Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    @nosilla bedankt:) vandaag hopelijk niet meer bloedverlies bij het afvegen ! Maakt toch onzeker he

2. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    @nosilla en @Anne201 wat naar dat jullie bloedverlies hebben... hopen dat het allemaal gewoon goed zit ! Extra spanning waar je niet op zit te wachten....

3. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Hier vanochtend een 3+ op de cb digital. Nu hopen op een goede echo maandag !

Missannie, Tijm86 en nosilla vinden dit leuk.
  4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    Getver @Anne201 Dat is schrikken :( Hopelijk stopt het snel en heb je dinsdag een goede echo!

Veel plezier/succes voor de dames die vandaag hun eerste echo hebben :)

Tijm86 vindt dit leuk.
  5. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Vandaag nog steeds bloedverlies, maar goed, zolang het er niet uit stroomt hou ik nog hoop. Net even de verloskundige gesproken via Messenger (super handig) want ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap spookt wel eens door mijn hoofd, maar volgens haar is het een goed teken dat ik geen (erge) buikpijn hebt. Ze zei ook dat het bloeden op zich niet veel zegt en dat het een goed teken is als ik nog zwangerschapsverschijnselen heb... Mijn borsten doen wel iets minder pijn sinds een paar dagen maar dat kan toch wel voorkomen geloof ik? Ze zei dat mijn bloedresultaten van morgen meer zullen zeggen... Ik ga eind van de ochtend nog even een testje doen om te kijken of deze nog donker is nu of juist lichter eventueel... Echt slopend die onzekerheid!

6. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Duim voor mooie echo's vandaag! Succes meiden!!

@nosilla hier zowel roze als bruin als helderrood vorige 2 zwschappen. Bij zoontje rond 6 weken echt zoveel helderrood dat ik een miskraam dacht. Mijn bevalling begon overigens ook met bloedverlies en had t de hele zwschap af en toe. De gyn zei destijds dat bloedverlies echt fifty fifty is en je er weinig van kan zeggen of t goedgaat of niet. Hoop houden maar!

@Anne201 wat naar zeg van jullie kindje! En jij ook al bloedverlies, hopelijk onschuldig!

nosilla vindt dit leuk.
  7. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat ze zich zo inzet voor jou gevoel. Heel logisch dat je op alles gaat letten en over van alles gaat twijfelen. Even geen zere borsten zegt inderdaad niets. Mag je morgen een beetje optijd heen? Hopelijk vind je nog een beetje afleiding

nosilla vindt dit leuk.
  8. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Anne201 Wat heftig wat je mee hebt moeten maken zeg. Dat wens je niemand toe. Mag je nog even extra op controle komen nu bij de vk vanwege het bloedverlies? Of toch even aankijken?

9. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Wat naar die onzekerheid!!! Hopelijk straks een mooie donkere streep en morgen een oplopend hcg in je bloed . Dan zou je even de tijd in stroomversnelling willen zetten voor meer duidelijkheid he ..

Over 3 uurtje hier echo , ik vind het nu toch wel spannend worden .

owl, Pioenne en nosilla vinden dit leuk.
  10. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    @nosilla wat een onzekerheid voor jou ook hè, ben heel benieuwd naar je zw test en je hcg morgen! Ik duim voor me.
    Bij de vorige zwangerschappen van week 6 tot 14 ongeveer zo nu en dan een plensje helderrood bloed.
    Het was gisterenavond gestopt, maar nu verlies ik donkerbruin. Maar geen buikpijn is goed denk ik maar.

@Missannie jawel, ik mag als ik dat zelf wil vandaag of morgen voor een echo, alleen heb ik as dinsdag een echo staan. Zie nu geen meerwaarde om nu een echo te doen. Als het nu goed zit betekend het niet dat het goed blijft gaan. Ik weet niet.. wil niet teleurgesteld worden door een te vroege echo ofzo

11. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    @Tijm86 De tijd kan niet snel genoeg gaan voor je nu denk ik met die echo ;) Veel succes straks! En geniet van de echo :)

Tijm86 vindt dit leuk.
  12. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Begrijpelijk. Stel dat ze dan net het hartje nog niet kunnen zien. Maar dat het dinsdag wel het geval, dan heb je nog meer stress natuurlijk.

13. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @nosilla @Anne201. Wat vervelend van het bloedverlies. Heb dat zelf nooit gehad. Maar schijnt normaal te kunnen zijn. Hopelijk zit t goed. Duim voor jullie.

En fijn voor de dames wie al een goede echo hadden. Weet niet meer wie dag was. Zijn zoveel berichten dat ik het even niet zo snel kan terug lezen.

Hier aanstaande vrijdag een echo. Spannend. Kon laatst mijn gewone broeken al niet meer aan
    1 nog. Maar zwangerschaps broeken
    Accentueren het Alleen maar meer vind ik.

14. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    @Tijm86. Spannend. Ben benieuwd.

Tijm86 vindt dit leuk.
  15. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Succes @Tijm86, foto’s mag je altijd delen he ;).
    @Anne201 en @nosilla hopelijk hoeft het idd allemaal niets te betekenen, en enkel goed teken van goede bloeddoorstroming, maar al die onzekerheid begrijp ik goed genoeg. Maar zoals jullie al zeggen, geen kramp is echt wel goed teken!

@Loveyoga hier ook al 2 broeken die niet lekker meer zitten, de andere gelukkig nog wel. Maar puur mentaal gezien wacht ik ook liever zo lang mogelijk met de zwangerschapsbroeken (en heb er natuurlijk ook nog geen :rolleyes:). Hebben jullie goede tips voor fijne kledij?

Tijm86 vindt dit leuk.
  16. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Mijn spijkerbroeken zitten mij ook niet lekker.... Ik draag van die heerlijke Travel Pants, maar ook die tekenen wel erg...dis ruimvallende shirtjes erboven.

17. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Ik heb heel veel van een vriendin gekregen. Echt heel veel. Hoef niks meer te kopen gelukkig. Dus kwa merken weet ik het niet zo goed. Weet wel kwa borstvoeding kleding. Dat die hemdjes van de h&m die je los kunt klikken boven
    Heel handig zijn. Shirt erboven. Je shirt omhoog en bovenkant topje omlaag. Zo zie je geen buik en is de bovenkant ook redelijk bedekt

18. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Hier kunnen mn broeken ook echt niet meer dicht, ga toch maar positiebroeken kopen al denk ik:eek: Bij de eerste kreeg ik pas na 20 weken een klein buikje, bij nr 2 was t met 12 goed te zien. Deze wordt helemaal een feestje, haha. Wel fijn dat het straks zomer is, jurkjes zitten wel comfy met een dikke buik vind ik.

Spannend @Tijm86 bijna!!

owl, Gandy en Tijm86 vinden dit leuk.
  19. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    K heb ook mn positie broeken aan , met nummer 3 namelijk meteen al echt een darmen buik ! Verder ben ik fan van de gewone basics van H&M , vooral in de zomer , strakke lange hempjes enz. En ik draag veel jurken met leggings , maatje groter koop ik ze dan

Gandy vindt dit leuk.
  20. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina