Is meer dat als de andere kinderen wakker worden en hij dan weg is. Ben dan al moe en moet er dan ook voor hun uit. Maar meestal slapen ze door. Maar idd, misschien kan het n8et eens met de aankomende maatregelen.

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    K verwacht morgen dat de horeca weer de dupe is van aangescherpte maatregelen.. scholen zullen ze niet meer zo gauw dicht gooien. En eerlijk is eerlijk, als je uit eten gaat of naar een cafeetje staat de medewerker gewoon naast je tafeltje om te bedienen. Als t wel open blijft is hij in elk geval om 22.00 uur weer thuis toch ? ;).

AnnekedB vindt dit leuk.
  8. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ja of hij gaat erna nog naar zijn vrienden haha. Max 4 mensen dan. Maar misschien wordt dat ook wel aangepast.
    Ach ja. We zien het wel. Hij zegt wel dat als ik mij niet goed voel, hij dan ook niet gaat.

Tijm86 vindt dit leuk.
  9. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Gek idee.. Als je overtijd gaat heb je dan geen controles meer?

Hier ook 3x snel bevallen.. 4.5 uur het langst.. En de middelste en jongste in 2.5 uur..

Tijm86 vindt dit leuk.
  10. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Afspraak vk gehad, kon niet gestript worden. Geen ontsluiting. Dochter was bij opa en oma dus even bijgeslapen..

Net bruin slijm achtig iets verloren geen idee of het een slijmprop is of een deel. Kreeg ook menstruatie krampen. Laten we hopen op een begin!

Kon 87 en Tijm86 vinden dit leuk.
  11. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Spannend!

Hier ook weer harde buiken. En beetje kramperig. Ben benieuwd.

miich vindt dit leuk.
  12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Fijn he bij alles denk je nu zou t

AnnekedB en Loveyoga vinden dit leuk.
  13. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Heb geen afspraak meer omdat ik met gynaecoloog moet bevallen ;)

Oh das ook snel. Ben benieuwd. Man moet maar opschieten mocht hij op het werk zijn. Moet 45km rijden.

@miich jammer van het strippen.
    Spannend die kwaaltjes. Wie weet...:thumup:

14. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hoe snel was t bij jou?

15. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ah zonde.. Maar misschien heeft t toch ergens wat gedaan en begint t nu toch.. Spannend

16. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @miich wat shit dat je niet gestript kon worden. Moet je nu wachten? Of gaan ze iets anders proberen?

@Lin18 dat lijkt me ook wel gek om de laatste keer bij de vk te zijn geweest. Ik hoop dat ik vanmiddag het verlossende woord krijg en ik weer terug mag naar de vk en dan mag het ook wel beginnen :roflmao: denk echter, gezien zijn zus, dat hij ook een lang zitter is. Ze gaan met 39 weken proberen te strippen dus dat is volgende week en anders einde week 39 inleiden. Als deze bevalling maar korter is dan de eerste (fingers crossed)

hebben jullie een beetje geslapen? Hier ging het op zich wel aardig ben er twee keer uit geweest. Beetje jammer dat m’n dochtertje om half 6 wakker werd en niet meer kon slapen o_O

17. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Helaas niet doorgezet, wel een hele onrustige nacht.

@AnnekedB donderdag een gesprek in t zkh om te bespreken of inleiden een optie is. Het is wat verder weg maar het enige zkh dat eventueel bij week 40 wil inleiden ivm de bekkeninstabiliteit

AnnekedB vindt dit leuk.
  18. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Fijn he kan je eindelijk een beetje slapen denken de kids daar net even anders over haha

AnnekedB vindt dit leuk.
  19. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    6 uurtjes inleiding zoiets. 20min persen. Dus ze verwacht nu 3 uur.

@AnnekedB Ja heel vreemd. Ze komen wel nog na de geboorte langs en als ik wil komen ze tijdens de bevalling. Weet niet of ik dat doe.
    Waarom met 39w al strippen?
    Moet morgen naar gynaecoloog. Wil dan ook eens vragen hoe dat gaat. Ik wacht liever tot 41w of het zelf begint.

Hier heerlijk geslapen, niet wakker geweest tot 7.30uur. Man sliep nu slecht hihi.
    Jammer dat je dochter zo vroeg wakker was.

@miich jammer dat het niet doorzet.

AnnekedB vindt dit leuk.
  20. AnnekedB

AnnekedB Bekend lid

7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    @Lin18 gezien de suiker word ik met 40 weken sowieso ingeleid en wil heel graag dat het natuurlijk start, dus vandaar dat ze het gaan proberen met 39 weken. Hopelijk komt de kleine man eerder ;)

@miich vervelend dat het niet heeft doorgezet. Ik hoop dat ze je niet door laten lopen met je bekken instabiliteit. Het is heel pijnlijk en al helemaal als alles zwaarder wordt.

Deel Deze Pagina