Hoe leuk @Kon 87 , proficiat!! Ach nee seg @nosilla ,niet fijn seg die onzekerheid. Ik hoop gewoon nog altijd op positief nieuws...
Oh oke dat zou dan eigenlijk volgende week zijn toch ? Mijn sprong was 28e waarschijnlijk en zit dinsdag op 7 weken. Het kan wel dat je door de extra doorbloeding bloed verliest van bloedvaatjes die springen soort spataderen idee zei mijn vriendin die heeft dat ook gehad bij 6 tot 9 weken. Ben je ook wel eens duizelig? Is je bloeddruk ook gemeten?
@Sooff Ja ben weleens duizelig... laatste keer dat mijn bloeddruk gemeten is was die voor mij vrij hoog (rond de 127 bovendruk)...
Dan kan het echt nog heel goed zijn dat je lichaam het zwaar heeft met al dat extra bloed. Bij mijn vriendin zeiden ze dat het hierdoor komt. In combi met dan gewoon wat zwakkere vaatjes wat kan konen door een eerdere zwangerschap/bevalling. Misschien dat ze morgen je bloeddruk ook even kunnen meten als hcg wrl in orde is.
Ja de eerste keer waren we aan het wandelen toen ze het gevoel had alsof ze in haar broek had geplast echt een stroompje ( weet het slecht te verwoorden) we schrokken ons rot en konden meteen naar de vk gelukkig. Het kwam meer voor zei ze .. wij dachten die is gek we gaan naar de huisartsenpost. Maar ook die zei het kan en hij zei meteen dat dit dan ook niet de laatste keer zou zijn omdat het zo kwetsbaar is dan. En daar had hij gelijk in. Ik vind het tot op de dag van vandaag echt bizar. Schijnt zolang je onder je schaambot geen pijn voelt het niet slecht hoeft zijn.
@nosilla Toen ik een miskraam had verloor ik echt ook weefsels, veel meer dan alleen bloed. En had ik krampen, heftiger dan bij een menstruatie.... Hoop dat je morgen een geruststellende bloedwaarde hebt! Ik duim voor je!!
@Sooff Bizar inderdaad! Bedankt voor je geruststellende woorden, heb nog een klein beetje hoop dus! @Gandy Had je dat vanaf het begin gelijk? Weefsel en zo?
Ja nog niet opgeven hoor, al snap ik fat je reëel wil blijven en jezelf wil beschermen. Wat meer bloed kan goed komen door een hoge bloeddruk. Ik hoop echt dat het allemaal inorde is en de hcg gestegen is. Ik ga voor je duimen!
Hooi meiden, ik klets graag met jullie mee. Ben uitgerekend 19 okt. Afgelopen maandag onze eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien ♡
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020 ♡ 16 oktober Groen - 30 jaar- 3e kindje Tiarah - 31 jaar - 4e kindje 17 oktober Owl - 27 jaar - 2e kindje 18 oktober Nosilla - 27 jaar - 2e kindje 19 oktober Miich - 29 jaar - 2e kindje 20 oktober Loveyoga - 32 jaar - 3e kindje Sooff - 28 jaar - 2e kindje Anne201 - 29 jaar - 4e* kindje 21 oktober 22 oktober Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje 23 oktober Kon87 - 32 jaar - 3e kindje 24 oktober Eulalia - 29 jaar - 4e kindje Pioenne - 30 jaar - 1e kindje 25 oktober Lamia -27 jaar- 3e kindje 26 oktober 27 oktober Gandy - 37 jaar - 3e kindje Tuttebelleke - 33 jaar - 2e kindje 28 oktober Es89 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Missannie - 32 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (13) ♡♡♡ Afspraken: 26 februari - 11:30u eerste echo - Groen 28 februari - 15:00 echo locatiebepaling -Kon87 28 februari - 14.15 eerste echo - Tijm86 2 maart - 8.50 eerste echo - Gandy 3 maart - 14:00u eerste echo - Eulalia 3 maart - 19:20 eerste echo - Anne201 4 maart - intake vk - Loveyoga 4 maart - eerste echo + intake Tiarah 6 maart - 15:05 eerste echo Sooff 7 maart - 9.30 intake vk + echo - Groen 9 maart- eerste echo - Loveyoga 12 maart - 10:00 eerste echo + intake gyn Nosilla 12 maart - 10:45u eerste echo - Owl 12 maart - 09.45 eerste echo - Es89 12 maart - 15:40 2de echo - Miich 19 maart - 10:30u eerste echo + gyn - Pioenne ♡♡♡
@miich Welkom ! Hoe voel je je ? @nosilla echt zo balen die onzekerheid!! Hoop dat je bloedwaarden morgen goed zijn gestegen , want rondlopen met die onzekerheid is niet fijn. Duim voor je !
@Kon 87 @Tijm86 @miich Wat fijn van de goede echo's! Wij zijn woensdag aan de beurt. @nosilla Wat een rollercoaster! Ik heb geen ervaring met bloedverlies, maar ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je iets hebt aan de ervaringen die de dames hier met je delen.
Nee niet gelijk al, begon met bruin, toen krampen en toen dag erna rood met weefsels ... duurde al met al 5 dagen
@miich Welkom! @Kon 87 gefeliciteerd met de eerste echo @nosilla wat een spanning. Ik hoop op mooie bloedwaardes. Hopelijk ben je al snel aan de beurt.
@Kon 87 @Tijm86 @miich wat super die goede echo's! @nosilla jeetje wat een spanning! Duim dat alles goed zit