Ik ga om te kijken of het vruchtje zich deze keer wel in de baarmoeder bevindt. Moet met 6 weken. Maar ik zie er wel een beetje tegenop. Bang om niks te zien. Vrij zeker van mijn eisprong dus zou nu wel enige hartactie moeten zien.[/QUOTE] Komt vast helemaal goed! Even geruststellend als alles gewoon goed zit en dan genieten van een flikkerend vlekje
Ik ga om te kijken of het vruchtje zich deze keer wel in de baarmoeder bevindt. Moet met 6 weken. Maar ik zie er wel een beetje tegenop. Bang om niks te zien. Vrij zeker van mijn eisprong dus zou nu wel enige hartactie moeten zien.[/QUOTE] Wat spannend! Ik duim voor je!
Enkel wordt ie nu elke keer gemeten worden, waarschijnlijk is ie weg met 12 weken, wordt ie nu alleen maar groter moet een gyn er ff naar kijken.
Ik ga om te kijken of het vruchtje zich deze keer wel in de baarmoeder bevindt. Moet met 6 weken. Maar ik zie er wel een beetje tegenop. Bang om niks te zien. Vrij zeker van mijn eisprong dus zou nu wel enige hartactie moeten zien.[/QUOTE] Best een grote kans dat je wel al wat ziet. Maar ik zou het inderdaad ook heel spannend vinden. Ik hoop dat het op de juiste plek zit met een mooi knipperlichtje. Haalt toch veel druk weg zo'n goede eerste echo.
Best een grote kans dat je wel al wat ziet. Maar ik zou het inderdaad ook heel spannend vinden. Ik hoop dat het op de juiste plek zit met een mooi knipperlichtje. Haalt toch veel druk weg zo'n goede eerste echo.[/QUOTE] Zou heel fijn zijn! Maar in november ook een goede echo gehad met 6 weken en toch een mk. Dus het duurt nog even voordat ik me er echt op kan verheugen. Wie heeft er al een eerste rompertje/ sokjes/ knuffel/ .. gehaald?
@Kon 87 wat verdrietig van je miskraam ! Nee, nog geen nieuwe baby spulletjes in huis gehaald , daar begin ik denk ik ook pas mee na 20 weken ofzo ( als ik echt zeker weet dat alles goed zit)
Ik snap het helemaal. Maar als je morgen een hartje ziet moet je er wel even van gaan genieten hoor! Xx
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een tijdlang bruin bloedverlies gehad. Dit was wel pas eind tweede trimester. Allerlei onderzoeken gehad telkens en was waarschijnlijk een adertje van de placenta, maar alles is gewoon goed gegaan. Een gezond kindje op de wereld gezet. Bloedverlies hoeft vaak niets te betekenen volgens mij. Maar ik snap je onzekerheid, want het is echt niet fijn.
vorige 3 zwangerschappen helderrood met slijm. een half uur geleden wil ik in de douche stappen, zit er helderrood bloed in mijn onderbroek. Meteen naar de wc gegaan en ook daar met afvegen veel helderrood bloed met slijm erbij. Ik weet dat ik af moet wachten en dat het positief is dat ik er geen buikkrampen bij heb, maar pffff dit went nooit
Zou heel fijn zijn! Maar in november ook een goede echo gehad met 6 weken en toch een mk. Dus het duurt nog even voordat ik me er echt op kan verheugen. Wie heeft er al een eerste rompertje/ sokjes/ knuffel/ .. gehaald?[/QUOTE] Oh wat erg zeg. Logisch dat je dan wat voorzichtiger bent. Ik hoop dat het je toch wel even een kleine opsteker geeft en alles dit keer goed zou blijven gaan
@Sooff ik ga sowieso helemaal niets kopen totdat de vlokkentest goed is. Het heeft me vorige keer zo’n ontzettende klap gegeven toen de 20 weken echo ineens niet goed bleek te zijn. Zit je dan in huis met babyspullen, en wel een baby, maar niet levend. Vreselijk was t
Wat vreselijk dat je dat hebt moeten meemaken. Dat is hart verscheurend moet je er voor kiezen het af te breken?. Ik hoop dat je nu een goede zwangerschap te gemoed gaat. (Het was trouwens @kon87 haar vraag of er al dames wat kochten, maar dat geeft niets)
Ah nee lees net dit. Wat rot zeg dat zou mij ook onzeker maken. Wanneer heb je je eerste echo ? Ik hoop dat het bloeden onschuldig is.
@Anne201 . Wat enorm schrikken! Misschien omdat je het vorige zwangerschappen ook had is het "gewoon" iets wat bij jouw lijf hoort? Wat oneerlijk. Jij hebt na alle ellende echt een onbezorgde zwangerschap verdiend! Knuffel!
@Kon 87 @Sooff Ja ik heb de vk gebeld ze zegt dat ze denkt dat ik een onwijs gevoelige bmm heb ofzo. Ze zegt ook dat als ze mij stript ik daarna best wel wat bloed. + ik beval in 2 uurtjes..... As dinsdag hebben we echo. ja we hebben er idd voor moeten kiezen om de zwangerschap af te breken. Bij de 20 weken kwamen we erachter dat hij een hartafwijking had, deze was wel operabel dus oké. Maar uit de vruchtwaterpunctie bleek dat hij ook een chromosoomafwijking had.
@Anne201 Oei dat is wel toch wel weer schrikken! Heb je nog nog steeds bloedverlies? Had je bij je vorige zwangerschappen dat het echt langere tijd aanhield? Hier nog steeds rood/roze bloedverlies, alleen bij het afvegen. Ook geen buikpijn. Nu ook weer wat misselijk. @Kon 87 @Tijm86 Ik duim voor jullie voor een mooie echo vandaag!