Het kan. Maar als je kort na je nod al een knaltest had lijkt me de kans klein. Maar je kunt het zonder echo nooit zeker weten dus fijn dat ze het even gaan checken .
Hoi iedereen! Even een ego-klaagpostje , maar pfoeh wat ben ik moe en misselijk. Hele dag door een vervelend, zeurend misselijk gevoel (hoef wel niet over te geven), en dan continu doodop, terwijl ik echt wel lekker en lang slaap ‘s nachts. Op het werk is het echt tanden bijten met momenten. Deze namiddag en morgen toch maar even verlof genomen. En alle symptomen en klachten zijn goede tekens, maar wou het toch graag even kwijt. Danku voor de aandacht, nu proberen weer wat positiever te worden . Hoe gaat het vandaag met jullie allemaal?
Veel succes Eulalia! Hopen op een mooi vruchtje in de baarmoeder! @Pioenne je mag best klagen hoor! Misselijk zijn is ook zwaar. Ik vind het vreselijk, kan alweer hele dagen niks doen. Een ramp met twee kinderen Enige is dat ik nog niet hoef te spugen, dat begon bij de andere twee meteen al waardoor ik extreem afviel en alleen maar zieker en zieker werd. Hoop dat het nu zo blijft, is al zwaar genoeg! Echt blijven eten elke 2 a 3uur,ondanks dat je nergens zin in hebt. Ik leef op cola qua drinken, water verdraag ik niet.
Hihi k denk dat we je allemaal goed begrijpen Misselijk valt hier nog reuze mee ! Pijnlijke borsten / tepels , moeheid en vaak koud zijn hier de grootste kwaaltjes . Soms ook duizelig .. Wat een bagger weer buiten , hier is het vakantie dus de kinderen moeten zich maar een dagje binnen vermaken .
@Groen Wat fijn dat de echo goed was! @Eulalia Spannend, ik duim voor je dat alles gewoon goed zit! Hier vanochtend bloed wezen prikken, m’n HcG is 375 IU/L. Volgens de verloskundige correspondeert dat met een prille zwangerschap van ongeveer 5 weken (3 weken sinds de bevruchting). Vandaag nog wel weer bruin verlies, dat maakt me zo onzeker. Zaterdagochtend weer bloed prikken dus ben benieuwd. Als het HcG goed gestegen is wil ze volgende week weer een echo doen. Ik wil heel graag positief denken maar hou ook rekening met een minder goede afloop, vind het echt vreselijk die onzekerheid
@Groen dankje voor de tips, probeer hier ook te blijven eten idd. Dextro tabletjes helpen me ook wel, de cola ga ik ook proberen! @Tijm86 ik hoop voor je dat de misselijkheid weg mag blijven eventueel ook dextro proberen tegen duizeligheid? Goh hoe jullie het nog doen met kinderen erbij, vind het al moeilijk genoeg om zelf op de been te blijven @nosilla die waarde op zich lijkt me toch al netjes? Nu weer afwachten naar oploop, ik duim al met je mee! Snap dat je er wel onzeker van wordt, maar kan allemaal gewoon nog perfect goed zijn hoor! Eventjes doorbijten nog Nu even uit lunchen met collega’s, heb de menukaart al maar uitgespit op voorhand naar de ‘veiligste’ optie
@Groen Ik had 1 februari een heeeeele lichte predictor early en 5 februari een cb digital 1-2 weken. Heb een late ovulatie gehad, op CD 18/19.. @Pioenne Ik weet het niet zo goed mbt die HcG waarde, maar weet wel dat de waarde op zich niet heel veel zegt (tenzij hij natuurlijk echt overduidelijk laag zou zijn) omdat de ene vrouw minder snel HcG aan maakt dan de andere. Het belangrijkste is nu dat zaterdag de waardes mooo gestegen zijn dus ga duimen!
Ik denk toch dat er iets niet klopt. Als je heeel vroeg positief testte (8dpo bv) op 1 febr dan had je vrijdag 7 febr je NOD (14dpo) en dan zou je nu wel rond de 6.4 weken zwanger moeten zitten. Dus als je denkt dat je nu rond de (ruim) 5 weken zit dan was je NOD rond 18 febr en je ovulatie rond 4 febr. Maar dan had je nog geen positieve test kunnen hebben op 1 febr .
Wat vervelend dat je je zo voelt. Dan helpt dit druilerige weer ook echt niet mee he. Maar lekker even uitrusten wanneer je vrij bent. Slim van je om de kaart al vooraf te bekijken Fijn dat de waardes voor nu goed lijken, ik ga heel hard voor je duimen! Vreselijk die onzekerheid.
@Kon 87 Had 27/28 januari een piek op m’n ovulatie test dus ovulatie normaal dan 28 of uiterlijk 30 januari. Heb een fout gemaakt zie ik nu, ik testte op 8 februari voor ebt eerst positief en mijn NOD was 12 februari.
Dat klinkt al beter . Dan had je 13 febr je NOD (misschien nog een late innesteling) en dan zou je vandaag nog op ruim 5,5e week kunnen zitten. Dan heeft de test op 1 febr misschien nog op je LH gereageerd? Fingers crossed!
Nee ik heb op 1 februari niet getest, was pas op 8 februari was in de war met de weken Als de HcG goed is opgelopen zaterdag dan krijg ik wel wat meer hoop
Hcg waardes lopen bij iedereen anders op , heb ooit zo'n schema opgezocht, dan zie je hoeveel het kan verschillen: