Hihi lekker bezig! Cupcakes voor thuis ? Leuk Bezoek gaan we een beetje afhouden de eerste tijd, en familie en vrienden die close zijn drinken toch liever wijn en bier met kaasjes Schilderse!!
Ja wij ook, daarom invriezen. Zoals de opa's en oma's komen wel net als mn zusje en zijn zusje. De rest wachten we af. En ik hou ervan dus mocht niemand willen eten we ze zelf vast wel op
@marloesje24 zeker allemaal vruchtwater poeperds. Hopelijk dit keer niet, dan baal ik wel een beetje. wat goed bezig dames dat jullie al cupcakes hebben gemaakt, lekker ook! Hoe maken jullie de toef? Ik zat ook te denken om een cake te maken en in te vriezen maar cupcakes is ook wel handig. Hebben jullie ook vulling binnen in of kan je het dan niet meer invriezen? Ben vandaag de afspraak bij de vk vergeten (oeps!) ik had hem op volgende week staan, heel dom. Ik was vergeten dat het nu elke week is. Vandaag ook gebeld door het ziekenhuis en daar werd ik weer heel ongelukkig van. Telkens iemand anders die weer wat anders zegt dus moest heel hard huilen. Ik mag bij m’n vk blijven tot 40 weken (is alleen niet op advies van het ziekenhuis) en met 39 weken gaan ze proberen te strippen. De afspraak om in te leiden staat wel al gepland, dus dat is fijn. Nu hopen dat hij eerder komt!
Zullen we t de hormonen de schuld geven Zo jammer dat ze elkaar allemaal tegen spreken en niet de zelfde aanpak aanhouden.. Je kan zowel met als zonder smaakje invriezen. Heb dit keer gewoon normale cupcakes mix besteld. Toef maak ik van buttercreme en doe er met kleurstof een blauwe toef van maken. Dit wel op de dag zelf is lekkerder
Ik heb ze zonder vulling gemaakt met chocolade er boven op en muisjes. Hihi oeps.... Is toch goed of...? Lijkt me fijner bij vk. Hopelijk komt hij op tijd
@miich indd gewoon de hormonen Ja dat is het ook. Ik vind het ziekenhuis echt niet erg maar communiceren is daar blijkbaar erg lastig ik zal eens een receptje zoeken van buttercream, klinkt nu al lekker @Lin18 chocolade is ook een goed idee!!! Je vriest ze dan als geheel in? Met muisjes er al op? En ja het is oké dat ik gewoon tot 40 weken nu bij de vk mag doorlopen. Op 1 of andere manier heb ik echt het idee dat deze baby hudge is en dat valt wel mee volgens de vk, dus we zullen zien.
Ja al gemaakt invriezen. Zag me die chocolade niet smelten etc op dat moment hihi. Hopelijk valt het mee en komt hij op tijd
Ik doe meestal een roomkaas topping. Machtig maar lekker: https://www.laurasbakery.nl/cream-cheese-frosting/ Jammer dat het zo moeizaam ging met t ziekenhuis! Maar gelukkig mag je nu voorlopig bij je vk blijven! Wat maken jullie trouwens van de nieuwe regels rondom (kraam) bezoek? In de groepsapps van fam en vrienden wordt hier al druk gediscusseerd over wie wanneer mag komen
Ziet er goed uit! Sla m gelijk op. Hier zeggen de meeste komen wel op raambezoek de eerste dagen. Kunnen wij op t gemak een planning maken
Hier mag tijdens de kraamhulp 1 vast iemand. Geen idee hoe het zit als ze bijv in de middag weggaat. Wil wel graag mijn naaste familie over de vloer. Maar als dat niet kan Dan de week erna.
Wat vinden jullie van de verplichting van mondkapjes straks? Ik vindt het echt niet fijn. Vind dat iedereen het zelf mag weten. Want voor iedereen voelt het anders. Ik krijg het dus echt benauwd. En dan is het maar even nog. Maar ik kan me voorstellen dat als je de hele dag achter de kassa werkt, het helemaal niet fijn is. Vooral als je dus astma hebt.
@Kon 87 top! Nog beter want met roomkaas kan het lactose vrij! Ik ga hem gelijk opslaan en baksel kopen voor cupcakes. Wat voor kleurstof gebruiken jullie om het blauw te maken? Betreft de fam, al ingelicht dat ze de kraamweek niet kunnen komen. Daarnaast ben ik geen fan van heel veel mensen over de vloer, dus mag lekker na de kraamweek. Denk echter wel dat ik die kleine niet aan andere ga geven gezien er van alles heerst op dit moment. @Loveyoga ik vind een hele hoop van mondkapjes. Ik draag hem niet, omdat ik astma heb en ga hyper ventileren voor mijn gevoel. Daarnaast vind ik dat het schijnveiligheid creëert en is het risico dat zieke mensen naar buiten gaan veel groter. Als ik zie op straat hoeveel mensen met hun handen nog steeds aan het mondkapje zitten, wat voor nut heeft het dan? Ook moet je een mondkapje om de drie uur vervangen en er liggen echt een hoop op straat. Iedereen moet het zelf weten of hij/zij een mondkapje draagt. Ik begin in ieder geval Corona moe te worden het gaat echt nergens anders meer over. Niet denken dat ik een complotgekkie ben, ben ik zeker niet en hou me ook netjes aan de regels. Boodschappen besteld ik online en shop ook online. Vind het trouwens wel heel sneu voor de horeca ben benieuwd in hoeverre er überhaupt nog horeca ondernemingen bestaan volgend jaar.
Hier mag, tot vorige week tenminste, 1 vast iemand er zijn als kraamzorg er is. Verder savonds 3 mensen maar liever zo min mogelijk. Ergens zie ik het nu ook niet zitten om savonds nog bezoek te hebben. Sommige komen van ver en blijven dan de hele avond hangen. Zijn heel druk (Italiaans ) dus ja... Mijn voorkeur gaat dus uit na de kraamweek.
Dat had ik ook indd @Lin18 liever geen bezoek in de avond. Men blijft toch plakken. Hahaha Italianen zijn dus heel druk?