Bedankt meiden! @Tijm86 voel me goed soms misselijk en erg moe. Zijn wel de bekende kwaaltjes haha @Gandy jeetje heftig uit mijn ervaring is gebleken dat t niet goed zit maar het kan alle kanten op. Heb je ook T idee gehad een prop te verliezen? Heb je getest mijn testen werden altijd snel vaag tot wit.
Dit is gelukkig niet nu. Heb 3x eerder een miskraam gehad.lijkt nu nog goed te gaan. Oplopende testen, gister een 3+ op cb digital. Maandag echo, hopen dan e een kloppend hartje te zien
@Pioenne ik heb geen positiekleding, op wat broeken na. Verder enkel basic rokken (gewoon over de buik heen trekken) en normale T-shirtjes boven je buik knopen. Super leuk. Ook jurkjes kan je gewoon bij de only enzo halen en over je buik doen. Heb je er na je zwangerschap ook nog wat aan
Dames, ik ga de groep verlaten. Mijn HcG is ver gedaald (naar 65) dus heb idd een miskraam. Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap toe en bedankt voor jullie steun!
Shit @nosilla wat stom! Ik heb net toch de vk gebeld, nog steeds donkerbruin verlies maar ook wat helderrood erbij. Mag vanavond voor een echo.... duimen jullie mee?
@nosilla Wat ontzettend naar, heel veel sterkte. @Anne201 Jij heel veel succes vanavond. We duimen mee voor een goede echo. Heftig hoor dat het bloedverlies blijft.
Wat fijn dat je vanavond nog terecht kan. Spannend zeg, ik hoop dat alles 'Gewoon 'goed zit. Ik duim voor je